Latvijā radītā mūzikas mācību lietotne "Solfeg.io" tiek izmantota jau vairāk nekā 7000 skolās 117 valstīs un platformā reģistrējušies vairāk nekā desmit tūkstoši skolēnu.
"Solfeg.io" vienmēr ir bijusi radīta ar mērķi iedvesmot jauniešus mācīties mūziku arī mājās. "Tagad, kad skolas vairumā valstu ir pārgājušas uz mājmācību, mūsu produkts spēj demonstrēt savu patieso vērtību un arvien vairāk skolotājiem digitālie rīki kļūst par nepieciešamību," norāda Toms Rusovs, "Solfeg.io" līdzīpašnieks.
Šobrīd risinājums skolām nodrošina arī tiešsaistes mūzikas apmācību, kam ir izveidoti speciāli stundu plāni un mājas darbi. Arvien populārākas kļūst arī "Solfeg.io" robotizētās nodarbības, kur virtuālais asistents māca tādus tematus kā ģitārspēle, klavierspēle un citus.
Pēdējā laikā interese par "Solfeg.io" ir ievērojami kāpusi. Marta pēdējās divās nedēļās vien reģistrējās 800 jaunas skolas, kas ir divas reizes vairāk nekā iepriekš reģistrējās mēneša laikā. Tāpat martā platformā reģistrējās gandrīz 3000 jauni skolnieki.
"Iepriekšējais gads bija vērsts uz strauju izaugsmi skolu tirgū. Gadu noslēdzām ar 4000 reģistrētām skolām. Šobrīd izskatās, ka līdz maija beigām šo skaitli jau būsim dubultojuši," saka T. Rusovs. Viņš atzīst, ka pēdējās nedēļas komandai ir īpašs pārbaudījums. Pie pastiprinātas intereses par produktu uzņēmumam jāspēj arī savlaikus piegādāt lietotājiem jaunas dziesmas, stundu plānus un produkta funkcionalitātes.
Platformā apgūstamo dziesmu skaits katru nedēļu tiek papildināts ar vēl vienu skaņdarbu un šobrīd to skaits ir sasniedzis 125. Risinājuma autori rūpīgi šķiro dziesmas, kuras pievienot platformai. Jau iepriekš "Solfeg.io" līdzīpašniece Lauma Kazaka norādījusi, ka dziesmas ir pārbaudītas gan no muzikālā, gan tekstuālā viedokļa. Esot situācijas, kad bērni raksta ieteikumus un prasa kādu dziesmu, ko nevar pievienot, jo tā ir rupja vai pauž vērtības, ko komanda neatbalsta. "Skola tomēr veido cilvēku un mums ir svarīgi, lai dziesmās tiek paustas pozitīvas lietas, kas veicina izaugsmi. Es cienu skolotājus, kuri izvēlas runāt ar skolēniem, kāpēc šo dziesmu var vai nevar izmantot, ko tā nozīmē un kāpēc," tā viņa.
"Pagājušā gada laikā būtiski pieauga arī piesaistīto investīciju apjoms un komandas lielums," stāsta T. Rusovs. Pērn uzņēmums piesaistīja 140 tūkstošu eiro investīcijas no biznesa eņģeļiem, kā rezultātā uzņēmums līdz šim jau piesaistījis 350 tūkstošus eiro no jaunuzņēmumu akseleratoriem, riska kapitāla fonda "Imprimatur Capital" un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras. Šobrīd komandu veido 12 cilvēki – programmētāji, skaņu inženieri, mārketinga speciālisti u.c.
"Solfeg.io" ir plaša pieredze dalībai dažādos akseleratoros. "Katrs akselerators, kurā esam piedalījušies, ir kaut ko devis. "Fast Track Malmo" deva izpratni par investīciju piesaisti, kontaktus ar investoriem un pieredzi sekot līdzi uzņēmuma galvenajiem mērījumiem un datiem. Esam piedalījušies arī "Dubai Future Accelerator", kas mums iedeva vērtīgus kontaktus un klientus internacionālo skolu tirgū. Savukārt šobrīd piedalāmies "LearnLaunch" akseleratorā ASV, kas ir vērsts tieši uz ASV izglītības tirgu apgūšanu un tiek uzskatīts par vienu no prestižākajiem uz izglītību fokusētajiem akseleratoriem," stāsta T. Rusovs.
Dalība akseleratorā notiek attālināti un programmas klātienes daļa ir pārcelta uz rudeni. Viņš teic, ka tā rezultātā darbs ir dinamiskāks un ir iespēja iegūt padomus no plašāka mentoru loka, turklāt atbildes tiešsaistē tiek saņemtas daudz ātrāk, nekā tas būtu iespējams klātienē.
Pērn eksporta atbalsta kustība "The Red Jackets" atzina "Solfeg.io" par vienu no Latvijas uzlecošajām eksporta zvaigznēm jeb "Rising Stars".