Šorīt pie «PNB Bankas» Liepājas klientu centra pulcējās ļaudis, kas pauda neizpratni par turpmāko situāciju un raizējās par iespēju tikt pie saviem naudas līdzekļiem. Ļaudis zvanīja uz norādīto telefona numuru, taču atbildi nesaņēma, kā arī bankas filiālē nebija neviena darbinieka, kas sniegtu atbildes.
Kā vēstīts, no ceturtdienas, 15.augusta, plkst.21 apturēta «PNB bankas» darbība. Šāds lēmums pieņemts, lai nepieļautu bankas līdzekļu aizplūšanu.
Kāda bankas kliente, biznesa portālam db.lv sacīja, ka nogājusi garām bankai, lai pārliecinātos, ka tā ir slēgta, jo informāciju, ka finanšu līdzekļi tikšot izsniegti pēc vairākām darba dienām, uzzinājusi no plašsaziņas līdzekļiem.
Vairāki bankas klienti bija atnākuši cerībā piekļūt saviem finanšu līdzekļiem pēc nesekmīgiem mēģinājumiem izmantot naudas izmaksas automātus. Bankas klients stāstīja: «Uz šo banku saņemu invaliditātes pabalstu. Šorīt no rīta gāju uz bankomātu un mana karte bija slēgta. Nācu painteresēties, kas notiks tālāk, un vai man ir jāmaina banka.»
Bankas kliente Valentīna, kas Latvijā šobrīd pavada atvaļinājumu, pauž savu neizpratni un viedokli: «Man ir šeit naudiņa un man ir drīz jālido prom. Es gribēju pajautāt, kā šis process notiks. Es izlasīju paziņojumu, ka finansēm varēs piekļūt no 27.augusta. Jau iepriekš šādu likteni piedzīvoju ar banku «Baltija» un tādēļ man pilnīgi vairs nav uzticības bankām. Es visu mūžu strādāju un sakrāju mazu summiņu, bet cietīs jau tikai tie, kam šeit ir mazas summas. Es atnācu šeit, jo es domāju, ka te varētu būt kāds, kas visu paskaidrotu, lai man nav jāuztraucas. Es tomēr esmu cilvēks gados un kādēļ man ir vajadzīgi šie uztraukumi?»
«Šajā bankā vīrs saņem algu. Šorīt saņēmu zvanu no vīra par bankā notiekošo, tādēļ atnācu. Man ir jāmaksā par dzīvokli, bet naudu nevaru saņemt. Tā taču nevar! Es esmu šokā,» -savu viedokli pauda bankas kliente Ināra.