Hansbankas internetbanka hanza.net nupat piedzīvojusi jaunas izmaiņas – tai mainīts dizains, pilnveidota lietojamība, tā kļuvusi personīgāka, apgalvo Hansabankas pārstāvji.
Pērn oktobrī sāktās un nesen pabeigtās hanza.net izmaiņas, pie kurām Hansabankā strādājuši 50 cilvēki, pamatā saistītas ne ar jauniem tehnoloģiskiem risinājumiem, bet ar uzlabotu internetbankas lietošanas ērtību, pārskatāmību, iespēju vairāk personificēt. Igaunijā internetbanka jau mainījusies, bet Lietuvā tas notiks tuvākajā laikā.
Hansabanka aplēsusi, ka ik mēnesi caur hanza.net privātpersonas veic vairāk nekā miljons maksājumus, ik mēneša maksājumu skaitam turklāt ir tendences pieaugt. Aptuveni vairāk nekā miljons maksājumu ik mēnesi veic juridiskas personas caur Telehansa.net, bet pārējie vairāk nekā miljons maksājumi tiek veikti caur telefonbanku, mobilo banku, bankomātos, kā arī daļa ir automātiskie maksājumi.
Kopumā mēnesī Hansabankas klienti veic 3.4 milj. maksājumus interneta vidē. Bankas kopējos norēķinos šogad maijā jau 96.26% norēķinu tika veikti elektroniski, īpatsvara ziņā pietuvojoties Igaunijas Hansapank līmenim, kur ir ap 97%. Hansabankā internetbanku lieto 4/5 jeb 742 569 klientu.