Cenas kolekciju automašīnām kopš 2006.gada septembra vidēji pieaugušas par aptuveni 60%, tādējādi cenas pieauguma ziņā pārspējot mākslas darbus, vīnu un zeltu, vēsta Bloomberg.
Automašīnu pārdevējs Stefans Serio (Stephen Serio) prognozē, ka 1966.gada Ferrari 275GTB viņam izdosies pārdot par aptuveni 810 tūkstošiem ASV dolāru. Pirms pieciem gadiem tāda pati automašīna pārdota par 500 tūkstošiem ASV dolāru.
«Kad jums ir kaut kas, ko vairs neražo, vērtība iet uz augšu,» stāstījis komiķis Džejs Leno (Jay Leno), kura kolekcijā ietilpst 105 automašīnas, tajā skaitā 8 Duesenbergi, un 90 motocikli. «Ja jūs esat zinošs, jūs, iespējams, galu galā nopelnīsiet naudu,» viņš piebildis.
Hemmings Motor News galvenais redaktors Ričards Lentinello (Richard Lentinello) gan norādījis, ka ir arī kolekciju automašīnas, kuru cena ir samazinājusies, piemēram, 1957.gada Chevy. Taču tādām automašīnām kā Ferrari un Bugatti cenas turējušās ļoti labi, piemēram, 1938.gada Bugatti Type 57C augustā izsolē pārdots par 1.38 miljoniem ASV dolāru. Vienlaikus R. Lentinello akcentējis, ka «visi Ferrari nav 1 vai 2 miljonus vērti, daži ir tikai 200 tūkstošus vērti».
«Ja jūs esat pietiekami zinošs, un jūs zināt, ko vēlaties, ir liela iespēja, ka arī citiem cilvēkiem tas patiks,» stāstījis Dž. Leno.
Vislielāko cenas kritumu piedzīvojušas tādas kolekciju automašīnas kā 1967.gada Corvette 427 Convertible un 1970.gada Plymouth Hemi Cuda Convertible.