Atbilstoši Eiropas un arī Baltijas tirgu līdera etiķetei Toyota Hilux savu jaunāko modeli ceļ galdā ar aktiera cienīgu pauzi
2016. gadā Eiropā, tostarp Latvijā, ir trekns un daudzsološs pick-up jaunumu salūts – pilnīgi jaunie Mitsubishi L 200, Nissan Navara NP 300, uzlabotie Ford Ranger, VW Amarok un tagad arī šī žanra klasiķis Toyota Hilux. Patiesības labad ir jāpiemin, ka japāņu jaunajam modelim vajadzēja Eiropu sasniegt jau pērnā gada nogalē, taču EURO6 atgāzu normatīviem atbilstoša motora dēļ tas notiek tikai šobrīd jeb precīzāk – vasaras nogalē, kad pirmie Hilux sasniegs Baltijas tirgu. Pirms tam DB autoapskatniekam bija unikāla iespēja Toyota Hilux dzelžaino raksturu un necaursitamo izturību pārbaudīt eksotiskās Āfrikas valsts Namībijas tuksnešu smiltīs un asu klinšu akmeņu piebērtās takās, ko ikdienā izmanto vietējās faunas četrkājainie «modeļi», nevis auto.
Visvairāk, protams, interesēja, kā uzvedīsies jaunais 150 ZS motors ar mazāku darba tilpumu, kā arī mazāka izmēra, bet efektīvāku turbīnu. Darbībā motors ar 400 ņūtonmetru lielu griezi, ko sasniedz jau ar 1600–2000 motora apgriezieniem, izrādījās negaidīti elastīgs un teicams sava amata meistars. Uzskatāmi tīkams ir motora veikums zemos un vidējos motora apgriezienos, pieliekot klāt to, ka Hilux ir būtiski uzlabojuši salona trokšņu izolāciju, brīžos, kad zem riteņiem ir ceļa klājums, ko varētu daļēji salīdzināt ar pašmāju grants seguma ceļiem, Hilux akustiskais komforts nebūs sliktāks par glaunu pasažieru SUV modeli.
Visu rakstu Toyota Hilux: pieredze garantē dzelžainu pārliecību lasiet 3. jūnija laikrakstā Dienas Bizness.