Ford Ranger varbūt nav pats atpazīstamākais un skaļākais vārds t. s. pick-up lietotāju aprindās Latvijā, taču saturiski tas neatpaliks no šīs klases līderiem
Ford Ranger ir auto, ar ko var bezbailīgi «vicot » pa mūsu galvaspilsētas renovētās Krišjāņa Barona ielas kukuržņiem un vēl drosmīgāk pa lauku arumiem vai meža brikšņiem, turklāt, atkarībā no kabīnes tipa, tas uz muguras var vest līdz 1265 kilogramiem, bet aiz sevis vilkt 3350 kilogramus. Šie skaitļi ir ļoti iespaidīgi, pārspējot pat atsevišķus konkurentus. Ne mazāk nozīmīgi ir tas, ka Ford Ranger ir daudz dažādu autovadītāja atbalsta palīgsistēmu, kas padara ikdienas dzīvi vieglāku un krāsaināku. Tādi elementi kā joslu palīgsistēma, adaptīvā kruīza kontrole ar priekšējās sadursmes brīdinājuma funkciju vai riepu spiediena uzraudzības sistēma padarīs drošāku braucienu. Zīmīgi, ka Ford Ranger ir viens no retajiem pick-up saimes modeļiem, kas Latvijas tirgū vismaz nomināli tiek solīts trijās dažādās versijās. Pieticīgais bāzes modelis ar Single Cab kabīni un divām sēdvietām, tad versija ar t.s. pusotras rindas kabīni jeb Rap Cab, un visbeidzot Double Cab kabīne ar četrām sēdvietām. Loģiski, ka lielākā uzmanība no pircēju puses tiks veltīta Double Cab versijai, kam bāzes modeļa cena ar pieticīgāko 160 ZS jaudīgo 2,2 litru dīzeli un sešpakāpju manuālo transmisiju maksās, sākot no 24520 eiro.
Visu rakstu Ford Ranger uzspodrina kabīni lasiet 21. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.