Jaunākais izdevums

Piena pārstrādes uzņēmums Food Union uzlabojis proteīna dzēriena Lakto PRO sastāvu, informē uzņēmuma pārstāvji.

Samazinot pievienotu cukura daudzumu teju uz pusi, Lakto PRO tagad ir starp proteīna dzērieniem ar viszemāko cukura daudzumu. Receptes uzlabošanā un jauna produkta izstrādē uzņēmums ir ieguldījis vairāk nekā 25 tūkstošus eiro. Bet kopējās investīcijas, kuras Food Union šogad veicis Lakto PRO zīmola attīstībā, ir gandrīz 150 tūkstoši eiro.

Lakto PRO ir dabiski raudzēts piena dzēriens, kas bagātināts ar dabīgu piena proteīnu. Tā sastāvā tagad ir tikai 7,4 līdz 7,8 g ogļhidrātu, no kuriem ap 4 g ir dabīgais piena cukurs un tikai 3.4-3.8 g ir pievienotais cukurs. Dabīga piena proteīna daudzums ir palicis tāds pats – 20 grami jeb optimāla deva, kas dod spēku un veicina muskuļu masas pieaugumu. Produkts tiek ražots no Latvijas piena, pievienojot L. acidophilus un Bifidobacterium pienskābās baktērijas.

Jaunā Lakto PRO sastāvā pievienotas mellenes .

Līdz ar receptes uzlabošanu un jaunas garšas ieviešanu, tagad Lakto PRO klāstā ir jau trīs piena proteīna dzērieni.

Kopš šī gada marta, kad uzņēmums radīja Lakto PRO zīmolu, kas ir pirmā ar proteīnu bagātinātā raudzēta piena produktu līnija Latvijā, ir būtiski augušas Food Union līderpozīcijas līdzņemamu jogurtu segmentā. Nepilna pusgada laikā uzņēmums ir palielinājis šo tirgus daļu līdz 32%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

FOTO: Lakto ražošanas attīstībā investē 1,12 miljonus eiro

Db.lv,15.11.2018

Zīmola Lakto galvenās sastāvdaļas ir piens no Latvijas zemnieku saimniecībām un acidofilās un bifidobaktērijas.

Foto: Edijs Pālens/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums Food Union ir veicis kompleksas investīcijas 1,12 miljonu eiro apmērā raudzēta piena produktu zīmola Lakto attīstībā, informē uzņēmuma pārstāvji.

Veicot ieguldījumus, pilnveidota Lakto receptūra, ieviesta jauna vizuālā identitāte un iegādāta jauna produktu ražošanas līnija. Balstoties uz Nielsen datiem, kopumā Food Union ražotā jogurtu produkcija aizņem aptuveni 25% no tirgus daļas. Savukārt dzeramo jogurtu kategorijā raudzēta piena produktu zīmols Lakto aizņem aptuveni 22% no tirgus daļas, stāsta Food Union piena produktu zīmolu vadītāja Ilona Jaroša.

970 tūkstoši eiro izmaksājusi jaunā dzeramo jogurtu līnija. Uz tās ražotie produkti tiks pildīti jaunu iepakojumu risinājumos – PET pudelēs, kas būs ne tikai patērētājiem parocīgāki, bet arī pilnībā pārstrādājami, tādēļ videi draudzīgāki. Iekārta izgatavota pēc īpašā «Food Union» pasūtījuma Eiropas Savienībā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Food Union šogad attīstībā plāno ieguldīt vismaz divus miljonus eiro

LETA,26.06.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piena pārstrādes uzņēmums Food Union šogad attīstībā plāno ieguldīt vismaz divus miljonus eiro, intervijā sacīja Food Union viceprezidents stratēģijas un biznesa attīstības jautājumos Normunds Staņēvičs.

«Katru gadu veicam ievērojamas investīcijas jaunu produktu attīstībā, izpētes un attīstības jomā, tehnoloģijās. Arī šogad tas tiks darīts, ieguldīsim gan jaunu produktu, iespējams, pat produktu līniju uzstādīšanā, turpināsies investīcijas kvalitātes uzlabošanā un tamlīdzīgi. Tie kopumā varētu būt vismaz divi miljoni eiro,» sacīja Staņēvičs.

Viņš pastāstīja, uz uzņēmums šogad papildinājis produktu klāstu ar jaunumiem saldējuma segmentā - Kāruma biezpiena saldējumiem, kā arī jauniem Ekselence saldējumiem uz kociņa un Ekselence saldējumu ar upeņu balzamu konusā. Tāpat produktu portfeli papildinājis jaunums Pola līnijā - šokolādes saldējums cukura vafelītē, savukārt zīmola Klasika saldējumu klāstu papildinājis jauns karameļu saldējums ar karameļu mērci un glazūru vafeļu konusā. Plānoti arī jauni produkti Rasēna līnijā.

Komentāri

Pievienot komentāru