Bravūrīgā un populārā visurgājēja – kupejas BMW X6 mazākais radinieks X4 ir žirgtāks un apsviedīgāks auto, jo vīrišķie hormoni ir satikušies ar sievišķīgāku izmēru.
Vēl viens paaugstinātas virsbūves pilnpiedziņas BMW, kam patiks braukt, turklāt vēl vairāk patiks, ja to darīs ātri. Svarīgi ir uzsvērt, ka salīdzinājumā ar X6 jeb savu ciltstēvu un ideju donoru jaunais X4 ir kompaktāks no ārpuses un sejas vaibstos šur tur redzamas smalkākas virsbūves līnijas.
Tehniski jaunais X4 piedāvā visus tos pašus labumus, ko X6, tikai sakompresētā izmērā, tostarp ar atvieglotu manevrēšanu, kas autobraucējām pat ļoti patiks. Pēc cenas pozicionējuma, cienot BMW ieviesto numerāciju, X4 būs dārgāks par X3, taču ievērojami lētāks par X5 vai X6 modeļiem. Lai iepriecinātu mīļoto sievieti vai draudzeni, vajadzēs rēķināties vismaz ar 44 300 eiro, taču, parakņājoties X4 drēbju skapī, noteikti nāksies atlicināt vismaz 50 vai pat 60 tūkst. eiro.
Varētu vēlēties
Zemā kupejas līnija gara auguma indivīdiem sarežģīs nokļūšanu uz otrās sēdekļu rindas krēsliem. Toties, ierāpjoties aizmugurējā krēslā, par vietu trūkumu, tostarp arī galvas augstumā, nevar sūkstīties. Katrā ziņā vietas būs vairāk nekā nu jau vecās paaudzes X6 modelī. Aizmugurējo durvju atvēršanas leņkis varētu būt lielāks. Viena no M pakotnes sastāvdaļām ir pārlieku gaļīgs stūres rata diametrs. Smalkām sieviešu rociņām tas noteikti būs drusku par lielu.
Verdikts
Īsts BMW ar tikai sev raksturīgu neremdināmu kāri braukt sasodīti ātri un droši. Mazāks par X6, taču tikpat ekskluzīvs un dārgs.
Visu Alda Zelmeņa rakstu Ar maigākiem apkārtmēriem lasiet 24. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.