Pasažieru prāmim «Isabelle», kas cieta pagājušās nedēļas vētrā, pēc remonta saņēmis kuģošanas pagaidu atļauju un turpina kursēt starp Rīgu un Stokholmu. Taču pasažieri, kas pirmdien ar to atgriezās no Stokholmas, LNT Ziņām pauda bažas, ka prāmis, iespējams, cietis krietni vairāk nekā iepriekš izskanējis.
Rīgā no prāmja izkāpušais Gaitis Grūtups neslēpj satraukumu, jo atrodoties uz prāmja esot dzirdēti visdažādākie nostāsti, tostarp arī no prāmja personāla: «Tagad ir ļoti liels cilvēku pieplūdums no Lietuvas, Latvijas uz Skandināviju strādāt. Un kuģim apstāties un pateikt, ka neies…es jūtu, ka tas komerciālais spiediens ir liels, ka tam reisam ir jābūt.»
Latvijas Jūras administrācijā LNT ziņām skaidro, ka prāmim «Isabelle» vētras laikā cietis viļņlauzis. Taču aiz tā vēl atrodas durvis, kas hermētiski noslēdz kuģa auto klāju, līdz ar to viļņlauža bojājumi drošību neietekmē Sarma Kočāne, Latvijas Jūras administrācijas (LJA) pārstāve skaidro: «Viņš izskatās briesmīgāks, nekā ir patiesībā. Šis te priekšgals nenodrošina hermētiskumu, tas ir viļņu lauzējs, kas uztver viļņu sitienus un tas arī ir tā tiešais uzdevums. Taču kuģis būs jāremontē, mēs šobrīd esam devuši atļauju kuģi izmantot uz mēnesi.»
Jūras administrācija noteikusi virkni pasākumu, kas jāveic prāmja ekipāžai, lai kontrolētu, vai ar kuģa priekšgalu viss ir kārtībā un nerodas apdraudējums. Vienlaikus LJA pārstāve uzsvēra, ka kuģošanai prāmis «Isabelle» ir drošs: «Jūras administrācijas kuģošanas drošības inspektoru klātbūtnē kuģis tika pārbaudīts un kuģis tiešām ir drošs, to mēs ar pilnu atbildību varam sacīt.»
To LNT ziņām apliecināja arī kompānijas «Tallink Latvija» pārstāve Baiba Muceniece: «Vizuālais šeit šobrīd nav absolūti prioritāte, remondarbi tika veikti tādā apjomā, kādā tie bija nepieciešami un kuģis saņēma atļauju drošai ceļošanai.» Viņa gan nevarēja pateikt, kas ar «Isabelle» notiks pēc mēneša, ka kuģošanas atļaujas termiņš būs beidzies.