Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija "Hennes and Mauritz" (H&M) pagājušajā finanšu gadā, kas noslēdzās novembrī, strādājusi ar 11,6 miljardu kronu (1,01 miljards eiro) tīro peļņu, un tas ir par 33% vairāk nekā gadu iepriekš, teikts ceturtdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.
H&M tirdzniecības apjoms finanšu gadā sarucis līdz 234,4 miljardiem kronu salīdzinājumā ar 236 miljardiem kronu pirms gada, kas skaidrojams ar Ķīnas interneta tirdzniecības uzņēmumu aizvien sīvāku konkurenci.
Tikmēr finanšu gadu ceturtajā ceturksnī uzņēmuma peļņa pieaugusi līdz 3,09 milajrdiem kronu, salīdzinot ar 1,58 miljardiem kronu attiecīgajā ceturksnī pirms gada.
Taču H&M pārdošanas apjoms ceturksnī sarucis par 1% un veidojis 62,2 miljardus kronu. Vietējās valūtās grupas mazumtirdzniecības apgrozījums gan pieaudzis par 3%.
H&M darbojas arī Baltijas valstīs.