Interjera salons Krassky desmit gados strauji audzis, tagad fokusējas uz jaunākajām, īpaši izmeklētām un ilglaicīgām lietām, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
«Ik gadus esam likuši klāt kādu preču grupu. Pašlaik mums ir pilns klāsts, kas nepieciešams mājas vai biroja interjeram,» stāsta interjera salona Krassky līdzīpašnieks Aigars Zelmenis. Tas, viņaprāt, salonu padara par samērā unikālu spēlētāju pašmāju tirgū, jo «portfelis, ar ko strādājam, ir plašs un arī Eiropā nav daudz salonu, kas var ar tādu lepoties.» Uzņēmuma apgrozījums no 2009. gada līdz 2013. gadam ir četrkāršojies, bet 2014. gadā to ir izdevies palielināt līdz 4,7 miljoniem eiro. SIA Krassky iekļauts Dienas Biznesa un Lursoft veidotajā Gazeļu sarakstā.
Pilns spektrs
A. Zelmenis pirms desmit gadiem kopā ar savu draugu Edgaru Zaduško izveidoja nelielu salonu, kura sortimentā bija izmeklētu flīžu kolekcijas no atzītiem ražotājiem. Abu uzņēmēju fokuss bija katru gadu investēt, lai palielinātu preču grupas. «Vienmēr visu nopelnīto esam ieguldījuši atpakaļ uzņēmumā. To jau var redzēt pēc finanšu datiem. Apgrozījums pieaug ar katru gadu, bet peļņas rādītāji lēkā. Ieviešot jaunas preču grupas, ir lieli izdevumi mārketinga aktivitātēs, ir jāiegādājas ekspozīcijas, kas ir redzamas mūsu salonā. Ražotāji neko par brīvu nedod,» stāsta A. Zelmenis.
Uzņēmums ir izvērtis darbību arī ārvalstīs. 2010. gadā Krassky atvēra paklāju salonu Maskavā, bet 2013. gadā - Londonā. Konkurence abos tirgos ir liela, tomēr tur salonu apgrozījums ik gadus pieaug. Uzņēmēju ambīcijas nav tiekties pēc kvantitātes, atverot arvien jaunus salonus citās metropolēs, bet pieslīpēt savu darbību. Šāds uzstādījums ir arī salonam Rīgā. Cits mērķis ir izveidot un nostiprināt profesionāļu komandu, apmācīt darbiniekus.
Visu rakstu Nedzenoties pēc īslaicīgas modes lasiet 5. augusta laikrakstā Dienas Bizness.