ASV interneta gigants Google plāno drīzumā aizliegt ātro kredītu reklāmas, trešdien ziņoja laikraksts The Guardian.
Aizliegums, kas stāsies spēkā 13.jūlijā, attieksies uz kredītiem, kas jāatmaksā 60 dienu laikā pēc saņemšanas, un ASV tiks bloķētas arī reklāmas kredītiem, kuru procentu likme ir 36% vai augstāka. Tas neattieksies uz hipotēkām, aizdevumiem automašīnu iegādei, studentu kredītiem, komerckredītiem un kredītkartēm.
«Šīs izmaiņas paredzētas, lai aizsargātu mūsu klientus no maldinošiem vai kaitīgiem finanšu produktiem,» paziņoja Google pārstāvis.
«Mēs turpināsim izvērtēt šīs politikas efektivitāti, bet mēs ceram, ka mazāks skaits cilvēku saskarsies ar maldinošiem vai kaitīgiem produktiem,» viņš piebilda.
Pilsoņu tiesību un cilvēktiesību vadības konferences vadītājs Veids Hendersons norādīja, ka pilsoņu tiesību aizstāvji visā pasaulē jau sen pauž bažas par ātro kredītu aizdevēju plēsīgo dabu.
«Šīs kompānijas ilgi izmantojušas izveicīgu reklamēšanu un agresīvu mārketingu, lai ievilinātu patērētājus nedzirdēti augstu procentu aizdevumos, visbiežāk tos, kuri to var vismazāk atļauties,» viņš piebilda.