Grāmatvedības programma Jumis dodas pie patērētājiem jaunā veidolā – kā Jumis elementi, informē uzņēmums.
Šobrīd pieejami jau trīs noderīgi moduļi, kas kopā veido risinājumu pilnvērtīgai uzņēmuma vadībai.
Pirmais elements Jumis Finance ir pilnīgi jauns mūsdienīgs risinājums uzņēmuma vajadzībām. Šajā mākoņrisinājumā ērti var izrakstīt un apstrādāt rēķinus, automātiski importēt darījumus no piesaistītā bankas konta, automatizēti uzskaitīt un grāmatot pamatlīdzekļus, mazvērtīgo inventāru, kā arī nākamo periodu ieņēmumus un izdevumus. Jumis Finance arī iestrādāts teksta atpazīšanas rīks, kas ļauj digitalizēt ienākošos dokumentus. Šajā modulī PVN atskaiti var sagatavot un iesniegt VID ar dažiem klikšķiem.
Otrais elements Jumis People ir ērts rīks darbinieku uzskaitei, algu un to nodokļu aprēķinam. Tas sniedz iespēju importēt informāciju par darbiniekiem no VID EDS sistēmas, tostarp datus par elektronisko algas nodokļu grāmatiņu, atvieglojumiem, slimības lapām. Sistēma automātiski izrēķina darba algu un nomaksājamos nodokļus par katru darbinieku, uzskaita uzkrātās atvaļinājuma dienas, kā arī piedāvā ērtu darbalaika uzskaites risinājumu ar individualizētiem grafikiem.
Trešais elements Jumis My Assistant ir palīgs strādājošajiem. Tas ir pašapkalpošanās portāls, kurā ātri aplūkot digitālo algas kartīti, iesniegt izdevumu attaisnojuma dokumentus, pieteikt un apstiprināt atvaļinājumus.
«Aizvadīto 30 gadu laikā Jumis izaudzis par Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu iecienītāko grāmatvedības sistēmu, un tas uzliek mums atbildību nemitīgi pielāgoties laikmeta prasībām un izaicinājumiem. Tāpat kā lielie uzņēmumi, arī MVU segments sastopas ar darbaspēka trūkumu, tādēļ nepieciešams paaugstināt produktivitāti, lai darbinieki spētu tikt galā ar visiem uzdevumiem. Nelieliem uzņēmumiem neklājas viegli IT speciālistu piesaistīšanā, līdz ar to tiem nepieciešamas datorsistēmas tūlītējai lietošanai, bez instalēšanas un specifisku uzstādījumu veikšanas. Tādēļ Jumis elementus esam izstrādājuši kā maksimāli automatizētus, ikdienā viegli lietojamus risinājumus, kas palīdzēs darbiniekiem mazāk laika veltīt administratīvu uzdevumu veikšanai un vairāk koncentrēties uz tiešajiem pienākumiem,» pārmaiņu iemeslus izskaidroja Jumis Pro vadītājs Viesturs Slaidiņš.
Jumis Finance lietotājiem arī turpmāk cauru diennakti būs pieejams virtuālā asistenta atbalsts un programmas vienmēr atbildīs aktuālajām likumdošanas prasībām.