Latvijas dizaina un dzīvesstila veikalam Riija 2015. gadā izdevies palielināt apgrozījumu par 5% – līdz 320 tūkst. eiro; šogad plānots tā kāpums vismaz par 15%, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Veikala darbības laikā daudz kas ir bijis citādi, nekā sākotnēji plānots, piemēram, prognozētie straujas attīstības tempi izrādījušies lēnāki. «Uzņēmums strādā ar pašu naudu, neesam aizņēmušies,» skaidro Sarmīte Stabulniece, veikala Riija (SIA Baltic Select) vadītāja un radošā direktore.
Kopš pagājušā gada nogales kompānijas darbību papildina internetveikals.
Apmēram reizi nedēļā uz Riija atnāk kāds dizainers vai amatnieks parādīt savu produktu. Uzņēmums ir definējis, ka netirgos gadatirgus izstrādājumus, jo īpaši rokdarbus, piemēram, rišainus adījumus vai tamborējumus. Riija atsaka arī tiem pārstāvjiem, kas produktu izveidojuši ar domu, ka latvju zīmes tam nodrošinās panākumus. Lai gan Sarmītei nav nekādu iebildumu pret šīm zīmēm, viņa uzskata, ka tās jālieto pamatoti un nepārspīlētā daudzumā. «Mēs turam savu rāmi, mēģinām neiziet no tā ārā. Starp citu, tas nemaz nav tik vienkārši – ievērot savus noteikumus bieži vien ir tas grūtākais uzdevums. Tajā pašā laikā tas nodrošina pastāvīgo klientu loku, jo viņi zina, ko te sagaidīt gan kvalitātes, gan cenas ziņā,» saka Sarmīte.
Visu rakstu Atšķirties var ar saviem produktiem lasiet 22. marta laikrakstā Dienas Bizness.