Nezaudējot sacīkšu trasēm vajadzīgos talantus, jaunākais Honda Civic Type R ir atļāvies savā prasmju sarakstā pievienot iespēju gana komfortabli pārvietoties pa koplietošanas ceļiem
Iepriekšējais Type R bija sportiski ciets auto visos izpildījumos. Tas purinājās un kratījās pat pie mazākajiem ceļa nelīdzenumiem, un tas bija skaļš. Taču, kas vieniem šķiet apgrūtinoši un kaitinoši, citiem tieši ir īstais atradums. Nospiežot Magic Button jeb +R pogu, Type R adaptīvā piekare kļuva vēl par 30 % cietāka, attiecīgi pats auto kratījās vēl vairāk un rūca vēl skaļāk, kā jau pienākas kārtīgam sporta vāģim. Teiksiet, ka šādi auto jau ir pagātne. Spriežot pēc tā, cik daudz autoentuziastu pasaulē «slimoja» ar domu par iepriekšējās paaudzes Civic Type R iegādi, šāds uzskats ir diezgan greizs. Cita lieta, ka mūsdienu autopasaule pieprasa arvien universālākus un funkcionālākus auto.
Jaunākajam Civic Type R bez Sport un +R ir parādījies piekares regulējums Comfort, kas ļaus sajusties pietiekami komfortabli arī uz nelīdzena vai pat bruģēta seguma. Nevajag gan pārlieku sacerēties, ka tas būs superkomfortabls risinājums, jo savā zemapziņā Civic Type R saglabā savu pirmatnējo tieksmi vizināties ātri un droši un, vēlams, dažreiz arī pa sacīkšu trasi.
Jaunākās paaudzes Civic Type R ražošana tika sākta šā gada augustā, lai Baltijā pirmos Civic Type R eksemplārus saņemtu ap gadu miju. Paredzams, ka jaunākā Civic Type R cena būs, sākot no 36 190 eiro.
Visu rakstu Ar nomierinošiem vitamīniem lasiet 22. septembra laikrakstā Dienas Bizness.