Pakalpojumi

Jaunpienācējiem banketu nozarē izaicinājums ir iegūt pirmos klientus

Anda Asere,14.11.2018

Banketu nozarē SIA Deal Banquets strādā pirmo gadu. «Mums palīdzēja komandas iepriekšējā pieredze ēdināšanas nozarē, kas deva izpratni par šo jomu, klientiem un nišu, kura Latvijā vēl īsti nav apgūta,» atzīst Kārlis Dēķens, SIA Deal Banquets valdes priekšsēdētājs.

Foto: no personīgā arhīva

Jaunākais izdevums

Jauni spēlētāji banketu nozarē ļauj piedāvāt to apmeklētājiem ko nebijušu, taču vienlaikus potenciālie sadarbības partneri ir piesardzīgi.

Banketu nozarē SIA Deal Banquets strādā pirmo gadu. «Mums palīdzēja komandas iepriekšējā pieredze ēdināšanas nozarē, kas deva izpratni par šo jomu, klientiem un nišu, kura Latvijā vēl īsti nav apgūta,» atzīst Kārlis Dēķens, SIA Deal Banquets valdes priekšsēdētājs. Savukārt SIA MJS group banketu pakalpojumu jomā darbojas kopš 2004. gada, bet tai nopietnāk pievērsās 2008. gadā, kad izveidoja banketu pakalpojumu zīmolu Cafeteria. «Lai iekļūtu tirgū, lielākais izaicinājums bija iegūt klientu uzticību, darbs ar savu komandu un pieredzes uzkrāšana. Ieguldījām daudz sava darba un laika, lai pierādītu spēju organizēt banketus pēc augstākajiem standartiem un prasībām,» neslēpj Sandijs Maišelis, Cafeteria (SIA MJS group) vadītājs.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

K. Dēķens teic, ka lielākais izaicinājums ir jaunu klientu piesaiste, kā arī spēja cilvēkus pārliecināt, ka bankets vai pasūtītas gatavās uzkodas ne vienmēr būs dārgāk par pašu un mājās gatavotu. Tas saistīts ar to, ka cilvēki veikalā vienkārši nopērk daudz lieka. «Privātpersonas vairāk atsaucas uz reklāmām sociālajos tīklos un mājaslapā. Viens no argumentiem, kādēļ izvēlas pakalpojumus, ir cena. Tā kā mums ir mazs uzņēmums un neuzturam noteiktas štata vietas, bet gan paši aktīvi iesaistāmies darbā, varam piedāvāt zemāku cenu,» saka K. Dēķens.

Volkswagen Sabiedrisko attiecību vadītāja Baltijas valstīs Aleksandra Kostjukovica teic: ņemot vērā konkurenci par ielūgto viesu uzmanību, uzņēmums cenšas izvēlēties jaunas vietas, priekšroka ir jauniem tirgus spēlētājiem.

«Izvēloties ēdinātājus lielāka mēroga pasākumiem, tomēr esam piesardzīgi. Proti, ļoti augstu vērtējam savu auditoriju, kas šo ēdinātāju pakalpojumu baudīs, tāpēc nedrīkstam uzņemties papildu riskus, sadarbojoties ar uzņēmumiem, par kuru reputāciju neesam savākuši datus,» piebilst Gundars Margēvičs, Volkswagen mārketinga vadītājs Baltijas valstīs.

«Izvēloties jaunu partneri, vienmēr ir risks, tajā paša laikā ir arī iespēja gūt jaunu pieredzi un pārsteigt savus viesus,» saka A. Kostjukovica.

Visu rakstu Izaicinājums - iegūt pirmos klientus lasiet trešdienas, 14.novembra laikrakstā Dienas Bizness! Lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Cabo cafe īpašnieks: Ja ir savs knifs, tad arī bizness būs ilgtspējīgs

Elīna Pankovska,08.06.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Burātājs un uzņēmējs Māris Birzulis par dzīvi nesūdzas. Viņš izvirza mērķus un realizē tos, jo uzskata, ka nepiepildāmu lietu nav. Jautājums ir tikai par to, kas ir nepieciešams, lai mērķus sasniegtu, piektdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Aizgājis no profesionālā sporta, viņš olimpisko sapni izsapņoja ar vecākās meitas Ketijas palīdzību, kura 17 gadu vecumā Riodežaneiro olimpisko spēļu sacensībās RS:X klasē ieņēma 24. vietu. Šobrīd M. Birzulis attīsta Cabo Cafe Ķīšezera krastā Rīgā un turpat blakus vada burāšanas nodarbības jauniešiem.

Fragments no intervijas

Cabo Cafe šogad atzīmē jau desmito sezonu. Kā nokļuvi viesmīlības biznesā un šajā vietā pie Ķīšezera?

Pirmsākumi noteikti meklējami burāšanā. Tā ir mana sirdslieta, kādu laiku profesionāli nodarbojos ar vindsērfingu. Sākumā šeit atradās tikai burātāju klubs, un tam bija nepieciešams uzbūvēt ēku. Tā kā biju iesaistījies kluba darbībā, 2003. gadā tas uzrunāja mani, vai es varētu palīdzēt finansiāli. Palīdzēju, un mēs uzbūvējām nelielu pirmās būves daļu, bet tad vēl nebija nekādu domu par kafejnīcu vai ko tamlīdzīgu. Ēka bija paredzēta inventāra nomai, dušām, ģērbtuvēm. Vēlāk telpas tika nodotas nomā citam uzņēmumam, kas sāka te veidot kafejnīcu. Laikam ejot, vēroju no malas un sapratu, ka šī nozare arī man liekas interesanta. Pienāca krīze, 2009. gadā manu sporta veikalu skaits bija sarucis līdz trīs. Sapratu, ka varētu pievērsties pakalpojumu sfērai, jo cilvēkiem patīk labi paēst, baudīt atmosfēru, un, ja tas notiek pie ūdens, tā ir lieta. Pārtraucām attiecības ar nomnieku, un sāku attīstīt Cabo. Viss sākās ar mazu ūķīti ar četriem galdiņiem. Un, lūk, kādi mēs esam šodien!

Komentāri

Pievienot komentāru