28. oktobrī Rīgā, Ņujorkā un Toronto norisināsies starptautisks hakatons jeb tiešsaistes mārketinga sacensības studentiem. Hakatona mērķis ir virzīt latviešu produkta – auto un mājas viedpalīga ERNEST – Kickstarter pūļa finansējuma kampaņas atpazīstamību pasaulē, kā arī dot studentiem zināšanas un praktisko pieredzi, kas veicinātu viņu motivāciju nākotnē realizēt profesionālās ieceres.
Dienas laikā studenti tiksies ar ekspertiem, kuri palīdzēs realizēt viņu idejas hakatona ietvaros.
Artūrs Pumpurs, ERNEST idejas autors un uzņēmuma vadītājs, par hakatonu stāsta: «Šis hakatons ir citāds ar to, ka dalībnieki, sanākot kopā ar dažādiem profesionāļiem, konkrētā laika periodā tiešsaistē realizēs globāla mēroga kampaņu, kuras rezultātu ietekme būs jau tūlītēji novērojama. Man ir prieks, ka iesaistās un šo pasākumu atbalsta uzņēmumi un to pārstāvji, tādejādi paplašinot dalībnieku iespējas. Vērtīgākās ir tās zināšanas, kuras gūtas praksē.»
Pieteikšanās šīm sacensībām iespējama, aizpildot pieteikuma anketu -https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdbpyjIy_PFgEzHUKacDRzFHckzaFU9KXq_-AEqGCt_ouBqZA/viewform. Sacensībām aicināti pieteikties latviešu un ārzemju studenti. Dalībnieku skaits ir ierobežots līdz 100 cilvēkiem.
Rīgā pasākums notiks Biznesa augstskolā Turība 28. oktobrī, laikā no 8:00 līdz 20:00. Savukārt Ņujorkā hakatons notiks Ņujorkas Tehnnoloģiju institūtā (New York Intitute of Technology), sākot no 16:00 pēc Latvijas laika.