Jaunākais izdevums

ASV sporta apģērbu, sporta inventāra un piederumu zīmols, kas ražo arī aksesuārus un sporta inventāru Under Armour paziņojis par uztura aplikācijas MyFitnessPal pārdošanu, kā arī Endomondo aplikācijas likvidēšanu.

Proti, Endomondo aplikācija tiks likvidēta līdz gada beigām.

MyFitnessPal aplikāciju uzņēmums par 475 miljoniem ASV dolāru iegādājās pirms 5 gadiem. Tagad to pārdod investīciju firmai "Francisco Partners" par 100 miljoniem dolāru mazāku cenu. Endomondo iegāde uzņēmumam 2015.gadā izmaksāja 85 miljonus dolāru (74,2 miljonus eiro).

Tiek minēts, ka Endomondo lietotājiem, visticamāk, nāksies turpmāk lietot Strava. Kaut arī Endomondo lietotne darbosies līdz 31.decembrim, datus varēšot eksportēt vēl līdz nākamā gada 31.martam.

Under Armour savulaik iegādājas Endomondo un MyFitnessPal, lai izveidotu pasaulē lielāko digitālās veselības un fitnesa kopienu. Šie pirkumi papildināja uzņēmumam jau piederošo MapMyFitness un UA RECORD ™ lietojumprogrammu komplektu, ļaus zīmolam sniegt nepārspējamus veselības un fitnesa datus un ieskatu, atbalstot tā universālo misiju uzlabot visus sportistus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rūpēs par darbinieku veselību, uzņēmumi šajā laikā darbiniekiem nodrošina iespēju vingrot mājās.

"Lai kolēģi varētu sagatavoties vasaras sezonai un kvalitatīvi izkustētos no saviem darba krēsliem, maiju pasludinājām par "Sport@Citadele". Tā, divas reizes nedēļā, darba dienas vidū, kopā ar kolēģiem, bet katrs savās mājās, darbiniekiem ir iespēja izkustēties profesionāļu pavadībā. Bankai ir svarīgi, ka darbiniekiem ir šāda iespēja, tāpēc katram ir nosūtīts kalendāra atgādinājums par tiešsaistes nodarbību ar SIA "Fitcamp" sertificētajām trenerēm darbinieku slēgtajā grupā," stāsta Kristīne Mennika, bankas "Citadele" korporatīvās komunikācijas vadītāja.

Savukārt "PwC" īsteno "Be well, work well" kustību, caur kuru aicina kolēģus pievērsties savai fiziskajai un emocionālajai labsajūtai, regulāri veidojot izglītojošas vieslekcijas un sportiskus pasākumus. "Vēl pirms Covid-19 kļuva par pasaules aktualitāti nr.1, liela daļa no mūsu kolēģiem šīs pašas kustības ietvaros uzsāka dalību fitnesa treneres Nikas Lindes 90 dienu veselīga dzīvesveida izaicinājumā," teic Anna Bērziņa, biznesa konsultāciju kompānijas "PwC" Mārketinga un komunikāciju vecākā speciāliste.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: pexels.com / mali maeder

Pieprasījums pēc sporta pulksteņiem arvien pieaug. Tos iegādājas ne vien profesionāli sportisti un sporta entuziasti, bet arī cilvēki, kuri vēlas pievērsties aktīvākam dzīvesveidam. Šobrīd tirgus līderi ir Apple un Garmin ražotie sporta pulksteņi. Taču, nonākot izvēles priekšā, kuram no zīmoliem dot priekšroku? Vairāk par sporta pulksteņiem un to funkcijām uzzini raksta turpinājumā!

Sporta pulkstenis kā motivators: kā izvēlēties īsto?

Pexels.com / blue bird

Neatkarīgi no tā, vai fiziskās aktivitātes ir neatņemama jūsu dzīves sastāvdaļa, vai tikai apsverat domu pievērsties veselīgākam dzīvesveidam, sporta pulkstenis mudina kustēties vairāk un biežāk. Raksta turpinājumā salīdzinām svarīgākos faktorus, ko ņemt vērā, iegādājoties šādu viedierīci.

Komentāri

Pievienot komentāru