Lai gan daži žēlojas, ka ziemas aukstumā elektromobiļu lietošana neattaisnojas, Jelgavas Pašvaldības policijā par tiem nesūdzas, vēsta reģionālais laikraksts Zemgales Ziņas.
Vienīgi uzlādēt akumulatorus vajagot divas reizes biežāk.
Bez mazākās raustīšanās, viegli uzspolējot mazajiem 13 collu diametra riteņiem, elektromobilis «Volkswagen e-up», ko vada Jelgavas Pašvaldības policijas vecākais inspektors Sandris Miezis, sāk braukt, pieredzēto atstāsta laikraksts.
Tālāk, izbraucot uz Lielās ielas, S.Miezis demonstrē elektromobiļa priekšrocības. Startējot pie krustojuma, šķiet, pāris sekundēs tas attīsta ātrumu no 30 līdz 50 kilometriem stundā. Bremzēšana ir vienmērīga, ar noslogotiem riteņiem, jo elektromobilis ieregulēts tā, ka bremzējot tā akumulatori uzlādējas. S.Miezis stāsta, ka gada laikā, kopš Jelgava saņēmusi elektromobiļus, policisti ir apguvuši ekonomisko automašīnas vadīšanu stilu, kura galvenais nosacījums ir braukt pēc iespējas vienmērīgāk.
Policists stāsta, ka vienā otrā gadījumā gadās uzraut ar tādu paātrinājumu, ka līdzās esošie «bembju» un džipu vadītāji brīnās un netiek līdzi. Parasti ikdienas braucienos pa pilsētu ar naktī uzlādēto enerģiju pietiek. Kolēģiem gadījies, ka, akumulatora krājumiem ejot uz beigām, automašīna ieslēdzas mājupbraukšanas režīmā. Proti, apklust radio, nesilda krāsniņa un pati automašīna nebrauc ātrāk par 30 kilometriem stundā. Tas nepārprotami signalizē, ka ar elektromobili var veikt tikai dažus pēdējos kilometrus un steidzīgi jāmeklē iespēja uzlādēties.