Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedru brīvdabas apģērbu, apavu un inventāra ražotājs un tirgotājs" Fenix Outdoor Emerging Markets GmbH" (Fenix Outdoor) Latvijā ir investējis vairāk nekā 100 000 eiro, atverot vairumtirdzniecības salonveikalu Rīgā.

Tas radīts, balstoties uz līdzšinēji veidotiem konceptiem citās pasaules valstīs, kas sniedz iespēju nozares mazumtirgotājiem iepazīties ar uzņēmuma pārstāvēto zīmolu Fjällräven, Hanwag, Primus, Brunton un Royal Robbins kolekcijām un produktiem vienuviet.

Fenix Outdoor ir starptautiska grupa, kuras darbības lauks ietver pilnīgu ciklu - sākot ar produktu dizaina radīšanu un ražošanu, līdz pat gatava produkta nodošanai tiešajam patērētājam vai mazumtirdzniecības partneriem.

Biznesa koncepts ir attīstīt un tirgot brīvdabas produktus ar uzticamu mazumtirgotāju tīklu starpniecību.

"Lai gan zīmolu klāsts, ko apvieno Fenix Outdoor, ir liels, tos vieno mērķis - piedāvāt ilgtspējīgus un mūsdienīgus produktus aktīvai laika pavadīšanai dabā, kā arī ikdienai. Mūsu pārstāvētie zīmoli īpašu uzmanību pievērš atbildīgai resursu izvēlei un izmantošanai. Piemēram, Fjällräven nākamā gada rudens/ziemas sezonā klajā nāks Vardag apģērba līnija, kuras radīšanā ir izmantota organiska kokvilna, un šīs līnijas būtiskākais elements - G-1000 Eco materiāls. Šī Fjällräven zīmola radītā inovācija ir pārstrādāts poliesters kombinācijā ar organisko kokvilnu, kas nodrošina augstu izturību, elpojošās īpašības, aizsardzību pret vēju un vieglu lietu, kā arī ātru žūšanu," teic Fenix Outdoor pārdošanas vadītājs Baltijas valstīs un Baltkrievijā Lauris Piņķis.

Šobrīd Latvijā Fenix Outdoor pārstāvētos zīmolus iespējams iegādāties pie tādiem sadarbības partneriem kā Gandrs, ITK Kit un BangBang Shop. Turpmāko gadu laikā, mērķtiecīgi investējot zīmola atpazīstamības veicināšanā Baltijas valstīs, plānots izveidot spēcīgu, uzticamu un izmeklētu mazumtirdzniecības partneru tīklu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saskatot Latvijā lielu potenciālu, zviedru brīvdabas apģērbu, apavu un inventāra ražotājs un tirgotājs "Fenix Outdoor Emerging Markets GmbH" (Fenix Outdoor) izveidojis šeit Baltijas pārstāvniecību un kā nākamo attīstības tirgu noskatījis Lietuvu.

Pirms 70 gadiem Zviedrijā dibinātais uzņēmums zīmolu darbību Igaunijā jau ir nostabilizējis, tāpēc nu kārta Latvijai, kurā uzņēmuma turpmākie plāni esot lieli - uzņēmums ir izveidojis savu koncepta tirdzniecības vietu, kā arī plāno dibināt sadarbību arī ar citiem partneriem, pastāstīja uzņēmuma pārdošanas vadītājs Baltijas valstīs un Baltkrievijā Lauris Piņķis.

Lai gan uzņēmuma produkcija pasaulē ir vienāda, Latvijas tirgus klimata apstākļu dēļ vairāk pielīdzināms Ziemeļvalstīm, tādēļ pieprasījums vairāk novērojams attiecībā tieši uz ziemas un mitrumu aizturošu apģērbu. Zīmola pārstāve Sanela Krisat pauž, ka aizvien biežāk "Fjällräven" apģērbus sākušie iecienīt arī pilsētu iedzīvotāji, mainoties jaunāko pircēju vēlmēm un pieaugot pieprasījumam pēc "vintage" stila apģērbiem.

Komentāri

Pievienot komentāru