2009. gada janvārī televīzijas skatītāju vidū populārākais ir bijis kanāls LNT, tā vērošanai veltīti 17% no kopējā televīzijas skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls ir bijis TV3 ar 15.4%, bet trešais PBK ar 11.5%, liecina TNS Latvia dati.
Janvārī laiks, ko viens TV skatītājs, kas vecāks par 4 gadiem, pavadījis pie TV ekrāna, ir bijis vidēji 5 stundas un 42 minūtes dienā. Savukārt Igaunijā tas ir bijis 5 stundas un 37 minūtes, bet Lietuvā vidēji 5 stundas un 34 minūtes dienā.
Par janvāra skatītāko pārraidi ir kļuvis LNT ziņu speciālizlaidums , to vērojuši vidēji 15 %, jeb 330.2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā vietā ierindojies raidījums Nekā personīga kanālā TV3, to vērojuši vidēji 14.5 %, jeb 318.4 tūkstoši. Trešais skatītākais bijis LNT ziņu Top 10, to vērojuši vidēji 13.4 %, jeb 294.2 tūkstoši. Savukārt ceturtajā vietā ierindojies raidījums de facto kanālā LTV1 , to vērojuši vidēji 13.1 %, jeb 287.9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, norāda TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs.