Kluba "KadagiPiens" saimnieks aktieris Dainis Grūbe padoties negrasās un meklē jaunus risinājumus, kā iesaistīties un būt noderīgs sabiedrībai, kā arī saglabāt kluba atmosfēru dzīvu.
Db.lv jau rakstīja, ka bārs un restorāns "KadagiPiens", apvienojoties kafejnīcai "Kadagi" un bāram "Piens", no jauna vēra savas durvis apmeklētājiem šā gada februārī. D. Grūbe stāsta, ka atsaucība kopš tā brīža bijusi liela - nākusi gan jauna publika, gan tie, kas gadiem "Pienā" nebija viesojušies. Klubu turpināja atdzīvināt bingo un austeru vakari, dīdžeji un dzīvā mūzika. Vairāk par to uzzini, skatoties video!
Maltītes mediķiem
Līdz ar ārkārtas situācijas izsludināšanu 12.martā, uzņēmuma vadība pieņēma vienbalsīgu lēmumu klubu slēgt. Par tālāko darbību kļuva ēdienu piegāde un ballīšu pārcelšana tiešsaistē.
Ballīšu rīkošana klubā, kur ierastos mūziķi un bārmenis, kas dalītos pamācībās par kokteiļu gatavošanu, būtu iespējama, cilvēkiem no savām mājām pieslēdzoties tiešraidei, bet par to samaksa piemērota netiks. D.Grūbe paskaidro, ka šī projekta mērķis galvenokārt ir noturēt dzīvu kopā būšanas sajūtu kluba klientu vidū.
"KadagiPiens" jau līdz šim piedāvāja iegādāties savas maltītes ar "Wolt" kurjeru starpniecību. Izplatīts šis pakalpojums kļuva, kopš kafejnīcas "Kadagi" darbības laikiem Āgenskalnā. Kafejnīcas telpas Nometņu ielā kluba apvienošanas laikā tika slēgtas, un bija paredzēts, ka tā atsāks darbību aprīlī. Iestājoties ārkārtas situācijai, plāns tika mainīts, par ko D.Grūbe pauž nožēlu, jo ar otru kafejnīcu tika plānots apgūt plašāku piegādes diapazonu. Sadarbībā ar piegādātāju "Wolt" sūtījumus iespējams nogādāt 5 km attālumā, taču "Bolt", ar ko sadarbību "KadagiPiens" uzsāka šā gada martā, sūtījumus piegādā tikai 3 km attālumā. Šobrīd abu kafejnīcu atvēršanas datums būs atkarīgs no tā, kad beigsies izsludinātais ārkārtas stāvoklis.
Dīkstāves pabalstu nesaņem
D.Grūbe atzīst, ka galvenais šobrīd uzņēmumā ir bijis parūpēties, lai "KadagiPiens" netiktu aizmirsts un, situācijai mainoties, klubs būtu gatavs atsākt darbu. Tā kā uzņēmums ir jaundibināts, tā pieteikums dīkstāves pabalstam ticis noraidīts, atklāj D.Grūbe. Līdz ar to saglabāt darbavietas uzņēmumā nav bijis iespējams un darbu šobrīd turpina tikai viens cilvēks - pavārs, kas izpilda visus ienākošos pasūtījumus. Uzņēmums līdz šim nodarbināja apmēram divdesmit darbiniekus.
Pieprasījums pēc hotdogu piegādes mājās pēdējā laikā esot būtiski samazinājies, un par galveno pavāra darbu ir kļuvusi pusdienu piedāvājumu sagatavošana. Uzņēmums iesaistījās biedrības "Hospiss LV" rīkotajā akcijā "Galds savējiem", kas nodrošina siltu maltīšu pagatavošanu mediķiem, kā arī uzsāka korporatīvo piedāvājumu izpildi. Patreiz pieprasījums pēc korporatīvo pusdienu nodrošināšanas uzņēmumiem neesot liels, kas, visticamāk, skaidrojams ar to, ka vairāk cilvēku strādā no mājām.
"Šī brīža lielākais izaicinājums ir noturēties virs ūdens. Pat tad, ja ienākumi būs nulles līmenī, galvenais ir nepazaudēt šo vietu," saka D.Grūbe. "Mēs no jauna atvērāmies ar grandioziem svētkiem trīs dienu garumā, taču tagad domājam, ka pēc ārkārtas situācijas beigām tās būs piecas grandiozas dienas ar dzīvo mūziku, labiem dīdžejiem, ballīti gan iekšā, gan ārā uz terases. Pieskandināsim visu centru," plānos dalās D.Grūbe.
Gatavs piedāvāt visnepieciešamāko
Uzņēmējs pauž, ka, lai gan darba apjoms klubā ir samazinājies, viņš nav tas, kurš sēdēs rokas klēpī salicis. "Nedalīšos ar bērnības bildēm "Facebook" un nepieņemšu visādus izaicinājumus. Man nešķiet, ka šis ir atvaļinājums. Šī situācija ir ārkārtīgi nopietna."
Uzņēmējs šo laiku ir veltījis, lai meklētu risinājumus, kā Latvijas iedzīvotajiem un uzņēmumiem piegādāt tik ļoti nepieciešamos sanitāros produktus. Pēc neskaitāmiem e-pastiem un zvaniem viņam izdevās sazināties ar vairākiem aizsargmasku ražotājiem Ķīnā, cimdu un dezinfekcijas līdzekļu ražotājiem.
Atsaucība no uzņēmēju puses Latvijā, kam šie produkti ir nepieciešami, esot liela, bet ne viss pārvēršas biznesa darījumos, jo tirgū piedāvājuma netrūkst, min D.Grūbe. Cita situācija esot privātpersonu vidū, kam nākas saskarties ar to, ka sanitārie produkti aptiekās un mazumtirdzniecības vietās kļūst aizvien dārgāki. "Ja izdotos piesaistīt investoru un radīt interneta tirdzniecības platformu, domāju, ka mēs varētu piedāvāt šos produktus mūsu cilvēkiem par sapratīgu samaksu," teic uzņēmējs.