Patlaban patērētāju vēlme izmēģināt jaunas un vēl nezināmas preces ir augstākā kopš 2006.gada, izdevniecības Dienas Bizness un Civitta rīkotajā meistarklasē «Kā pasniegt to, ko patiesībā pērk tavs klients jeb mārketinga individualizācija», sacīja konsultāciju un biznesa datu analīzes kompānijas Civitta partneris Gatis Bolinskis.
Viņš uzsver, ka situācija tirgū ir normalizējusies un patērētāju reakcija kļūst paredzamāka – līdzīgāka pieredzētajai tirgus situācijai 2014.gadā, kad bija vērojama mērena izaugsme. Tāpat aizvien biežāk patērētājiem ir vēlme maksāt vairāk par videi draudzīgu preci.
Tiesa gan, visiem potenciālajiem klientiem nederēs viena un tā pati produkta pasniegšanas metode – lai gūtu pēc iespējas labāku pārdošanas rezultātu, uzņēmumam vajadzētu sadalīt tos vairākās grupās, un katrai no tām izstrādāt īpašu piedāvājumu. Ja reklāma būs vienāda visām patērētāju grupām, pārdošanas apjomi var nesasniegt vēlamos. Civitta, balstoties uz dažādu pētījumu rezultātiem, ir apkopojusi informāciju par dažādiem klientu tipiem, ņemot vērā viņu dzīves vērtības.
Meistarklases laikā tās dalībnieki uzzināja par mārketinga individualizāciju un praktiskajās nodarbībās apguva prasmes, kā dalīt klientus grupās, lai ziņa par produktu pie viņiem nonāktu tiem vislabāk saprotamā veidā.
Galerijā augstāk iespējams ielūkoties meistarklases norisē!