Jaunākais izdevums

Japānas fotopreču ražotājs Fujifilm Holdings Corp. trešdien paziņoja, ka struktūrvienībā Fuji Xerox līdz 2020.gada martam likvidēs 10 000 darbvietu, tādējādi cenšoties samazināt izdevumus.

Uzņēmums norāda, ka darbvietas tiks likvidētas ārvalstīs un iekšzemē cerībā izdevumus samazināt par 50 miljardiem jenu (370,4 miljoniem eiro).

Fujifilm un ASV Xerox Corp. kopīgi piederošā kompānija Fuji Xerox ražo printerus un kopētājus birojiem galvenokārt Āzijas un Okeānijas reģionos.

Struktūrvienība nodarbina aptuveni 46 000 cilvēku pasaulē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Xerox akcionārs ar sūdzību tiesā cenšas bloķēt uzņēmuma pārdošanu Fujifilm

LETA,14.02.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no ASV kopējamās tehnikas un drukas iekārtu ražotāja «Xerox Corp.» lielākajiem akcionāriem tiesā iesniedzis sūdzību, lai apstrīdētu Japānas fotopreču ražošanas uzņēmuma «Fujifilm Holdings Corp.» plānoto kompānijas pārņemšanu.

Sūdzību tiesā iesniedzis Dārvins Dīsons, kurš kopā ar Karlu Ikanu kopā kontrolē 15,2% «Xerox» akciju, liecina ASV Vērtspapīru un biržu komisijai (SEC) iesniegtie dokumenti.

Dīsons «Xerox» un «Fujifilm» iesūdzējis Ņujorkas štata tiesā, apsūdzot kompānijas krāpniecībā.

Plānotais darījums paredz, ka «Xerox» pārņems jau esošs kopuzņēmums «Fuji Xerox» un tas nonāks «Fujifilm» kontrolē, kam līdz šim piederēja 75% kopuzņēmuma akciju.

Pēc darījuma pabeigšanas «Fujifilm» piederēs 50,1% «Fuji Xerox» akciju, salīdzinot ar 49,9% pašreizējiem «Xerox» akcionāriem, kuri saņems arī īpašas dividendes 2,5 miljardu dolāru apmērā.

«Xerox» padome šo darījumu atbalstījusi, neskatoties uz to, ka Dīsons norādījis, ka tas nav uzņēmuma un akcionāru interesēs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas fotopreču ražošanas uzņēmums Fujifilm Holdings Corp. otrdien paziņoja, ka tiesā iesūdzējis ASV kopējamās tehnikas un drukas iekārtu ražotāju Xerox Corp., cenšoties no tā piedzīt vairāk nekā viena miljarda dolāru zaudējumus pēc apvienošanās atcelšanas pagājušajā mēnesī.

Fujifilm kritizē «vienpusēju lēmumu bez jebkāda pamatota iemesla atcelt» plānoto apvienošanos, par kuru tika paziņots janvārī.

Apvienošanās tika atcelta pēc sūdzības, ko tiesā bija iesnieguši akcionāri Dārvins Dīsons un Karls Aikāns, kuri kopā kontrolē 15,2% Xerox akciju un bija izrādījuši pretestību šim darījumam.

Plānotais darījums paredzēja, ka Xerox pārņems jau esošais kopuzņēmums Fuji Xerox un tas nonāks Fujifilm kontrolē, kam līdz šim piederēja 75% kopuzņēmuma akciju.

Pēc darījuma pabeigšanas Fujifilm piederētu 50,1% Fuji Xerox akciju, bet 49,9% akciju piederētu pašreizējiem Xerox akcionāriem, kuri saņemtu arī īpašas dividendes 2,5 miljardu dolāru apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV kopējamās tehnikas un drukas iekārtu ražotājs « Xerox Corp.» atsaucis apvienošanos ar Japānas fotopreču ražošanas uzņēmumu «Fujifilm Holdings Corp.», noslēdzot mierizlīgumu ar diviem akcionāriem, kas plānoto apvienošanos bija apstrīdējuši tiesā.

Sūdzību tiesā bija iesnieguši Dārvins Dīsons un Karls Aikāns, kuri kopā kontrolē 15,2% « Xerox» akciju. Viņi uzskata, ka par «Xerox» akcijām tiktu maksāta pārāk zema cena.

Pēc «Xerox» lēmuma atsaukt darījumu «Fujifilm» paziņojis, ka sūdzēs tiesā «Xerox», lai panāktu darījuma īstenošanu.

Plānotais darījums paredzēja, ka « Xerox» pārņems jau esošais kopuzņēmums «Fuji Xerox» un tas nonāks «Fujifilm» kontrolē, kam līdz šim piederēja 75% kopuzņēmuma akciju.

Pēc darījuma pabeigšanas «Fujifilm» piederētu 50,1% «Fuji Xerox» akciju, bet 49,9% akciju piederētu pašreizējiem «Xerox» akcionāriem, kuri saņemtu arī īpašas dividendes 2,5 miljardu dolāru apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sony bezspoguļa kamera A6400 izceļas ar segmentā neierastu darbības ātrumu un zibenīgu autofokusu

Viedtelefonu kļūšana par ikdienas galveno fotografēšanas rīku pamazām ienes korekcijas arī digitālo fotoaparātu vidējā segmentā. Lai piesaistītu pircējus un piedāvātu tiem kaut ko vairāk, nekā iespēj telefoni, foto tehnikas ražotāji «spiež» uz augstākā līmeņa fotogrāfiju kvalitāti kamerās, kuru cena grozās ap tūkstoš eiro. Vismaz Sony.

Gada sākumā, piesakot jauno bezspoguļa hibrīdkameru ar maināmu objektīvu A6400, japāņi devuši skaidru mājienu, ka turpmāk par viedtelefonu flagmaņu cenu varēs iegūt fotoaparātu, kura veikums būs ļoti tuvs spoguļkameru iespētajam. A6400 aizguvusi nozīmīgas tehnoloģijas no divu un vairāk reižu dārgākajām pilna kadra kamerām, ieskaitot augstvērtīgu autofokusa sistēmu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēdzies dizaina konkurss – Red Dot Award, kas ik gadu vērtē produktus ar izcilu dizaina kvalitāti. Šogad konkurence bijusi īpaši sīva – žūrijas vērtējumam 49 dizaina kategorijās nodoti produkti no vairāk nekā 60 valstīm. Balva piešķirta Stenders plastilīna ziepēm, informē uzņēmums.

"Plastilīna ziepes radījām Covid-19 pandēmijas pirmā uzliesmojuma laikā, kad roku mazgāšanas rutīna kļuva vēl nozīmīgāka nekā jebkad agrāk. Kā zina daudzi vecāki, mazgāšanās ne vienmēr ir vieglākais dienas posms – bērniem patīk spēlēties ūdenī, bet tīrība un kārtība ne vienmēr ir viņu prioritāte. Tāpēc bija svarīgi motivēt bērnus mazgāt rokas regulāri un ar prieku," stāsta Stenders izpilddirektore Kristīne Grapmane.

Portrets: Stenders izpilddirektore Kristīne Grapmane 

"Mana pieredze ir veidojusies mērķtiecīgi, caur ļoti apzinātiem lēmumiem. Jau studiju laikos...

Starp Red Dot Award: Product Design 2021 uzvarētājiem šogad ir tādi pasaulē slaveni zīmoli kā Bose, Fujifilm, Google, Lenovo, Maserati, Philips, Sony u. c.

"Esam patiešām lepni, ka Red Dot Winner sarkanā punkta uzlīme turpmāk rotās arī Stenders zīmola produktu. Šis apbalvojums apliecina komandas spēku un Stenders komandai ir svarīgi piedāvāt pircējiem arvien jaunus produktus. Jūtamies gandarīti, ka mūsu darbu novērtē ne tikai mūsu klienti visā pasaulē, bet arī dizaina eksperti, un tagad pasaules līmeņa novērtēts dizains varēs rotāt ikvienu pasaules vannasistabu," uzsver Kristīne Grapmane.

Godalgotie produkti, to skaitā Stenders plastilīna ziepes, tiks prezentēti tiešsaistes izstādē no 21. jūnija, kā arī iekļauti Red Dot dizaina gadagrāmatā. Red Dot dizaina nedēļas ietvaros no 21. līdz 25. jūnijam konkursa interneta vietnē un sociālo mediju kanālos piecas dienas būs veltītas tieši godalgotajiem produktiem. Savukārt no 21. jūnija līdz nākamā gada 31. maijam laureātu izstādes "Dizains uz skatuves" un "Pagrieziena punkti mūsdienu dizainā" būs redzami Red Dot dizaina muzejā Esenē, kur tiks izstādītas arī Stenders plastilīna ziepes.

Red Dot dizaina balva dibināta 1955. gadā. Katru gadu tā tiek piešķirta produktiem, kas izceļas ar īpaši augstu dizaina kvalitāti. Pieteikumi tiek vērtēti 49 kategorijās, katru pieteikumu individuāli izvērtē 50 pasaulē atzīti eksperti. Produktu dizaina kategorijā līdz šim šo balvu saņēmuši šādi Latvijas zīmoli: An&Angel stikla trauki, Rīgas Krēslu fabrikas ķeblītis Bloom, Flow Design magnētiskie apģērbu pakaramie un Atlas Dynamics droni Atlas Pro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 2024. gada 28. maija līdz 7. jūnijam 1427 poligrāfijas iekārtu ražotāji un pakalpojumu sniedzēji no 50 valstīm prezentēs inovatīvas tehnoloģijas un novatoriskus risinājumus, kas virza nozari šodien un nākotnē. Latviju izstādē pārstāvēs trīs uzņēmumi: Baltink SIA 3/E08, Print Wire SIA 6/F40, PrintOn.Pack.com AS 7A/B21. Pasaulē vadošās poligrāfijas iekārtu un pakalpojumu izstādes galvenās tēmas būs digitalizācija un ilgtspējība.

Kā liecina vadošo tehnoloģiju, iekārtu, izejmateriālu un pakalpojumu sniedzēju aptaujas, starptautiskās poligrāfijas nozares pārstāvji ar nepacietību gaida savas nozares nozīmīgāko pasākumu klātienē, uz kuru šoreiz gaidīts divreiz ilgāk nekā citkārt, proti, ir pagājuši astoņi gadi kopš pēdējās izstādes klātienē. Tas ir ilgs laiks, ja mēs runājam par jaunu tehnoloģiju ienākšanu tirgū, produktu pilnveidošanu un savlaicīgu nozares spēlētāju informēšanu par tirgus tendencēm, kas ir viens no starptautiskās izstādes uzdevumiem. Lai arī pandēmija jau ir labi aizmirsta pagātne, pašreizējā situācija globālajā tirgū tiek raksturota kā nepastāvīga, to pavada gan lieli sociāli, gan arī strauji tehnoloģiski satricinājumi, uz kuriem gan uzņēmumiem, gan izstādes organizatoriem jāspēj reaģēt.

Komentāri

Pievienot komentāru