Jaunākais izdevums

Jau rīt, 21.martā, Norvēģijā, Lindesnesā, dienvidrietumos no Oslo apmeklētājiem durvis vērs zemūdens restorāns Under, kas ir Eiropā pirmais šāda veida restorāns.

Ziemeļatlantijas ūdeņos daļēji iegremdētā restorāna platība ir aptuveni 500 m2. Tas izvietots trīs līmeņos. Skaisto zemūdens ainavu viesi varēs baudīt, veroties caur 11 metru plašo panorāmas logu.

Db.lv jau vēstīja, ka restorāna dizainu veidojusi Norvēģijas kompānija Snohetta, kas zināma ar tādiem projektiem kā Aleksandrijas bibliotēka Ēģiptē, Oslo Opera, Taimskvēra renovācija Ņujorkā un citiem.

Under būvēts no dzelzsbetona, lai spētu izturēt Norvēģijas krasta laikapstākļus. «Pirmā problēma ir ūdens spiediens, taču lielākais izaicinājums ir viļņi. Vējš un viļņi šeit ir ekstrēmi. Lai restorāns tos spētu izturēt, ēka ir diezgan ieliekta un bieza,» skaidrojis Snohetta vecākais arhitekts Rune Grasdals.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Drīz tiks pabeigta Eiropas pirmā zemūdens restorāna būvniecība, raksta CNN.

Restorāns Under atrodas Ziemeļjūrā, netālu no Norvēģijas krastiem. Patlaban notiek interjera iekārtošanas darbi un prognozējams, ka restorāns tiks atklāts 2019.gada pavasarī. Restorāna dizainu veidojusi Norvēģijas kompānija Snohetta, kas zināma ar tādiem projektiem kā Aleksandrijas bibliotēka Ēģiptē, Oslo Opera, Taimskvēra renovācija Ņujorkā un citiem.

Restorāns varēs uzņemt aptuveni 100 viesus un tā iekštelpu platība ir aptuveni 500 m2, kas izvietoti trīs līmeņos, piedāvājot viesiem neaizmirstamus zemūdens skatus, ko varēs vērot caur 11 metru plašo panorāmas logu.

Restorāns uz īpašas platformas netālu no krasta tika būvēts aptuveni sešus mēnešus un tad ar milzīgu kuģi aizvilkts līdz tā atrašanās vietai. Lai restorānu iegremdētu, tā iekšpusē tika ievietoti konteineri ar ūdeni un restorāns pie jūras dibena piestiprināts 18 vietās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Izsludināts ideju konkurss par restorāna Sēnīte attīstību

Zane Atlāce - Bistere,04.12.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Maizes un konditorejas izstrādājumu ražotājs SIA «Liepkalni» izsludinājis ideju konkursu par restorāna «Sēnīte» restaurāciju, pārbūvi un teritorijas attīstīšanu, liecina informācija uzņēmuma mājaslapā.

Konkursa priekšmets ir attīstības ideju koncepts Ēku kompleksa Restorāns Sēnīte Inčukalna novadā restaurācija, pārbūve un teritorijas attīstīšana, tajā ietverot arhitektonisko risinājumu un teritorijas labiekārtojumu. Piedāvājumi tiks vērtēti, ņemot vērā idejas oriģinalitāti un māksliniecisko kvalitāti, kā arī funkcionalitāti, objekta plānojuma atbilstību videi un izmantošanas mērķim.

Kopējais godalgu fonds ir 2000 eiro. Plānots, ka attīstības koncepcijas uzvarētājs saņems 1500 eiro, bet otrās vietas ieguvējs - 500 eiro.

Konkursā var piedalīties Latvijā vai ārvalstī reģistrēta juridiska vai fiziska persona - speciālists vai speciālisti, kā arī šādu personu apvienība jebkurā to kombinācijā. Piedāvājumi jāiesniedz līdz 2019.gada 20.janvārim «Liepkalnu» birojā, Garajā ielā 7, Valmierā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

FOTO: Prezentē tērpu kolekciju Virgin Galactic kosmosa tūristiem

Žanete Hāka,17.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Under Armour prezentējusi tērpu kolekciju, ar kādiem Virgin Galactic pasažieri dosies kosmosā.

Par tērpiem speciāli nebūs jāmaksā, un tie iekļauti biļetes cenā. Tērpu komplektā būs iekļauts speciāli izgatavots tērps, uz kura uzšūts ceļotāja vārds un pārstāvošās valsts karogs, treniņtērps, kurpes un žakete. Šī, pēc Under Armour un Virgin paziņojumā teiktā, ir pirmā šāda veida kolekcija, kas radīta tieši privātajiem astronautiem.

Kopējā biļetes cena 90 minūšu braucienam kosmosā būs 250 tūkstoši dolāri un plānots, ka lidojumi tiks uzsākti nākamajā gadā. Līdz augustam braucienam pieteikušies vairāk nekā 600 ceļotāji.

Galerijā augstāk - ieskats jaunajā tērpu kolekcijā!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV sporta apģērbu, sporta inventāra un piederumu zīmols, kas ražo arī aksesuārus un sporta inventāru Under Armour paziņojis par uztura aplikācijas MyFitnessPal pārdošanu, kā arī Endomondo aplikācijas likvidēšanu.

Proti, Endomondo aplikācija tiks likvidēta līdz gada beigām.

MyFitnessPal aplikāciju uzņēmums par 475 miljoniem ASV dolāru iegādājās pirms 5 gadiem. Tagad to pārdod investīciju firmai "Francisco Partners" par 100 miljoniem dolāru mazāku cenu. Endomondo iegāde uzņēmumam 2015.gadā izmaksāja 85 miljonus dolāru (74,2 miljonus eiro).

Tiek minēts, ka Endomondo lietotājiem, visticamāk, nāksies turpmāk lietot Strava. Kaut arī Endomondo lietotne darbosies līdz 31.decembrim, datus varēšot eksportēt vēl līdz nākamā gada 31.martam.

Under Armour savulaik iegādājas Endomondo un MyFitnessPal, lai izveidotu pasaulē lielāko digitālās veselības un fitnesa kopienu. Šie pirkumi papildināja uzņēmumam jau piederošo MapMyFitness un UA RECORD ™ lietojumprogrammu komplektu, ļaus zīmolam sniegt nepārspējamus veselības un fitnesa datus un ieskatu, atbalstot tā universālo misiju uzlabot visus sportistus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunā «STOCKMANN» grupas biznesa stratēģija, kura tika ieviesta 2016. un 2017.gadā, uzrādījusi sekmīgu rezultātu – 2018.gadā SIA «STOCKMANN» peļņa veidojusi 1,27 miljonus eiro.

Kā norāda uzņēmumā, iegūtie rezultāti uzrāda, ka tiek realizēts konkurētspējīgs biznesa modelis. Arī 2019.gadā plānots īstenot izvēlēto stratēģiju.

«STOCKMANN» Baltijas noliktavas procesu pārcelšana uz jauno distribūcijas centru Somijā 2017.gada beigās, kā arī koncesijas biznesa modeļa uzsākšana 2018.gada sākumā ir bijuši nepieciešamie biznesa stratēģijas soļi, kas 2018.gada rezultātos uzrāda SIA «STOCKMANN» kopējā neto apgrozījuma samazinājumu par 13,9%, bet ļauj strādāt ar lielāku peļņu, koncentrējoties uz pamatdarbības attīstību.

Kā teic Dace Goldmane, universālveikala «STOCKMANN» direktore Latvijā: «Gan pieredze, ko esam guvuši Latvijā darbojoties jau vairāk nekā 15 gadu garumā, gan jaunās stratēģijas realizēšana apliecinājusi, ka veiksmīga biznesa īstenošanā vienlīdz svarīgi ir kā ilgtspējīgi risinājumi, tā progresīvas inovācijas. 2018.gadā turpinājām attīstīt četrus galvenos darbības segmentus – modi, kosmētiku, mājas preces un pārtiku. Tāpat ieviesām jaunus digitālos risinājumus darbības efektivizācijai, kā arī īstenojam veiksmīgu sadarbību ar universālveikala nomniekiem. 2018.gadā arī investējām vides aizsardzības pasākumos un sadarbojāmies ar Pasaules Dabas fondu.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Konkursā par jaunā kuģa nosaukumu Tallink Grupp saņem arī neierastus priekšlikumus

Lelde Petrāne,28.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunā ātrgaitas kuģa, kas kursēs maršrutā Tallina - Helsinki un kuru būvēs Raumas kuģu būvētavā Somijā ar plānoto kuģa nodošanas laiku 2021. gada beigās, vārds būs MySTAR, pavēstījusi kompānija Tallink Grupp.

Kuģniecības uzņēmums šā gada vasarā rīkoja konkursu par vārda meklēšanu jaunajam kuģim, un gala lēmumu septembrī pieņēma uzņēmuma valde.

Kopumā konkursā par vārda meklēšanu jaunajam kuģim tika saņemti vairāk nekā 2800 pieteikumi no 30 valstīm visā pasaulē. Lielākais skaits pieteikumu tika saņemts no Tallink Grupas tiešajiem tirgiem - iedzīvotājiem Igaunijā, Somijā, Latvijā un Zviedrijā, un visvairāk pieteikumu iesniedza Somijas kuģošanas entuziasti.

Lai gan piedāvātie kuģa vārdi būtiski atšķīrās, liels skaits pieteikumu ietvēra vārdus «star» (zvaigzne) un «Baltic» (Baltija), un, salīdzinot ar iepriekšējo konkursu pirms dažiem gadiem, kurā tolaik tika meklēts vārds kuģim Megastar, šoreiz ievērojami ir pieaudzis to vārdu skaits, kuri raksturo draudzīgumu videi, piemēram, «eco» (eko) un «green» (zaļš).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV filmu un televīzijas seriālu straumēšanas platformai "Netflix" šī gada otrajā ceturksnī būtiski pieaudzis abonentu skaits, skatītājus piesaistot tādiem seriāliem kā "The Crown" un "Bridgerton", liecina "Nerflix" ceturtdien publicētais finanšu pārskats, kas pārspēj analītiķu prognozētos rezultātus.

"Netflix" jūnija beigās bija 277,7 miljoni abonentu. Ceturkšņa laikā abonentu skaits pieaudzis par astoņiem miljoniem, bet salīdzinājumā ar pagājušā gada jūnija beigām to skaits palielinājies par 37%.

Lai gan platformas apgrozījums otrajā ceturksnī pieauga par 16,7% līdz 9,6 miljardiem ASV dolāru (8,8 miljardi eiro), tīrā peļņa pieauga par 44% līdz 2,1 miljardam dolāru.

Pēc sarežģītā 2022.gada "Netflix" sāka ieviest piedāvājumus, kurus līdzfinansē reklāmdevēji, ierobežoja abonentu dalīšanos ar parolēm, atteicās no lētākā abonēšanas plāna bez reklāmām Lielbritānijā un Kanādā.

ASV kompānija sāka piedāvāt atsevišķus plānus kopā ar konkurentiem, nodrošinot kopīgus abonementus ar "Peacock" un "Apple TV".

Komentāri

Pievienot komentāru