Šādu retorisku jautājumu Latvijas Reklāmas asociācijas Gada konferencē uzdeva Linda Saulīte, Vizeum Latvia vadītāja. Tas ir reklāmu veidotāju un mediju satura radītāju izaicinājums laikā, kad cilvēki vidēji 12 stundas dienā pavada, izmantojot dažādus medijus, it īpaši digitālajā vidē.
Turklāt vienlaicīgi tiek lietoti vairāk nekā divi ekrāni.
«Ja reklāmas un mediju satura veidotāji vēlas pievērst milenium paaudzes cilvēku uzmanību, tad tiem ir jāmainās līdzi jaunās paaudzes informācijas iegūšanas paradumiem. Milenium paaudzes cilvēkiem nav svarīgs medija zīmols, bet saturs, turklāt tie lielu daļu informācijas iegūst svešvalodās,» viņa uzsver.
Mediju un reklāmas veidotāju nākotnes izaicinājums ir iegūt milenium paaudzes uzmanību un to būs iespējams izdarīt, izvietojot un veidojot kvalitatīvu saturu vairākos kanālos.
Latvijas Reklāmas asociācijas Gada konference ir reklāmas industrijas pasākums, kur ik gadu par nozarei aktuālām un nozīmīgām tēmām runā un pieredzē dalās reklāmas aģentūras, mediju aģentūras, mediji, lielākie reklāmdevēji un citas ar industriju saistītas personas.