ASV sporta apģērbu, sporta inventāra un piederumu zīmols, kas ražo arī aksesuārus un sporta inventāru Under Armour paziņojis par uztura aplikācijas MyFitnessPal pārdošanu, kā arī Endomondo aplikācijas likvidēšanu.
Proti, Endomondo aplikācija tiks likvidēta līdz gada beigām.
MyFitnessPal aplikāciju uzņēmums par 475 miljoniem ASV dolāru iegādājās pirms 5 gadiem. Tagad to pārdod investīciju firmai "Francisco Partners" par 100 miljoniem dolāru mazāku cenu. Endomondo iegāde uzņēmumam 2015.gadā izmaksāja 85 miljonus dolāru (74,2 miljonus eiro).
Tiek minēts, ka Endomondo lietotājiem, visticamāk, nāksies turpmāk lietot Strava. Kaut arī Endomondo lietotne darbosies līdz 31.decembrim, datus varēšot eksportēt vēl līdz nākamā gada 31.martam.
Under Armour savulaik iegādājas Endomondo un MyFitnessPal, lai izveidotu pasaulē lielāko digitālās veselības un fitnesa kopienu. Šie pirkumi papildināja uzņēmumam jau piederošo MapMyFitness un UA RECORD ™ lietojumprogrammu komplektu, ļaus zīmolam sniegt nepārspējamus veselības un fitnesa datus un ieskatu, atbalstot tā universālo misiju uzlabot visus sportistus.