Ražošana

Glastik investējis 200 tūkstošus iekārtās un telpās

Lelde Petrāne,06.03.2014

Jaunākais izdevums

Interjera dizaina risinājumu uzņēmums SIA Glastik paplašinājis savu darbību, investējot vairāk nekā 200 000 eiro jaunās ražošanas iekārtās un ražotnes telpu pielāgošanai. Pagājušajā gadā uzņēmums uzsācis arī pašu ražoto akustisko un dizaina elementu eksportu uz Skandināviju un Poliju.

SIA Glastik šogad plānojot dubultot eksporta apjomus, palielinot uzņēmuma eksporta īpatsvaru līdz 70% no kopējā realizācijas apjoma.

Dzidris Augustinovičs, SIA Glastik vadītājs, komentēja: «Aktīvi plānojam attīstīt darbību gan lielākajos esošajos eksporta sadarbības tirgos Polijā, Dānijā, Norvēģijā un Igaunijā, gan arī perspektīvā raugāmies uz Tuvajiem Austrumiem, piemēram, Kataru, kur 2022. gadā plānojas Pasaules čempionāts futbolā un jau pašlaik notiek ļoti aktīva infrastruktūras celtniecība. Šobrīd jau esam noslēguši pirmos sadarbības līgumus ar Kataru.»

Šobrīd SIA Glastik nodrošina produktu eksportu uz Somiju, Dāniju, Norvēģiju, Turciju, Vāciju, Poliju, Kataru, Holandi, Igauniju un Lietuvu. Pēdējo gadu laikā uzņēmums piedalījies vairāku objektu realizācijā dažādos Latvijas reģionos, piemēram, SIA Glastik ražotie akustiskie paneļi ir uzstādīti Latvijas Nacionālās bibliotēkas telpās un J.Vītola Mūzikas akadēmijā, savukārt griestu un sienu apdares materiāli izmantoti Lidostas RĪGA VIP centra telpu apdarē, Valmieras slimnīcā, Liepājas olimpiskajā peldbaseinā. Šobrīd uzņēmums piedalās jaunas topošas viesnīcas kazino zāles griestu izgatavošanā, Piņķu mūzikas skolas akustisko elementu izgatavošanā, kā arī dekoratīvo sienu elementu un durvju izgatavošanā PBLC Biznesa centrā.

SIA Glastik dibināta 2007. gadā. Uzņēmums nodarbojas ar telpu apdares un akustisko elementu izgatavošanu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mežsaimniecība

Ideju mežs: Nostiprinās interjera paneļu ražošanas nišā

Māris Ķirsons,11.01.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Koka interjeru paneļu ražotājam SIA Glastik ārvalstu tirgu iekarošana pēc tam, kad apsīka pašmāju pieprasījums, prasīja vairākus gadus, panākumu recepte – uzticamība un pacietība, pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

2015. gads uzņēmuma līdzšinējā darbības laikā ir bijis veiksmīgākais ne tikai pēc finansiālās darbības rādītājiem, bet arī pēc piegāžu apjomiem un veiktajiem mājasdarbiem, lai veiktu pasūtījumus 2016. gadā. «Neto apgrozījums 2015. gadā – ap 0,7 milj. eiro, kas ir teju trīs reizes vairāk nekā 2014. gadā.» situāciju skaidro SIA Glastik īpašnieks Dzidris Augustinovičs. Viņš atzīst, ka, ražojot augstas pievienotās vērtības produkciju – koka interjera paneļus, ārvalstu tirgū iekļūt ir daudzreiz sarežģītāk nekā ražojot vienkāršas plaša patēriņa preces. «Specifisks produkts, par kura izvēli atbildīgais projekta pasūtītājs un tā izstrādātājs – arhitekts un dizainers – ir jāpārliecina par to, ka jāizvēlas tieši Glastik izstrādājumi,» tā D. Augustinovičs. Viņš gan pēdējo piecu gadu laikā ir izmēģinājis visdažādākos ārvalstu tirgus apguves paņēmienus, taču secinājis, ka vislabāk darbojas iepriekš veiktie pasūtījumi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

BAU 2023 – modulārā būvniecība un zaļais kurss būvniecībā

Pēc četru gadu piespiedu pauzes, no 17. līdz 22. aprīlim Minhenes izstāžu centrā klātienē atkal pulcēsies pasaules būvniecības nozares pārstāvji uz savas nozares lielāko pasākumu – pasaulē vadošo arhitektūras, būvmateriālu un būvsistēmu izstādi BAU.

19 hallēs un starptautiskajā kongresu centrā jeb divos simtos tūkstošu kvadrātmetru, 2200 dalībnieku no 45 pasaules valstīm satiksies ar 260 tūkstošiem apmeklētāju - nozares vadošajiem ekspertiem un speciālistiem: arhitektiem, inženieriem, būvprojektu attīstītājiem, būvniekiem, būvmateriālu ražotājiem, celtniecības materiālu un tehnoloģiju tirgotājiem un citiem būvniecības nozares profesionāļiem, lai apmainītos ar jaunāko informāciju, prezentētu inovatīvus produktus un tehnoloģiskos risinājumus.

Komentāri

Pievienot komentāru