Jaunākais izdevums

Atklāta satiksme pār jaunizbūvēto tiltu pār Mazo Juglu, kas atrodas autoceļa Juglas papīrfabrikas ciemats–Upesciems (P2) 1,9. kilometrā.

Fotoreportāža par to, kā tapa jaunais tilts skatāma raksta galerijā.

Šā gada maijā va/s Latvijas Valsts ceļi (LVC) noslēdza līgumu ar SIA Viadukts par tilta pārbūves darbiem, kuru kopējās izmaksas bija EUR 911 939,30, ieskaitot PVN. Uzņēmums uzvarēja atklātajā konkursā par būvdarbu veikšanu, kas tika izsludināts 2014. gada 19. februārī.

Tilta projektu izstrādāja SIA Projekts 3, savukārt būvuzraudzību veica a/s Ceļuprojekts. Būvdarbi objektā tika uzsākti šā gada jūnijā. Lai remonta laikā nodrošinātu satiksmi, tika izbūvēts apbraucamais ceļš un pagaidu tilts.

Uzsākot tilta pārbūvi, jūlijā notika vecā tilta demontāža, kuras laikā LVC, piesaistot RTU speciālistus, veica vecā tilta, kurš būvēts 1966. gadā, laiduma siju nestspējas pārbaudi. Iegūtie dati tiks izmantoti līdzīgas konstrukcijas saliekamo dzelzsbetona siju tiltu ilgmūžības noteikšanai un remontdarbu plānošanai.

Apkopojot iegūtos pārbaudes rezultātus, var secināt, ka līdzīga vecuma un konstrukcijas tiltus var slogot ar ikdienas slodzi. Tomēr laicīgi jānovērš mitruma radītie bojājumi, kā arī betona izdrupumi un stiegrojuma atsegumi. Atlikušais nebojāto līdzīga vecuma (ap 50 gadiem) tiltu siju kalpošanas laiks atkarībā no apkārtējas vides ietekmes, mitruma, gaisa temperatūras svārstībām u.c., ir 28-44 gadi.

Pašreiz vecā tilta vietā izbūvēts jauns, 60 metrus garš, monolīts dzelzsbetona tilts. Pagaidu tilts tiks nojaukts decembra pirmajā pusē.

Tilts pār Mazo Juglu ir vienīgais valsts pārziņā esošais tilts, kas šogad tika pilnībā pārbūvēts. Bez šī tilta remontdarbi 2014. gadā norisinājās vēl uz 15 valsts tiltiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atklāta satiksme pār jaunizbūvēto tiltu pār Mazo Juglu, kas atrodas autoceļa Juglas papīrfabrikas ciemats – Upesciems (P2) 1,9. kilometrā.

«Par valsts budžeta līdzekļiem šogad ir veikti atjaunošanas darbi uz četriem tiltiem un viens tilts – pāri Mazajai Juglai – ir izbūvēts no jauna. Vairāk nekā 50% tiltu uz valsts ceļiem pašlaik ir sliktā stāvoklī,» tilta atklāšanas pasākumā norādīja VAS Latvijas Valsts ceļi valdes priekšsēdētājs Jānis Lange.

Šā gada maijā VAS Latvijas Valsts ceļi (LVC) noslēdza līgumu ar SIA Viadukts par tilta pārbūves darbiem, kuru kopējās izmaksas ir EUR 911 939,30, tajā skaitā PVN. Uzņēmums uzvarēja atklātajā konkursā par būvdarbu veikšanu, kas tika izsludināts 2014.gada 19.februārī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Sākta seguma atjaunošana uz autoceļa Juglas papīrfabrika–Upesciems

Dienas Bizness,14.09.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākti seguma atjaunošanas darbi Biķernieku ielas turpinājumā – reģionālā autoceļa posmā no Juglas papīrfabrikas līdz tiltam pār Mazo Juglu (0,00.-1,89. km), informē VAS Latvijas Valsts ceļi.

Darbi posmā tiks veikti secīgi pa 700 m gariem posmiem, kuros satiksmi jau sākot ar trešdienu, 16. septembri regulēs luksofori vai būvnieka norīkoti satiksmes regulētāji. Šajā autoceļa posmā plānots veikt vecā asfalta seguma frēzēšanu, jaunas izlīdzinošās un virskārtas ieklāšanu.

Būvdarbus veic SIA Lemminkainen Latvija un to līgumcena ir 225 000 eiro (ar PVN). Novembrī darbus plānots pabeigt.

Pagājušajā gadā uz šī autoceļa tika pilnībā pārbūvēts tilts pār Mazo Juglu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

FOTO: Kā tapa pilnībā no jauna uzbūvētais tilts pār Mazo Juglu Suntažos

Dienas Bizness,27.07.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nobeigumam tuvojas tilta pār Mazo Juglu pārbūve 47,7. km uz autoceļa Inciems–Sigulda–Ķegums (P8) Suntažos - tilts ir uzbūvēts pilnībā no jauna jaunā vietā un 900 m garā posmā ir iztaisnota arī autoceļa trase, liecina Latvijas Valsts ceļu (LVC) sagatavotā informācija.

Atjaunots arī vecais tilts un turpmāk tas būs paredzēts tikai gājējiem.

Fotogrāfijas ar tilta tapšanas gaitu skatāmas raksta galerijā!

LVC atgādina, ka vecais tilts iepriekš bija sliktā tehniskajā stāvoklī un ar ierobežotiem gabarītiem, tas būvēts 1959. gadā. No jauna uzbūvētais ir vienlaiduma saspriegtā dzelzsbetona tilts. Būvdarbus 897 tūkstošu eiro apmērā, kas tiek finansēti no valsts budžeta līdzekļiem, veica SIA Viadukts.

Tikmēr Kurzemē vairākiem tiltiem tiek veikti atjaunošanas remontdarbi. Konstruktīvie elementi jau atjaunoti tiltam pār Bārtu 1,4. km uz autoceļa Nīca–Otaņķi–Grobiņa (V1222) un tiltam pār Elkšķeni 9,7. km uz autoceļa Pope–Elkšķene–Tārgale (V1329). Remonts sāksies diviem tiltiem pār Užavu – 9,6. km uz autoceļa Ventspils (Leči)–Grobiņa (P111) un 30,3. km uz autoceļa Kuldīga–Alsunga–Jūrkalne (P119). Darbi Kurzemes pusē noslēgsies ar Paksītes caurtekas atjaunošanu 119,3. km uz autoceļa Rīga(Skulte)–Liepāja (A9).

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Šogad būvdarbus veiks 11 tiltiem, ieguldot 4,6 miljonus eiro

Žanete Hāka,17.07.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šajā gadā būvdarbi notiks 11 tiltu objektos, informē VAS Latvijas Valsts ceļi.

Atjaunošanas un rekonstrukcijas darbi notiks septiņu tiltu objektos, kuru kopējās izmaksas ir 3,6 miljoni eiro, bet par Ministru kabineta papildus piešķirto finansējumu viena miljona eiro apmērā notiks četru tiltu atjaunošanas darbi.

«Šopavasar apstiprinātā tiltu programma ir ieplānota tādā secībā, ka vispirms atjaunojam tos tiltus, kas ir sliktākā stāvoklī. Nauda programmai budžetā būs jāatrod. Tas ir ne tikai infrastruktūras un kvalitātes, bet arī drošības jautājums,» norāda satiksmes ministrs Anrijs Matīss.

«Tilts pār Mazo Juglu ir vienīgais, ko šogad nojauca un uzbūvēs no jauna. Šim tiltam bija bojātas nesošās konstrukcijas. Satiksme notiek pa pagaidu tiltu, novembrī būs uzbūvēts jauns tilts. Pavisam šogad dažādā veidā tiek rekonstruēti astoņi tilti, nākamgad jau 26, pēc tam vairāk. Tiltu programma paredz līdz 2020. gadam rekonstruēt vairāk nekā 300 tiltu,» skaidro ministrs.

Komentāri

Pievienot komentāru