Jaunākais izdevums

Jau kādu laiku sporta preču ražotājs Adidas un Parley for the Oceans – organizācija, kuras mērķis ir samazināt plastmasas atkritumu apjomus okeānos, sadarbojas, lai izgatavotu sporta apavus, kas ražoti no pārstrādātas plastmasas, kas atrasta okeānu ūdeņos, raksta Business Insider.

Pērn abas kompānijas izveidoja apavu prototipu 3D ar mērķi parādīt, kā industrija var palīdzēt samazināt okeāna piesārņojumu.

Patlaban jau izgatavoti reālie apavu pāri, kas būs pieejami tirdzniecībā par 220 dolāriem, sākot no novembra vidus. Tirdzniecībā kopumā nonāks aptuveni 7000 pāru.

95% no apavu augšdaļas veidoti no okeāna plastmasas, kas iegūta netālu no Maldivu salām, savukārt pārējā apavu daļa arī ražota no pārstrādātiem materiāliem.

Kaut arī pagaidām tiks pārdoti 7000 pāri, Adidas ir lieli plāni šo apavu ražošanā, un nākamajā gadā kompānija plāno saražot vienu miljonu pāri.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sports

adidas tomēr nav pilnībā no piedāvājuma izņēmuši kreklus ar Padomju Savienības simboliku

LETA,11.05.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs «adidas» tomēr nav pilnībā no piedāvājuma izņēmis kreklu ar Padomju Savienības simboliku, pārliecinājās aģentūra LETA.

Kā ziņots, «adidas» pirms vasarā Krievijā gaidāmās Pasaules kausa izcīņas futbolā ir izlaiduši dažādus retro stila sieviešu un vīriešu kreklus, starp kuriem ir arī replikas, ko rotā uzraksts «USSR» un bijušās Padomju Savienības simbolika.

Par to lielu neizpratni pauda ne tikai Lietuvas diplomāti, bet citu valstu pārstāvji, nosodot «adidas» rīcību.

Lai arī šonedēļ daudzviet šie «USSR» krekli vairs nebija atrodami piedāvājumā, aģentūra LETA pārliecinājās, ka tos vēl joprojām iespējams iegādāties «adidas» interneta vietnē Lielbritānijā «adidas.co.uk».

Kompānijas pārstāvji ir pauduši vilšanos par sabiedrības reakciju pēc šādu kreklu laišanas klajā, taču solīja, ka tuvākajā laikā tie vairs nebūšot pieejami.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs «Adidas» no piedāvājuma mājaslapā izņēmis kreklu ar Padomju Savienības simboliku.

Lietuvas diplomāti pauduši izbrīnu par Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotāja «Adidas» piedāvājumu iegādāties krekliņu, ko rotā uzraksts «USSR» un bijušās Padomju Savienības simbolika.

«Joprojām gadās saskarties ar impēriskās nostalģijas izpausmēm, bet no slavenās «Adidas» puses tas ir mazliet negaidīti,» sociālajā tīklā «Twitter» raksta Lietuvas Ārlietu ministrijas stratēģiskās komunikācijas grupa, daloties ar attēlu, kurā redzas pazīstamā ražotāja piedāvājums.

Šo ierakstu retvītojis ārlietu ministrs Lins Linkevičs.

Eiropas Parlamenta deputāts Artis Pabriks (V) interesējas, vai «Adidas» piedāvās abģērbu ar nacistiskās Vācijas simboliem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Kanje Vests un Adidas izveido jaunu apavu un aksesuāru zīmolu

LETA,30.06.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācu sporta apģērbu ražotājs Adidas trešdien paziņojis par jaunas apavu un aksesuāru kolekcijas izveidošanu sadarbībā ar amerikāņu reperi Kanji Vestu.

Jaunais zīmols Adidas+Kanye West papildinās Yeezy kolekciju, kas tika izveidota 2014.gadā pēc Vesta aiziešanas no Adidas konkurenta Nike.

«Mēs apgūstam jaunu teritoriju, atverot sporta pasauli Kanjes jaunradei,» sacīja Adidas pārstāvis Ēriks Līdke. «Adidas vienmēr ļāvuši radošiem cilvēkiem radīt ko jaunu.»

Abiem dzimumiem ražotie sportiskā stila apģērbi, apavi un aksesuāri tiks pārdoti vairākos Adidas veikalos.

Šī gada februārī Vests Ņujorkas modes nedēļas laikā vienlaikus prezentēja savu jauno albumu un apģērbu kolekciju.

«Šī sadarbība apliecina, ka ikviens sapņotājs var sapņot bez ierobežojumiem,» norāda Vests.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latviešu talants Kristaps Porziņģis gatavojas parakstīt reklāmas līgumu ar Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotāju adidas, kas būtu lielākais šāda veida kontrakts Eiropas basketbola vēsturē, vēsta vairāki Ziemeļamerikas mediji.

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) kluba Ņujorkas Knicks spēlētājam Porziņģim 1.oktobrī beidzās līgums ar citu sporta inventāra kompāniju Nike, taču nu viņš vienojies par ilgtermiņa līgumu ar adidas, informē Yahoo Sports.

Abas puses esot panākušas vienošanos uz vairākiem gadiem, turklāt tā paredz, ka Porziņģis viena gada laikā saņems no trim līdz sešiem miljoniem dolāru (2,7 - 5,3 miljoni eiro). Basketbolista nopelnītā summa atkarīga no viņa izpildītajiem bonusiem.

Iepriekš tik ienesīgs reklāmas līgums nav bijis nevienam Eiropas basketbolistam.

Pirms tam Porziņģim bija četru gadu līgums ar Nike, kas bija noslēgts, latvietim vēl spēlējot Spānijā. Tas basketbolistam ik gadu ienesa 25 000 dolāru (22 324 eiro). Tiesa, Nike līdz oktobra vidum ir tiesības pielīdzināties adidas piedāvājumam, taču tas, visticamākais, netiks darīts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Šajā pride sezonā H&M pievienojas ballītei ar savu jauno kolekciju Love For All. Tajā pieejamas perfektas lietas ikvienam, lai piebiedrotos un svinētu mīlestības, vienlīdzības un pašizpausmes ideju,» ar šādu vēsti nācis klajā populārais apģērbu mazumtirgotājs.

10% procenti no pārdotās preces cenas tikšot ziedoti Apvienoto Nāciju Organizācijas Free & Equal iniciatīvai, kuras mērķis ir «veidot pasauli, kur nevienam nebūtu jābaidās savas seksuālās orientācijas vai dzimuma identitātes dēļ», informē H&M.

«H&M tic katra tiesībām mīlēt to, ko vēlas,» paziņojis Andreas Lēvenstams, H&M vīriešu nodaļas dizaina vadītājs. «Mēs ticam, ka cilvēki var izmantot H&M Love For All kolekciju, lai svinētu pride un viņu ticību vienlīdzīgai mīlestībai.»

Atbalsts no H&M tiks novirzīts «Apvienoto Nāciju Organizācijas Free & Equal kampaņas darbam kopā ar aktīvistiem un vienlīdzības aizstāvjiem, lai palielinātu sabiedrības izpratni un mobilizētu pozitīvām pārmaiņām likumos un cilvēku uzskatos».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotāja "adidas" tīrā peļņa šogad pirmajā ceturksnī pieaugusi līdz 558 miljoniem eiro, salīdzinot ar 31 miljonu eiro attiecīgajā laika periodā pērn, teikts piektdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Tādējādi uzņēmuma peļņa pietuvojusies līmenim, kāds tika reģistrēts pirms koronavīrusa pandēmijas. 2019.gada pirmajos trīs mēnešos "adidas" peļņa veidoja 632 miljonus eiro.

Peļņas kāpumu veicinājusi pārdošanas apjoma palielināšanās.

"adidas" tirdzniecības apjoms pirmajā ceturksnī pakāpies par 20% un veidojis 5,3 miljardus eiro.

Uzņēmums norāda, ka pārdošanas apjoms Ķīnā pagājušajā ceturksnī pieaudzis par 156%, bet ASV un Eiropā - par aptuveni 8%.

"adidas" februārī paziņoja, ka nolēmis pārdot ar zaudējumiem strādājošo ASV meitasuzņēmumu "Reebok".

"adidas" iegādājās "Reebok" 2006.gadā par 3,1 miljardu eiro. Pašlaik "Reebok" vērtība ir apmēram 800 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daļa Latvijas, Lietuvas un Igaunijas Eiropas Parlamenta (EP) deputāti un valdību pārstāvji nosūtījuši vēstuli ASV un pasaules lielākajam mazumtirgotājam «Wal-Mart Stores Inc.», kurā aicina pārtraukt t-kreklu ar PSRS simboliku tirdzniecību, sociālajā tīklā «Facebook» norāda Eiropas Parlamenta (EP) deputāte Sandra Kalniete (V).

«Wal-Mart pārdod t-kreklus ar totalitārā režīma, kurš nogalināja miljonus, simboliku,» raksta Kalniete, kura ir viena no šīs vēstules parakstītājām.

Viņa norāda, ka vēstulē aicina mazumtirgotāju demonstrēt korporatīvo atbildību, cienīt to cilvēku atmiņu, kas cietuši no Padomju totalitārā režīma un nekavējoties pārtraukt šādu preču tirdzniecību.

Vēstuli parakstījuši četri Lietuvas politiķi un trīs Igaunijas politiķi, kuru vidū ir arī Igaunijas tieslietu ministrs Urmass Reinsalu. No Latvijas vēstuli parakstījis arī EP deputāts Krišjānis Kariņš (V).

Kā liecina eiroparlamentārietes sociālā tīkla ierakstam pievienotais attēls no «walmart.com» interneta veikala, par 19,99 ASV dolāriem (17 eiro) tiek pārdots sarkans vīriešu t-krekls, uz kura attēlota piecstaru zvaigzne, kā arī sirpis un āmurs un uzraksts «CCCP».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aksesuāru ražotājs "adidas" otrdien paziņoja, ka nolēmis pārdot ar zaudējumiem strādājošo ASV meitasuzņēmumu "Reebok".

""adidas" nolēmis oficiāli sākt "Reebok" pārdošanas procesu," sacīts kompānijas paziņojumā.

Tajā nekas nav teikts par iespējamajiem pircējiem, taču solīts sīkāku informāciju sniegt 10.martā.

Par to, ka apsver iespēju pārdot "Reebok", "adidas" paziņoja decembrī.

Vācijas lietišķais žurnāls "Manager Magazin" pagājušā gada beigās rakstīja, ka "Reebok" iegādē esot ieinteresēti Ķīnas uzņēmums "Anta Sports" un ASV kompānija "VF Corp.", kurai pieder zīmols "North Face".

"adidas" iegādājās "Reebok" 2006.gadā par 3,1 miljardu eiro. Pašlaik "Reebok" vērtība ir apmēram 800 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vai Tev patīk pilsētas džungļi un Tu tajos labi jūties? Mūzika Tevi pavada gandrīz ik uz soļa un Tu bieži vien pieķer sevi ejam ritmā? Vai tu braukājies ar dēli, bmx vai skritulenēm, vai varbūt vienkārši vienmēr ar apbrīnu vēro streetwear stilu un jūti, ka tas ir Tavai sirdij tuvākais stils?

Ja esi tikko sācis savu piedzīvojumu ar streetwear un vēlies noskaidrot, kādam vajadzētu būt visstilīgāko modes tērpu sastāvam, kas ne tikai piesaistīs visu garāmgājēju uzmanību, bet arī padarīs Tevi par īstu aktuālāko tendenču ekspertu, Tev jāizlasa šis raksts, kas sagatavots sadarbībā ar Sizeer, kurā mēs Tev atklāsim visus ielu modes noslēpumus.

Kā radās leģendārais ielu stils - streetwear?

Lai gan lielākā daļa ielu modes cienītāju to galvenokārt uzskata par 90. gadu fenomenu, patiesībā tā radās nedaudz agrāk. Pretēji vispārpieņemtajam uzskatam, streetwear pirmsākumi meklējami 20. gadsimta 70. un 80. gados, kad jaunieši, kuriem bija apnikuši visur vienāda izskata apģērbi, jaunieši sāka eksperimentēt ar modi un kombinēt neierastus apģērba elementus, kas rezultātā tos izcēla no pūļa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs adidas izmantos 3D printeri apavu ražošanai vairumā, paziņojusi kompānija.

3D printeris tiks izmantos zoļu ražošanā, pielietojot jaunu tehnoloģiju, ko izstrādājusi ASV kompānija Carbon, kurai izdevies ievērojami paātrināt printēšanas ātrumu un kvantitāti.

adidas jau pagājušajā gadā laida klajā apavus 3D Runner, kuru ražošanā izmantoti jaunās tehnoloģijas 3D printeri. Tomēr tā bija ierobežota kolekcija, kas tika pārdota tikai vienu dienu tikai trīs pilsētās - Tokijā, Ņujorkā un Londonā.

Jaunā kolekcija, kurai dots nosaukums Futurecraft 4D, tiks pārdota vairumā.

adidas plāno rudenī laist pārdošanā aptuveni 5000 Futurecraft 4D apavu pārus, bet līdz 2018.gada beigām - aptuveni 100 000.

Kāda būs šo apavu cena, adidas neatklāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs "adidas" šogad pirmajā ceturksnī strādājis ar 31 miljona eiro tīro peļņu, kas ir par 95% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, teikts pirmdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Peļņas kritumu galvenokārt veicinājusi koronavīrusa pandēmija, kuras dēļ būtiski samazinājies tirdzniecības apjoms.

"adidas" bijis spiests slēgt vairāk nekā 70% veikalu.

"adidas" aprīļa vidū saņēma apstiprinājumu 2,4 miljardu eiro valsts garantētam aizdevumam, lai palīdzētu pārvarēt pašreizējo krīzi.

Šo sindicēto aizdevumu veido 2,4 miljardi eiro, ko piešķīrusi Vācijas valsts attīstības banka "KfW", kā arī vēl 600 miljoni eiro, ko "adidas" saņēmis no savām partnerbankām, tostarp HSBC, "UniCredit" un "Deutsche Bank".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs "adidas" pirmdien paziņoja, ka apsver iespēju pārdot ASV struktūrvienību "Reebok", kas ilgstoši saskārusies ar problēmām.

""adidas" sācis izvērtēt stratēģiskās alternatīvas attiecībā uz "Reebok"," norāda uzņēmums, piebilstot, ka starp tām ir gan iespējama "Reebok" pārdošana, gan saglabāšana.

Lēmums tiks paziņots 10.martā, kad grupa prezentēs jaunu piecu gadu stratēģiju.

"adidas" iegādājās "Reebok" 2006.gadā par 3,1 miljardu eiro, taču zīmols saskāries ar izaugsmes grūtībām.

"Reebok" vērtība šobrīd veido vien 803 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Pilna intervija ar Lattelecom Rīgas maratona direktoru: Ceļā uz zeltu

Linda Zalāne,02.03.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lattelecom Rīgas maratons nav tikai priecīgas skrējēju sejas, izlieti sviedri un sportotprieks. Šim pasākumam ir savs devums Latvijas tautsaimniecībā

Nolūkā noskaidrot to, cik lielu «naudas pēdu» maratona norises dienās atstāj skrējēji un viņu līdzjutēji, veikts pētījums. Par to plašāk DB stāsta SIA Nords Event Communications valdes priekšsēdētājs, Lattelecom Rīgas maratona direktors Aigars Nords un pētījuma veicējs SIA KEKonsultācijas valdes priekšsēdētājs Elmārs Kehris.

Šogad maijā notiks 28. Lattelecom Rīgas maratons. Cik gadus Jūs esat pie šī pasākuma organizēšanas stūres?

Aigars Nords (A.N.): Šis būs 12. maratons, kuru organizēsim. Protams, ja atskatās uz to laiku, kad sākām, toreiz situācija bija cita. Skriešana nebija tik populāra, un arī mēs paši taustījāmies un domājām, kā šādu pasākumu noorganizēt, jo nevienam nebija pieredzes šajā jomā. Nezinājām, kā pareizi jāveic laika atskaite, kur ražo medaļas, kā pareizi rīkoties, lai varētu slēgt ielas. Nebija arī kam palūgt padomu. Paši kā komanda bijām braukuši uz ārvalstu maratoniem, taču tur pieredzi guvām tikai kā dalībnieki. Skaidras vīzijas mums nebija, un valdīja neziņa par to, kā un vai šis pasākums gūs atsaucību. Tā bija mana un komandas vēlme pamēģināt, jo mums pašiem patika skriet.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas diplomāti pauduši izbrīnu par Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotāja «adidas» piedāvājumu iegādāties krekliņu, ko rotā uzraksts «USSR» un bijušās Padomju Savienības simbolika.

«Joprojām gadās saskarties ar impēriskās nostalģijas izpausmēm, bet no slavenās «Adidas» puses tas ir mazliet negaidīti,» sociālajā tīklā «Twitter» raksta Lietuvas Ārlietu ministrijas stratēģiskās komunikācijas grupa, daloties ar attēlu, kurā redzas pazīstamā ražotāja piedāvājums.

Šo ierakstu retvītojis ārlietu ministrs Lins Linkevičs.

Pirms šovasar Krievijā gaidāmā Pasaules kausa finālturnīra futbolā «Adidas» izveidojis 2018. gada retro krekliņu sēriju, kurā cita starpā iekļāvis Krievijai veltītu krekliņu ar atsauci uz bijušās Padomju Savienības komandas tērpu. Krekliņam uz krūtīm redzams bijušās Padomju Savienības ģerbonis, bet tradicionālās krievu abreviatūras «CCCP» vietā uz tā lasāms angliskais «USSR».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aksesuāru ražotājs "adidas" ar zaudējumiem strādājošo ASV meitasuzņēmumu "Reebok" par 2,1 miljardu eiro pārdos ASV kompānijai "Authentic Brands Group", paziņojusi kompānija.

Darījumu plānots īstenot līdz nākamā gada pirmajam ceturksnim.

Nodomu pārdot "Reebok" "adidas" apsvēra jau pērnā gada nogalē un konkrētāku apņemšanos paziņoja arī šogad februārī.

"Reebok" zīmolu par 3,1 miljardu eiro "adidas" iegādājās 2006.gadā.

"Authentic Brands Group" pieder apģērbu veikalu tīkli "JCPenney", "Forever21" un "Brooks Brothers", kā arī sporta žurnāls "Sports Illustrated".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs adidas pērn strādāja ar 1,02 miljardu eiro tīro peļņu, kas ir visu laiku augstākais līmenis uzņēmuma vēsturē, teikts trešdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Uzņēmuma peļņa pagājušajā gadā pieaugsi par 60,5%, galvenokārt pateicoties pārdošanas apjoma kāpumam.

adidas tirdzniecības apjoms 2016.gadā palielinājies par 14% un veidojis 19,3 miljardus eiro.

Šim gadam uzņēmums prognozē peļņas kāpumu par 18%-20% - līdz aptuveni 1,2 miljardiem eiro.

adidas arī paziņoja, ka ierosinās dividendēs izmaksāt divus eiro par akciju, salīdzinot ar 1,6 eiro pirms gada.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepirkšanās un izklaides centrā «Akropole» atklāts brīvā laika apģērbu un apavu veikals «adidas Originals» - pirmais šī zīmola konceptveikals Baltijas valstīs.

««adidas Originals» konceptveikals būs papildinājums ne tikai jau esošajiem modes un dzīvesstila preču zīmoliem, bet arī diviem sporta, brīvā laika un aktīvās atpūtas veikaliem «Sports Direct» un «USC», kas nesen pievienojušies «Akropoles» nomnieku klāstam,» sacīja «Akropole Rīga» vadītājs un «Akropolis Group» valdes priekšsēdētājs Vitautas Labeckas.

Baltijā pirmais «adidas Originals» konceptveikals ir 180 kvadrātmetru plašs, un tajā būs pieejami zīmola brīvā laika apavi un apģērbi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs adidas trešdien paziņoja, ka tas panācis vienošanos, lai pārdotu golfa preču ražošanas zīmolus TaylorMade, Adams Golf un Ashworth ASV fondam KPS Capital Partners.

Darījuma summa veido 425 miljonus dolāru (390 miljonus eiro).

adidas sagaida, ka šis darījums tiks pabeigts līdz 2017.gada beigām. Uzņēmums jau pērn pavēstīja, ka vēlas pārdot golfa preču zīmolus, jo tie negatīvi ietekmē kompānijas finanšu rezultātus.

«Mēs koncentrējamies uz mūsu primāro kompetenci apavu un sporta apģērbu ražošanā un mūsu diviem galvenajiem zīmoliem adidas un Reebok,» norāda kompānija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

K. Rorsteda vadītais Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs adidas līdz 2026.gadam pagarinājis līgumu par Vācijas Futbola federācijas sponsorēšanu. adidas gan neatklāj piešķiramās summas apjomu, bet pirms tam tā bija 50 miljoni eiro gadā. adidas tagad nācās dubultot savu piedāvājumu, lai izturētu Nike konkurenci cīņā par Vācijas sponsorēšanu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas futbola klubs «AC Milan» negaidīti nolēmis pēc šīs sezonas pārtraukt līgumu ar Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotāju «adidas».

Abas puses 2013.gadā noslēdza jaunu desmit gadu līgumu par kopējo summu vairāk nekā 200 miljoni eiro, tomēr tagad «AC Milan» vadība nolēmusi pēc šīs sezonas līgumu izbeigt priekšlaicīgi.

«AC Milan» un «adidas» kā sadarbības partneri nepārtraukti bijuši jau kopš 1998.gada, turklāt abas puses sastrādājās arī pirms tam.

Tiek ziņots, ka par jauno Milānas vienības kluba partneri kļūs cits vācu zīmols «Puma», ar ko tikšot noslēgts izdevīgāks līgums.

Iepriekšējo četru sezonu laikā titulētā «AC Milan» komanda A sērijā nav spējusi izcīnīt augstāku vietu par sesto, bet iepriekšējā vasarā tā jaunu futbolistu iegādei iztērēja aptuveni 230 miljonus eiro. Pavasarī klubs oficiāli nonāca Ķīnas investoru rokās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai rastu jaunus mājokļa risinājumus dažādiem cilvēkiem visā pasaulē, Zviedrijas mēbeļu ražošanas uzņēmums IKEA plāno vairākas sadarbības ar globāliem zīmoliem - LEGO, adidas, H&M un Byredo, paziņojis uzņēmums.

Apvienojot IKEA prasmes mājokļa uzlabošanā un citu nozaru uzņēmumu zināšanas, mērķis ir radīt jaunus un praktiskus risinājumus izaicinājumiem, ar ko ik dienu saskaras cilvēki visur pasaulē: sākot ar nekārtību, ko bērni mājās rada, spēlējoties ar LEGO klucīšiem, līdz pat globālām problēmām, kā atkarība no naftas izcelsmes materiālu izmantošanas audumu ražošanā.

Kopā ar sporta preču zīmolu adidas IKEA vēlas rast jaunus un gudrus risinājumus, kas ļautu cilvēkiem – īpaši domājot par pusaudzēm un māmiņām ar maziem bērniem – piekopt aktīvu dzīvesveidu. Tiek izstrādāti produkti, kas ļaus sportot mazos mājokļos, netraucējot kaimiņus vai citus ģimenes locekļus, un kas padarīs vingrošanu jautru – īpaši iedvesmojot iesaistīt arī bērnus. Gaidāms, ka pirmie šīs sadarbības laikā radītie produkti tiks prezentēti 2021. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sports

Porziņģa apavu kolekcija izpirkta pāris minūšu laikā

Zane Atlāce - Bistere,13.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) klubā Ņujorkas Knicks spēlējošais latviešu basketbolists Kristaps Porziņģis ceturtdien prezentējis savu sporta apavu kolekciju Crazy Explosive X KP.

Limitēts skaits jaunās kolekcijas apavu izpirkts pāris minūšu laikā, savā Instagram kontā vēsta K. Porziņģis.

Sporta apavi ir Ņujorkas Knicks kluba krāsas- zilā un orandžā, ar K.Porziņģa iniciāļiem KP’6 potītes apvidū.

Jau vēstīts, ka pirms gada Kristaps Porziņģis līgumu ar Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotāju adidas noslēdzis uz septiņiem gadiem. Šī vienošanās K.Porziņģim ik gadu ienesīs no trim līdz sešiem miljoniem dolāru (2,7-5,5 miljoniem eiro).

K.. Porziņģis pārstāv adidas jaunāko franšīzi Crazy Explosive. Iepriekš uzņēmums solīja, ka Latvijas basketbolistam būs liela loma jaunu produktu radīšanā, testēšanā un snieguma pārbaudēs, kā arī viņš piedalīsies topošajās kampaņās, aktivitātēs un globālajās atlētu tūrēs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sadarbojoties 15 spēcīgiem Eiropas pētniecības institūciju un industrijas partneriem no astoņām valstīm, tostarp tādiem pasaulslaveniem uzņēmumiem kā "Adidas" un akadēmiskiem partneriem kā Aalto universitāte, Eiropas Savienības (ES) programmas "Apvārsnis Eiropa" projektā CELLFIL tiks attīstīta ilgtspējīga liocela pavediena un no tā izgatavotu tekstilizstrādājumu ražošana, kā arī sekmēta daudzveidīga tā izmantošana.

Bioloģiskas izcelsmes un ekoloģiskā procesā ražots liocels ir videi draudzīga alternatīva sintētiskajiem fosilajiem pavedieniem, kas pašlaik dominē tekstilrūpniecībā.

Tekstilizstrādājumu patēriņš ir viens no galvenajiem slogiem dabas resursiem, samazina izejvielu pieejamību un rada siltumnīcefekta gāzu emisijas. Eiropas Komisija uzstāj uz nepieciešamību veicināt aprites ekonomiku, nodrošinot, ka visi tekstilizstrādājumi ES tirgū ir ilgmūžīgi, labojami un otrreizēji pārstrādājami, liela daļa izgatavoti no otrreizēji pārstrādātiem materiāliem un nesatur bīstamas vielas. Lai Eiropā un pasaulē veicinātu aprites ekonomikas attīstību, tekstila un apģērbu rūpniecībā ir jāveic būtiskas pārmaiņas - ir vajadzīgas inovācijas visā ražošanas procesu ķēdē, kas pašlaik ir sadrumstalota un neefektīva. Projekta "Celulozes liocela šķiedras kā mērogojams risinājums apritīgu tekstilizstrādājumu ražošanai" (CELLulose Lyocell FILaments as a Scalable Solution for Circular Textile Production jeb CELLFIL) mērķis ir veicināt tekstilrūpniecības ilgtspējību un apritīgumu, nosakot jaunu standartu videi draudzīgām inovācijām Eiropā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Redzot, ka dizaina sporta apģērbu niša ir diezgan brīva, Latvijas bikini fitnesa čempione Gunita Poga-Janevica nolēma radīt savu zīmolu Fit and Feminine.

«Visu laiku strādāju finanšu jomā, tas man ļoti patika, tā ir mana stiprā puse, bet likās, ka gribu vēl vairāk izaicināt savas profesionālās zināšanas, un visu laiku meklēju nišu, kur varētu darboties,» saka Gunita. Vairāk nekā septiņus gadus viņas hobijs ir sports, viņa startējusi arī Starptautiskās Bodibildinga un fitnesa federācijas (IFBB) rīkotajās sacensībās bikini fitnesā, piedalījusies Eiropas un pasaules līmeņa sacensībās un ir bijusi Latvijas čempione. Tāpēc Gunita meklēja, vai nevar kaut ko darīt šajā virzienā. Palēnām viņa apjauta, ka dizaina sporta apģērbs ir brīva niša.

«Lielie sporta zīmoli – Nike, Adidas un citi – ir jauki un kvalitatīvi, bet ir liela daļa meiteņu, kam gribas ko vairāk, lai, aizejot uz trenažieru zāli, visas acis momentā pievērstos viņām. Trenējoties un vērojot savu augumu pilnveidojamies, ir vēlme palepoties ar to,» stāsta Gunita. Viņa pati saskārās ar situāciju, ka nevarēja nopirkt dizaina sporta apģērbu – viens ražotājs nesūta produkciju uz Latviju, citam vajadzīgais izmērs ir izpirkts. Viņa sāka sekot līdzi, kad uzņēmumi izlaiž jaunās kolekcijas, un nereti bija tā, ka tirgotāju interneta platformas netika galā ar lielo pieprasījumu. «Sapratu, ka šī ir joma, kur varu darboties. Tā es pametu savu labi atalgoto darbu. Man bija labākie kolēģi, tāpēc bija grūti saņemties un aiziet no darba,» viņa atklāj.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Tirdzniecības centrā Spice tuvākā gada laikā darbību varētu sākt 15 jauni zīmolu veikali

LETA,10.08.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā "Spice" tuvākā gada laikā darbību varētu sākt 15 jauni starptautisku zīmolu veikali, intervijā aģentūrai LETA sacīja tirdzniecības centra vadītāja Kadrija Pudova.

Viņa minēja, ka par darbības sākšanu tirdzniecības centrā interesējas vairāku starptautisku zīmolu pārstāvji, kā arī ēdināšanas nozares uzņēmi. Pudova norādīja, ka ārkārtējā situācija, it īpaši tās sākums, bija ļoti izaicinošs laiks, jo nācās strauji pārstrukturizēt darbu - mainīt gan lielveikala vidi, pielāgojot to nepieciešamajiem drošības noteikumiem, gan darba formātu. Tāpat nācās pārorientēties uz digitālo vidi un vadīt komunikāciju ar darbiniekiem un pircējiem tiešsaistē.

Ārkārtējā situācijā darbību tirdzniecības centrā pārtrauca arī vairāki nomnieki, tostarp, piemēram, restorāns "Kabu", kā arī bērnu preču veikali "Mini Mode" un "Lego". Vienlaikus vairāki rotaļlietu veikali tika slēgti vēl pirms Covid-19 uzliesmojuma, jo bērnu ikdienā arvien lielāku lomu ieņem dažādas tehnoloģijas, piemēram, telefoni un planšetdatori, tādējādi samazinoties rotaļlietu tirgotāju apgrozījumam, stāstīja Pudova.

Komentāri

Pievienot komentāru