Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sadarbībā ar LIAA Talsu biznesa inkubatoru izveidota biznesa apmācību spēle Pārdošanas maratons, kas būs instruments pārdošanas un uzņēmuma vadītājiem, lai attīstītu savos darbiniekos prasmes, kas palīdz pārdošanā, informē spēles autore Terēze Riekstiņa.

Pārdošanas prasmju treniņa spēle paredzēta pārdošanas komandas vadītājam kā palīglīdzeklis, lai aktivizētu savos pārdevējos pozitīvu ieradumu veidošanu un pārdošanas prasmju trenēšanu, piemēram tādas, kā klienta vajadzību izzināšana, atvērto jautājumu uzdošana, pirmais iespaids, attiecību veidošanas prasmes, iebildumu atspēkošanas prasmes un savu produktu/risinājumu prezentēšana pārdošanā.

Biznesa spēle sastāv no 16 prasmēm ar konkrētiem uzdevumiem, kas sasaistītas ar 16 sporta veidiem, apvienojot tos kopīgā maratona distancē. Komandai kopīgi - reizi nedēļā vienu stundu notiek kopēja prasmju trenēšana, un pēc tam katrs dalībnieks nedēļu pilda mājas darbu, kas ir praktiski apvienojams ar ikdienas pienākumiem. Spēli var spēlēt kopumā 3-4 mēnešus.

«Pārdošanā ir ļoti daudz līdzību ar sporta veidiem. Katrā sporta veidā ir svarīgākie elementi, kas nes panākumus. Pārdevēji līdzīgi kā sportisti ir tie, kas iepazīst zaudējumus, pirms tiek pie uzvarām, veido ieradumus, iet ārpus komforta zonas un trenē savas prasmes, lai gūtu panākumus un rezultātus,» uzskata T.Riekstiņa.

Spēle ir poligrāfisks izdevumus, kas satur noteiktas kartiņas par katru prasmi ar īsu teoriju, uzdevumiem sapulces laikā, norādījumiem pārdošanas komandas vadītājam, un mājas darbiem komandas pārdevējiem. Uzdevumi ir veidoti vieglā, saprotamā valodā, lai pārdošanas/ uzņēmuma vadītājs spētu to vadīt un darbinieki izpildīt.

Spēle paredzēta kā instruments/atbalsta rīks pārdošanas vadītajiem, MVU vadītājiem, komandu līderiem un tirdzniecību vietu vadītājiem. Mērķa klients pārdošanas biznesu apmācību spēlei ir dažādu nozaru uzņēmumu tirdzniecības un klientu apkalpošanas darbinieki.

«Pārdotprasme ir ļoti svarīga biznesā un tās attīstīšana palīdz uzņēmumam attīstieties, nest lielāku peļņu gan tā īpašniekiem, gan tautsaimniecībai kopumā. Tā būs ļoti noderīga gan jauniem darbiniekiem bez zināšanām pārdošanā, gan jau pieredzējušiem speciālistiem. Biznesa spēle ir kā apmācību sastāvdaļa, tā nodrošina apmācību satura nostiprināšanu un iegūto iemaņu pilnīgu pielietošanu praksē pārdevēju ikdienas darbā.»

Spēli varēs pielietot arī tās komandas, kuras apmācības nevar atļauties nepietiekamu resursu dēļ - nauda, laiks, attālums, spēli izmantojot varēs attīstīt prasmes pašmācību ceļā.Spēle veidota tā, lai to varētu pielietot dažādu nozaru un produktu pārdevēji.

Spēles izveidotāja T. Riekstiņa strādā biznesu konsultāciju jomā jau no 2012.gada. Ikdienā Terēze vada biznesa apmācības pārdošanā un konsultē uzņēmējus dažādās jomās, tostarp iedvesmo jaunos uzņēmējus realizēt savas idejas un ieceres. Pagājušā gada Terēze pati izveidoja savu uzņēmumu un iestājās LIAA Talsu biznesa inkubatorā ar spēles ideju. Tur arī attīstīts zīmols «Uzdrošinies pārdot».

Komentāri

Pievienot komentāru