No rītdienas, 2. aprīļa Izdevniecība Rīgas Viļņi mainīs sava zīmola identitāti, stiprinot korporatīvo identitāti kā plaša profila izdevumu izdevējs. No šīs nedēļas uz visu žurnālu vākiem parādīsies jaunais logo, apliecinot konkrētā žurnāla piederību vienai mediju grupai.
Tas darīts, jo ticis secināts, ka nepieciešams atdalīt līdzšinējo uzņēmuma identitāti no viena žurnāla identitātes. Izdevniecības nosaukums pārāk ilgi cilvēkiem esot asociējies ar viena žurnāla nosaukumu, lai gan šobrīd tā izdod 12 žurnālus, un nākotnē plānoti vēl vismaz 2-3 jauni projekti. Pārvērtības piedzīvos gan tikai izdevniecības zīmola identitāte – izdevniecības nosaukums manīts netikšot.
Zīmola identitātes maiņa seko pēc īpaši aizvadīta finanšu gada, kas bijis visveiksmīgākais uzņēmuma vēsturē. "Esam būtiski palielinājuši uzņēmuma galvenos finanšu rādītājus, turpinot kvalitatīvu, peļņu nesošu izaugsmi, kas nodrošina mūsu konkurētspēju ilgtermiņā," informē SIA Izdevniecība Rīgas Viļņi valdes priekšsēdētāja Aija Simsone. Izdevniecības Rīgas Viļņi kopējais apgrozījums 2007.gadā sasniedza jaunu rekordu – vairāk nekā 4,3 miljonus latu, kas ir par 31% jeb par 1 miljonu latu vairāk nekā iepriekšējā gadā. Uzņēmuma peļņa pērn pārsniedza 300 tūkstošus latu, kas bija par 262% vairāk, salīdzinot ar 2006.gadu.
Apgrozījuma rentabilitāte 2007.gadā bijusi 6%, un, ņemot vērā straujo aktīvu apriti izdevējdarbības jomā un Izdevniecības Rīgas Viļņi patreizējo stratēģiju nodrošināt peļņu un panākumus ilgtermiņā, šis faktors ir vērtējams pozitīvi, uzskata uzņēmuma finanšu direktore Jeļena Perfiļjeva. Savukārt 2007.gadā Izdevniecības Rīgas Viļņi reklāmas pārdošanas ieņēmumi, salīdzinot ar 2006.gadu, pieauguši par 56.
Šā gada sākumā apkopotie dati par Latvijas preses izdevumu abonēšanas rezultātiem apliecina 2007.gada nogalē izskanējušās prognozes par vispārēju abonentu skaita kritumu drukātajiem medijiem. Sagaidot jauno gadu, Latvijas preses abonētāju skaits krities vidēji par 15%. Izdevniecības Rīgas Viļņi izdoto izdevumu kopējais abonentu skaits samazinājies par 7,4%, taču to ar uzviju kompensējis mazumtirdzniecības apjoma pieaugums. Ražošanas un realizācijas departamenta direktors Mārtiņš Ramiņš abonentu skaita samazināšanos un mazumtirdzniecības apjoma pieaugumu saista ar ieilgušajām problēmām, ko radījusi A/S Latvijas Pasts abonētās preses nepiegāde un abonēšanas centra Diena likvidācija. "Daļa abonentu, kuru uzticību pērn un šogad iedragāja abonētās preses nepiegāde, savus iecienītākos žurnālus daudz labprātāk pērk nevis abonē," skaidro Ramiņš.
Izdevniecība Rīgas viļņi izdod 12 izdevumus visdažādākajām mērķauditorijām: izklaidējošos žurnālus Kas Jauns, Rīgas Viļņi, Otkrito, Laimīgā Programma, Seriāli un Kino, žurnālu jauniešiem Sīrups, žurnālus sievietēm Marta un Patiesā Dzīve, dzīvesstila žurnālus Pastaiga, Pastaiga.ru un LabuApetīti, kā arī informatīvi analītisko žurnāu Nedēļa.
Pērn uzņēmums nodrošināja darba vietas 113 pastāvīgajiem darbiniekiem, kā arī vairāk nekā 100 līgumdarbiniekiem.