Jaunākais izdevums

Pieejams jauns virtuves dizaina tiešsaistes pakalpojums arhitektiem un dizaineriem

Vai Jūs esat kādreiz pūlējies atrast attēlu kādai iekārtai Jūsu izstrādātajā virtuves projektā? Šie pūliņi ir galā! Lielākais elektroiekārtu ražotājs Electrolux ir izstrādājis novatorisku pakalpojumu Architect Connect, kas palīdz arhitektiem, dizaineriem un ambicioziem amatieriem izveidot lieliskas virtuves. Šis ir pirmais šāda veida pakalpojums Latvijā.

Architect Connect ir interneta platforma, kas ir pieejama bez maksas pēc adreses http://www.electrolux.lv/node99.aspx. Platformā tiek piedāvāti Electrolux iebūvējamo virtuves iekārtu modeļi – proti, gatavošanas virsmas, ledusskapji, krāsnis un pat TV ekrāni! Iekārtas tiek attēlotas 3 D datorgrafikā, kas ir savietojama ar lielāko daļu datora programmatūru, ko izmanto arhitekti un dizaineri. Jums ir nepieciešams tikai lejupielādēt izvēlēto failu un iekopēt to Jūsu plānā. Un voila – Jūsu 3 D vizualizācija ir pilnīga līdz pat pēdējai detaļai!

Šīs programmas papildu priekšrocība ir meklēšanas iespēja, kas ļauj lietotājam atrast noteiktus produktus pēc izvēlētā kritērija, piemēram, telpas platības vai citiem tehniskajiem parametriem. Vienkāršība un ātrums, kā arī atbalsts profesionāļu vajadzībām ir Electrolux Architect Connect stiprā puse.

Vai Jūs atceraties pēdējo reizi, kad, atverot dāvanu, izdvesāt: „Ah! Kā tu uzminēji!? Tas ir tieši tas, ko es vēlējos!" Tieši šādu sajūtu Electrolux vēlas radīt katram, kas izvēlas vai lieto kādu no mūsu produktiem vai pakalpojumiem. Mēs ieguldām laiku, zināšanas un ļoti daudz pārdomu, lai izstrādātu un izveidotu tādas iekārtas, kādas mūsu klientiem tiešām ir vajadzīgas un kādas tie vēlas. Strādājot ar profesionāļiem, mēs cenšamies izprast viņu vēlmes un iespējas.

Electrolux. Domājot par Jums.

Papildu informāciju Jūs varat iegūt, apmeklējot http://www.electrolux.lv/node99.aspx

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Tieto Latvia daļu mantas nodos divām jaundibināmām kompānijām un mainīs nosaukumu

LETA,11.10.2022

Plānots, ka pēc reorganizācija "Tieto Latvia" valdes loceklis Valdis Janovs kļūs par kompānijas valdes priekšsēdētāju, bet kompānijas esošā valdes priekšsēdētaja Valērija Vārna turpmāk būs "Tietoevry Latvia" valdes priekšsēdētāja.

Foto: no uzņēmuma arhīva

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Informācijas tehnoloģiju uzņēmums SIA "Tieto Latvia" daļu mantas nodos divām jaundibināmām kompānijām, liecina pirmdien, 10.oktobrī, oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" publiskotais paziņojums par reorganizāciju.

Atbilstoši "Tieto Latvia" vienīgā īpašnieka - Somijas "TietoEvry" - 2022.gada 3.oktobrī pieņemtajam lēmumam no "Tieto Latvia" tiks nodalīta daļa mantas, kas tiks nodota jaundibināmajām iegūstošajām sabiedrībām SIA "Tietoevry Connect Latvia" un SIA "Tietoevry Latvia".

Reorganizācijā tiks samazināts "Tieto Latvia" pamatkapitāls, dzēšot pamatkapitāla daļas.

Kreditori var pieteikt prasījumus viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas.

Vienlaikus paredzēts, ka pēc reorganizācijas "Tieto Latvia" mainīs nosaukumu un kļūs par SIA "Tietoevry Banking Latvia", liecina "Firmas.lv" publiskotais reorganizācijas lēmums.

Reorganizācijā "Tieto Latvia" nodos kompānijai "Tietoevry Connect Latvia" visu mantu, tiesības un saistības, kā arī darbiniekus, kas saistīti ar kompānijas "connect" aktivitātēm un saimniecisko darbību, tostarp informatīvā un atbalsta pirmā kontaktpunkta aktivitātes gala klientiem Ziemeļvalstīs, piemēram, pirmā un otrā līmeņa atbalsta aktivitātes, saņemšanas un nosūtīšanas aktivitātes, vienotā kontaktpunkta (SPOC) aktivitātes, krīzes komunikācijas aktivitātes, piekļuves un identitātes pārvaldības aktivitātes, atbalstu ārpus darba laikam un ražošanas pārvaldības aktivitātes.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nav viegli izveidot ērtu, funkcionālu un vienlaikus skaistu virtuvi. Lai iegūtu vēlamo rezultātu un izveidotu ideālu vidi virtuves iekārtojumam, var paiet zināms laiks. Dažiem daudz svarīgāka var būt lielas ģimenes mājas projektēšana ar aktīvu un plašu dzīvojamo zonu. Turklāt virtuves estētika, skapji, darba virsmas, virtuves tehnika un citi aspekti var tikt būtiski mainīti, ja vēlies mājīgu un ērtu mājokli. Katram no tiem ir īpašas nianses, kas jāņem vērā, tāpēc šajā rakstā apskatīsim dažus ieteikumus ideālās virtuves projektēšanai.

1. Veido to ar nolūku

Ideāla virtuve ir radīta, ņemot vērā mājas iemītnieku vajadzības. Ir svarīgi ņemt vērā, cik ģimenes locekļi to ikdienā izmantos un cik bieži.

Parasti, ja Tu ikdienā daudz gatavo vai uzņem viesus un vēlies virtuvē izveidot viesu zonu, kas ļautu Tev gatavošanas laikā būt ar saviem viesiem vai ģimeni, tad virtuvē noteikti iederēsies salas virsma. Virtuves sala nodrošina viesiem vietu, kur sēdēt, un virsmu, uz kuras gatavot ēdienu un pasniegt uzkodas. Stūra noliktavu, kas padarīs virtuvi sakoptāku un sakārtotāku, var izmantot arī, lai palielinātu radošumu un maksimāli izmantotu virtuvē pieejamo telpu. Tava virtuve var iegūt vairāk letes un uzglabāšanas vietas, uzstādot stūra uzglabāšanas skapīti vai plauktus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Enerģētika

Trīs gadu laikā Electrolux samazinās enerģijas patēriņu vēl par 15 %

,03.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Elektrolux grupa pieņēmusi lēmumu līdz 2012. gada beigām uzņēmuma rūpnīcās, birojos un noliktavās enerģijas patēriņu samazināt vēl par 15 % salīdzinājumā ar 2008. gadu.

Plānots, ka šādas izmaiņas ļaus uzņēmumam ietaupīt līdz pat 9,5 miljoniem eiro gadā, piedevām samazinot CO2 izmešu daudzumu par 70 000 tonnām, kas līdzvērtīgs izmešu skaitam, ko rada vairāk nekā 30 000 automobiļu.

2008. gada beigās Electrolux grupa samazināja enerģijas patēriņu par 14,5 % salīdzinājumā ar 2005. gada līmeni. Ekspluatācijā izmantotās enerģijas patēriņa samazināšana ir svarīgs aspekts Electrolux stratēģijā klimata pārmaiņu novēršanā. „Cīņā pret klimata pārmaiņām un atbildīga attieksme pret vidi vienmēr ir bijusi Electrolux uzmanības centrā. Apzināmies, ka savu ieguldījumu šajā jomā varam dot, ne tikai ražojot energoefektīvu sadzīves tehniku, bet arī veicot nozīmīgas pārmaiņas savas uzņēmējdarbības procesos, tāpēc esam pieņēmuši lēmumu ilgtermiņā samazināt enerģijas patēriņu un CO2 izmešu apjomu Electrolux grupas uzņēmumos,” stāsta Hanss Strobergs (Hans Stråberg), Electrolux prezidents un valdes priekšsēdētājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas sadzīves tehnikas ražotājs "Electrolux" pērn strādāja ar 1,32 miljardu kronu (116 miljoni eiro) zaudējumiem salīdzinājumā ar 4,7 miljardu kronu peļņu 2021.gadā, liecina kompānijas ceturtdien publiskotais pārskats.

Tajā norādīts, ka uzņēmuma produkcijas pieprasījumu negatīvi ietekmēja augstā vispārējā inflācija, procentu likmes, enerģijas cenas un ģeopolitiskais saspīlējums.

Tikai ceturtajā ceturksnī "Electrolux" zaudējumi sasniedza 1,9 miljardus Zviedrijas kronu pretstatā 596 miljonu kronu peļņai 2021.gada oktobrī-decembrī.

Gada pēdējos trīs mēnešos "Electrolux" apgrozījums bija 35,8 miljardi kronu, kas ir nedaudz vairāk kā pirms gada. Visā 2022.gadā apgrozījums sasniedza 134,9 miljardus kronu.

Pērn "Electrolux" paziņoja par izmaksu samazināšanas programmu saistībā ar mazāku pieprasījumu un ieņēmumiem. Uzņēmums brīdināja, ka samazinās līdz 4000 darbavietu, no kurām lielākā daļa ir Ziemeļamerikā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Lietuviešu studenta veidoti bērnu ratiņi ar gaisa filtru izpelnās starptautisku atzinību

LETA,16.10.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskajā dizaina konkursā Electrolux Design Lab Helsinkos augstu atzinību izpelnījusies Viļņas Mākslas akadēmijas studenta Dominika Budina piedāvātā ideja - bērnu ratiņi ar gaisa filtru, kas pasargā mazuli no piesārņota gaisa.

Konkursa komisija ne tikai novērtējusi viņa piedāvājuma aktualitāti, bet arī prognozējusi tam komerciālu veiksmi un iespējas nostiprināties pasaules tirgū, raksta Faktai.lt.

Šogad konkursam bija pieteikušies 1500 dalībnieki no 56 pasaules valstīm. Atlasi uz trešo kārtu izturējuši seši no viņiem. 23 gadus vecā lietuviešu studenta darbs ar devīzi Gaisa vairogs ieguvis otro vietu un 6000 eiro prēmiju.

Jautāts par saviem panākumiem, Dominiks atzīst, ka cerējis iekļūt pirmajā simtniekā, bet iespēja piedalīties finālā un godalgotā vieta pārsteigusi arī viņu pašu.

«Man liels prieks par šo uzvaru. Starptautiskais konkurss Electrolux Design Lab ne tikai dod iespējas iepazīstināt pasauli ar savām idejām, bet ļauj arī mācīties, paver radošo brīvību un veicina inovāciju ieviešanu,» viņš sacījis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmā komiksa eksemplārs, kurā bija vērojams plašu popularitāti ieguvušais varonis Supermens, internetā pārdots par vienu miljonu ASV dolāru, vēsta BBC.

1938. gadā izdotā Action Comics pirmā numura cena tolaik bijusi 10 centi. Tagad to pārdevis privāts pārdevējs privātam pircējam - neviens no šiem cilvēkiem netiek saukts vārdā.

Stefans Fišers, ASV izsoļu vietnes Comic Connect līdzīpašnieks, sacījis, ka šis bija «komiksu grāmatu Svētais grāls ».

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Facebook lietotāji varēs palīdzēt glābt pasaules okeānus

Jānis Rancāns,01.09.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas kompānija Electrolux 1. septembrī uzsākusi akciju, kuras laikā Facebook lietotājiem, kuri kļūs par uzņēmuma sekotājiem sociālajā portālā Facebook, būs iespēja noteikt ziedojumu apmēru, kas tiks novirzīts pētījumiem par plastmasas piesārņojumu pasaules okeānos.

Par katru jaunu sekotāju Electrolux ziedos vienu eiro starptautiskajām jūras izpētes organizācijām Algalita un 5 Gyre.

Ik gadu pasaulē tiek saražotas 260 tonnas plastmasas, no kuriem tikai 5% ir pārstrādājams materiāls, liecina aprēķini.

Liela daļa plastmasas nokļūst Zemeslodes okeānos. Piemēram, Klusajā okeānā plastmasas atkritumi aizņem milzīgas teritorijas, kas ieguvušas apzīmējumu Lielais Klusā okeāna atkritumu lauks (Great Pacific Garbage Patch), kura lielums tiek lēsts 150 tūkstošu kvadrātkilometru apmērā. Plastmasas atkritumi ievērojami piesārņojuši arī citus okeānus.

2008. gadā Electrolux uzsāka projektu, kurš tiek saukts par Vac from the sea, kura mērķis ir pievērst uzmanību plastmasas piesārņojumam jūrās un okeānos. Projekta ietvaros kompānija izveidojusi arī piecus Green Range putekļusūcēju paraugmodeļus, to korpusā izmantojot savākto plastmasu no Ziemeļu jūras, Indijas okeāna, Vidusjūras, Klusā okeāna un Baltijas jūras, informē Electrolux.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Electrolux par 3,3 miljardiem iegādājas General Electric sadzīves tehnikas biznesu

Lelde Petrāne,08.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Divi no lielākajiem sadzīves tehnikas zīmoliem vienojušies par savstarpēju, vairāk nekā 3 miljardus vērtu darījumu, ziņo BBC.

Electrolux iegādāsies General Electric sadzīves tehnikas biznesu, par to maksājot 3,3 miljardus ASV dolāru (2,59 miljardus eiro). Tas ir Zviedrijas kompānijas lielākais darījums un sniedz tai lielāku klātbūtni ASV tirgū.

Electrolux, kas izmanto arī zīmolus Zanussi, AEG, ir pasaulē otrs lielākais sadzīves tehnikas ražotājs, kuru pārspēj tikai Whirlpool.

«Šis ir vēsturisks brīdis un svarīgs stratēģisks solis,» pavēstījis Electrolux vadītājs Keits MakLoglins (Keith McLoughlin).

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Electrolux peļņa samazinās, bet mazāk nekā prognozēts

Lelde Petrāne,27.10.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas sadzīves tehnikas ražotājs Electrolux AB trešdien paziņojis par trešā ceturkšņa tīrās peļņas kritumu, ziņo The Wall Street Journal.

Kompānijas, kas ražo tādas preces kā putekļu sūcēji, ledusskapji un trauku mazgājamās mašīnas, tīrā peļņa bijusi 1,38 miljardi Zviedrijas kronu (205 miljoni ASV dolāru).

Tajā pašā laika posmā iepriekšējā gadā Electrolux nopelnīja 1,63 miljardus kronu.

Analītiķi bija prognozējuši, ka sadzīves tehnikas ražotāja peļņa būs samazinājusies vēl vairāk - līdz 1,12 miljardiem kronu.

Medijs norāda, ka pagājušajā gadā Electrolux ieguva no zemajām izejmateriālu cenām, kas kopā ar būtisku izmaksu samazināšanu un lielākām produktu cenām noveda pie augstākas rentabilitātes.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Deklarācija par Krišjāņa Kariņa (JV) topošā Ministru kabineta iecerēto darbību, par ko vienojušās koalīcijas partijas.

Saeima šodien lems, vai apstiprināt jauno valdību, kuru veidotu partiju apvienība "Jaunā Vienotība", partiju apvienība "Apvienotais saraksts" un Nacionālā apvienība.

Ievads

Krišjāņa Kariņa valdības mērķis: Latvijas ekonomikas transformācija labākai dzīvei Latvijā

Kopš Latvijas valsts neatkarības atgūšanas valsts un tās iedzīvotāji ir piedzīvojuši milzu pārmaiņas - pāreju no komandekonomikas uz tirgus ekonomiku, valsts un pašvaldību īpašuma privatizāciju, demokrātisko institūciju izveidošanu un nostiprināšanos, naudas un zemes reformas īstenošanu, pievienošanos Eiropas Savienībai (ES) un NATO militārajai aliansei.Šajā ceļā ir pārvarēti dažādi izaicinājumi, šobrīd sastopamies ar Krievijas agresīvo karadarbību Ukrainā, kura grauj likuma varā balstīto starptautisko kārtību un ir lielākais drošības apdraudējums Eiropai, radot milzīgas cilvēku ciešanas. Karadarbība ir izraisīju

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada jūlijā Rīgā, tirdzniecības centra “Galleria Riga” 5. stāvā durvis vērs lielākais kopstrādes biroju centrs “Workland Galleria Riga”. Šis ir jau trešais starptautiskās grupas “Workland Group” kopstrādes telpu projekts Latvijas galvaspilsētā un pirmais kopstrādes biroju centrs, kas izvietots kādā no tirdzniecības centriem Rīgā.

Kopstrādes telpu ierīkošana tirdzniecības centros ir jauna tendence, kas kļūst arvien populārāka. Tas ļauj optimizēt darba grafiku un ietaupīt laiku, jo zem viena jumta atrodas gan darba vieta, gan ikdienā nepieciešamie pakalpojumi - pārtikas veikals, sporta zāle utml.

“Workland Galleria Riga” platība pārsniegs 3000 kvadrātmetrus, piedāvājot aptuveni 350 pilnībā aprīkotas darba vietas multifunkcionālā vidē, kas ļaus apvienot darbu un ērtu piekļuvi restorāniem, veikaliem, sporta zālei un citiem pakalpojumiem. Investīciju apjoms jaunajās kopstrādes telpās sasniedz 3 miljonus eiro.

"Iepriekšējo gadu ekonomiskie satricinājumi un nenoteiktība ir mudinājuši uzņēmumus pārskatīt savu ierasto darbību un izdevumus. Mainīgajā un nepastāvīgajā situācijā par vienu no svarīgākajiem izvēles kritērijiem kļūst elastīga pieeja B2B pakalpojumu jomā. Attālinātā un klātienes darba apvienošana ir palielinājusi pieprasījumu pēc pilna servisa biroju centriem ar elastīgiem nosacījumiem, tas ir koncepts, kādu piedāvā kopstrādes telpu veidotāji. Ne tikai jaunuzņēmumi, bet arī lieli starptautiski uzņēmumi, piemēram, „Nasdaq” vai “VISA”, izvēlas šādus birojus, jo tie spēj ātri pielāgoties mainīgajām vajadzībām, piedāvājot elastīgus biroju nomas noteikumus un papildu pakalpojumus, piemēram, sanāksmju telpas. Šī elastība ne tikai apmierina tūlītējas vajadzības, bet arī palīdz optimizēt biroju nomas izmaksas. „Workland” rūpīgi seko līdzi pieaugošajam pieprasījumam pēc kopstrādes un pilna servisa birojiem. Mūsu Rīgas kopstrādes biroju centru – „Workland Telepgraph” un „Workland Verde” – vidējais aizpildījums ir 90%, tādēļ mēs ar prieku paziņojam par mūsu trešā centra atvēršanu Rīgas centrā šī gada jūlijā, kas tapis ar „East Capital Real Estate” atbalstu. Turklāt mēs paplašinām savu klātbūtni visā Baltijas reģionā, šoruden atverot jaunus kopstrādes centrus arī Tallinā un Viļņā, tādējādi palielinot „Workland” piedāvāto darba vietu skaitu par 30%," komentē Indreks Hāls (Indrek Hääl), „Workland Group” dibinātājs un izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ikviens veiksmīgs uzņēmējs interesējas par to, kā paaugstināt uzņēmuma darbības efektivitāti un palielināt pārdošanu, vienlaicīgi izprotot un paredzot klientu vēlmes un uzvedību. Novitātes mārketingā un pārdošanā - kognitīvā skaitļošana, kas identificē veiksmīgākās iespējas, lai paaugstinātu biznesa efek-tivitāti, reizē nodrošinot pārdošanas rentabilitāti.

Par to, kā efektīvi izmantot jaunākos kognitīvās skaitļošanas rīkus, kas maina mārketingu un pārdošanu, dažādu nozaru eksperti ar vienkāršiem un uzskatāmiem piemēriem pastāstīs IBM Business Connect Riga 2016 konferencē 19.maijā, kurai reģistrēties iespē-jams šeit : https://www.registration.lv/ibmBusinessconnect2016

Izprast un pielietot datus

Mūsdienu konkurences apstākļos atbildīgs uzņēmējs nevar nodarboties ar minēšanu. Veiksmīgus un pārdomātus biznesa lēmumus var palīdzēt pieņemt kognitīvā skaitļošana, kas spēj analizēt milzīgu informācijas apjomu un saskatīt attiecības starp datiem. Izpratne par klientu vēlmēm un ekspektācijām sniedz priekšrocību sagatavot individualizētus piedāvājumus lojālajiem klientiem, personalizēt uzņēmuma pakalpojumus. Un tā nav tāla nākotne, kognitīvās ēras informāciju tehnoloģiju novitātes savā uzņēmējdarbībā jau veiksmīgi izmanto dažādu nozaru vadītāji Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Latvijas studentes aksesuārs svaigam gaisam iekļūst pasaulē 20 labāko ideju vidū

Gunta Kursiša,19.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Mākslas akadēmijas (LMA) studentes Kristīnes Bulas dizaina ideja interjera aksesuāram svaigam gaisam Coco ir iekļauta 20 pasaules labāko darbu vidū starptautiskā dizaina konkursā Electrolux Design Lab 2013.

Tādejādi pirmo reizi konkursa vēsturē ideja no Latvijas ir nokļuvusi konkursa pusfinālā.

Pusfinālā iekļuvušas arī tādas citu valstu studentu idejas kā «elpojoša siena», kas tīra gaisu, virtuves iekārta, kas novērš vientulību, tīrīšanas robots, kas darbojas, izmantojot kinētisko enerģiju un citas.

Coco ir interjera aksesuārs, kas absorbē putekļus un kalpo kā dzīvestelpas dekors. Tas neizmanto elektroenerģiju, bet darbojas, izmantojot magnētus, kuri rada kustību un līdz ar to – arī gaisa plūsmu. Gaisa atsvaidzinātajam lietotājs var izvēlēties dažādus aromātus – savvaļas piparmētru, kanēli vai lavandu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Pieaugot izmaksām, Electrolux paaugstinās cenas arī Eiropā

Lelde Petrāne,14.06.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Electrolux, pasaulē otrs lielākais sadzīves tehnikas ražotājs, saistībā ar izmaksu pieaugumu palielinās cenas Eiropā, ziņo BBC.

Saskaņā ar kompānijas sniegto informāciju importēto izejvielu un transporta izmaksas 2011.gada pirmajos mēnešos ir būtiski pieaugušas.

Electrolux plāno palielināt cenas par 5 - 7% no šā gada 1. oktobra.

Kompānija jau bija paziņojusi par cenu kāpumu Ziemeļamerikā un Dienvidamerikā.

Aprīlī Zviedrijas kompānija ziņoja par pirmā ceturkšņa peļņas samazināšanos gada griezumā. Kā iemesls tika minēts tieši izejmateriālu, piemēram, tērauda, ķīmisko vielu un plastmasas, cenu kāpums.

«Pēdējo 18 mēnešu laikā dažu Electrolux svarīgāko izejvielu vidējās izmaksas pieaugušas no 40% līdz 90%, un transportēšanas izmaksas arī ir būtiski augušas,» teikts kompānijas paziņojumā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Electrolux plāno slēgt rūpnīcu Sanktpēterburgā

,01.04.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas elektropreču ražotājs Electrolux 2010. gadā plāno slēgt rūpnīcu Sanktpēterburgā, atsaucoties uz kompānijas oficiālo paziņojumu, ziņo The Wall Street Journal.

"Krievijas sadzīves elektronikas tirgū ir sīva konkurence. Diemžēl mēs neesam spējīgi Sanktpēterburgas rūpnīcā ražot cenu ziņā konkurētspējīgu produkciju, tādēļ nākamgad plānots apturēt tās darbību," norādīja kompānijas Electrolux Eiropas nodaļas vadītājs Andersons Gemares (Enderson Guimaraes).

Electrolux ražotne Krievijā izgatavo veļasmašīnas, galvenokārt pārdošanai Krievijā un rūpnīcā strādā 250 cilvēku.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Electrolux palielina cenu sadzīves tehnikai

,25.08.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ņemot vērā visā pasaulē novērojamo izejvielu un izejmateriālu cenu kāpumu, SIA Electrolux Latvia informē, ka no 2008. gada 1. oktobra, visiem Electrolux sadzīves tehnikas produktiem cenas tiks paaugstinātas par vismaz 3%.

"Pēdējā gada laikā situācija sadzīves preču ražošanas industrijā ir ievērojami mainījusies. Novērojams rekordaugsts izejvielu, piemēram, tērauda, vara un plastmasas, pieprasījums, kas veicinājis ražošanas izmaksu celšanos. Vienlaikus ievērojami paaugstinājušās degvielas izmaksas, kas ne tikai sadārdzinājušas produktu piegādes un loģistikas izmaksas, bet arī tieši ietekmējušas daudzu no naftas iegūtu izejvielu izmaksas," saka SIA Electrolux Latvia direktors Eduards Reneslācis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Negaidīti pieaugusi Electrolux peļņa

Guna Gleizde, Db,16.07.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Otra pasaules lielākā sadzīves tehnikas ražotāja Electrolux AB peļņa šī gada otrajā ceturksnī pretrunā analītiķu prognozēm augusi, ziņo rus.db.lv.

Pēc šī paziņojuma uzņēmuma akciju vērtība kāpa par 9.2%.

Kompānijas peļņa pirms nodokļu nomaksas gada otrajā ceturksnī pieaugusi līdz 1.03 miljardiem Zviedrijas kronu (65.8 milj. Ls). Pērn šajā pašā periodā Electrolux peļņa bija 793 milj. SEK (50.7 milj. Ls).

Evli analītiķis Mihaels Ansersons skaidro, ka labie kompānijas finanšu rādītāji lielā mērā skaidrojami ar izdevumu samazināšanu. Viņš norāda, ka uzņēmuma rādītāji ir spēcīgi, ņemot vērā to, ka tirgus situācija ir ļoti smaga.

Electrolux pārdošanas apjomi, ko sekmējušas arī valūtu svārstības, pieauguši līdz 27.5 miljardiem zviedru kronu no 25.6 miljardiem šajā laikā pērn.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Samsung QLED sērijas televizors Q8C ir tik spilgts, ka spēj izgaismot palielu istabu

Pēc iepazīstināšanas ar LCD, LED, OLED, 4K, 3D un zem citiem akronīmiem paslēptām tehnoloģijām televizoru ražotāji atkal sagādājuši iespēju apgūt jaunu burtu kombināciju. Samsung šopavasar nāca klajā ar jaunu sēriju – QLED. Sēriju, kuras redzamākais pienesums ir neparasti košs ekrāns. Nu tik ļoti, ka to varētu izmantot lampas vietā istabas izgaismošanai.

QLED ir interesants iepriekš iepazītu tehnoloģiju hibrīds. Tajā izmantots kvantu punktu tehnoloģijā veidots LCD jeb šķidro kristālu panelis, kam pievienots LED aizmugurgaismojums. Kvantu punktu displejs sastāv no kristāliem, kas ir mazāki par vienu desmittūkstošo daļu no cilvēka mata diametra un īpaši aktīvi absorbē un izstaro gaismu, pārvēršot to gandrīz jebkurā optiskā spektra krāsā. Sērijā ietilpst līderis Q9F, vidējais brālis Q8C un divi jaunākie Q7F un Q7C. Pēdējie burti nosaukumos informē, vai modelis ir ar plakanu (Flat) vai ieliektu ekrānu (Curved). DB rīcībā nonāca labākais no sērijas ieliektajiem modeļiem – Q8C ar 55 collu ekrānu

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

FOTO: Garmin jaunais viedpulkstenis spēku pasmeļas no Saules

Jānis Vēvers,04.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Garmin jaunais multisporta viedpulkstenis Fēnix 6X Pro Solar izceļas ne vien ar ārkārtīgi bagātīgu iespēju klāstu, bet arī ekrānā iebūvētu saules bateriju

Kamēr citi ražotāji parasti pompozi piesaka vienu ilgi izstrādātu jaunu produktu, Garmin augusta nogalē izšāva lērumu ar līdzīgām, tomēr dizainā un iespējās atšķirīgām savas prestižākās sērijas ierīcēm. Runa ir par viedo multisporta pulksteņu sērijas ar latvieša ausij tīkamo nosaukumu Fēnix jauno paaudzi. Jā, oriģinālajā nosaukuma rakstībā patiešām tiek izmantots angļu valodā neesošais «ē», kas gan pasaules ziņu portālos visbiežāk pārtop parastajā «e». No visas sestās paaudzes intriģējošākais šķiet Fēnix 6X Pro Solar. Kā vēsta nosaukums, tam ir īpašas attiecības ar mūs sildošo zvaigzni Sauli.

Kā jau tūkstoš eiro vērtam flagmanim piedien, pie ārienes ir piestrādāts. Masīvais gredzens ap 1,4 collu ekrānu veidots no titāna vai otrā variantā – no titāna, kas pārklāts ar oglekli. Apakšējais vāks veidots no metāla, bet pārējais korpuss no īpaša ar šķiedrām pastiprināta polimēra. Saliekot visu kopā, veidojas bruņumašīnas cienīga ierīce ar piecām uz sāniem izvalbītām masīvām pogām, tā pārsteidzošā kārtā nemaz nav pārlieku smaga – 82 grami. Siksniņu var pielāgot atbilstoši situācijai. Sportošanai un piedzīvojumiem - vieglāko un ērtāko silikona vai titāna - saviesīgiem pasākumiem vai biznesa ikdienai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Bite piedāvā mobilo internetu bez jebkādām saistībām

,04.11.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Telekomunikāciju uzņēmums Bite Latvija prezentē Latvijas mobilā interneta tirgū – priekšapmaksas internetu Vodafone Mobile Connect, Db.lv informēja Bite Latvija sabiedrisko attiecību menedžere Natalja Rodionova.

Vodafone Mobile Connect ir viegli izmantojams mobilā interneta risinājums, kas ļauj maksāt tikai par to laiku, ko klients reāli ir izmantojis, lietojot mobilo internetu visur, kur un kad vēlas – bez ilgstošām līgumattiecībām un saistībām.

"Mums Bitē ir svarīgi piedāvāt saviem klientiem svaigus risinājumus ar pievienoto vērtību, kas atbilstu gan klientu vajadzībām, gan tirgus apstākļiem. Mēs redzam, ka ir ļoti daudz cilvēku, kam internets ir nepieciešams tikai laiku pa laikam, papildus regulārajam pieslēgumam. Tāpat ir daudz cilvēku, kas nevēlas uzņemties ilgstošas saistības. Šis jaunais pakalpojums spēj sniegt tieši to, ko viņi vēlas. Priekšapmaksas mobilais internets Vodafone Mobile Connect ir labs risinājums arī tiem, kas vēlas iepazīties ar mobilā interneta iespējām un priekšrocībām." sacīja Marija Koroļova, Bite Latvija mārketinga vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ko Jūs šodien darītu savādāk, ja būtu iespējams tūlītēji un precīzi novērtēt kārtējā biznesa vides pavērsiena ietekmi uz Jūsu uzņēmuma finanšu rādītājiem? Vai Jūs vēlētos uzzināt, kurā tirdzniecības zāles vietā novietot attiecīgo produktu, lai dubultotu pārdošanas rentabilitāti? Kā būtu ar jauna projekta plānošanu, saskaņojot dažādu departamentu finanšu prognozes vienotā modelī? Varbūt Jūsu pakalpojumi ir guvuši klientu atzinību un bizness iet no rokas, bet noderētu dublējošo funkciju un izdevumu mazināšana?

Saskatīt biznesa iespējas un rast atbildes uzņēmumu vadītājiem un finanšu speciālistiem visefektīvāk ir, balstoties precīzos un aktuālos datos, kas ideālā gadījumā tiktu atjaunināti reālā laikā, turklāt parāda ietekmi uz visām saistītajām uzņēmuma funkcijām. Tomēr realitātē uzņēmumiem šeit vēl ir lielas iespējas pilnveidoties un attiecīgi uzlabot savus rādītājus.

Vienotais modelis

“Jebkurai organizācijai šobrīd dati jau ir viņu rīcībā, bet maz uzņēmumu tos izmanto ikdienas lēmumu pieņemšanai. Gatavojot budžetu, ražošana ir iesniegusi savus plānus, pārdošana un serviss - savus, administrācija - savus. Visdrīzāk, finanšu departaments to visu ir sakonsolidējis un sapratis, kur ir īstā patiesība. Organizācija sāk dzīvot pēc jaunā budžeta, notiek plānotā un reālā salīdzināšana. Vēlams, lai rezultātus varētu redzēt uz ikdienas bāzes. Taču realitātē tos ierauga tad, kad pirmais ceturksnis ir beidzies. Un saprot – esam tālu prom no plāna. Pamatojoties uz kādu informāciju tiek pieņemti lēmumi? Vai uzņēmums saprot, kāpēc ir novirze no plāna? Kāpēc organizācija strādā labāk vai sliktāk?

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Deklarācija par Ministru kabineta iecerēto darbību - Nacionālajai izaugsmei un vienotībai

Mēs esam vienojušies strādāt Latvijas nacionālajai vienotībai un izaugsmei. Veidot Latviju, kuras sabiedrība ir izglītota, vesela, pārtikusi un droša par nākotni. Nostiprināt Latviju kā nacionālu, eiropeisku un demokrātisku valsti, kuru raksturo laba pārvaldība, cilvēktiesību un pamatbrīvību ievērošana, tiesiskums un sociālais atbildīgums, kas ietver arī rūpes par cilvēkresursu atjaunošanu un tautas ataudzi.

Mūsu pienākums ir nostiprināt latviešu valodu, latvisko kultūrtelpu un nacionālo identitāti, vienlaikus esot tolerantiem un rūpējoties par visu Latvijā dzīvojošo tautību kultūras pienesumu, jo daudzveidība ir bagātība.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Revolut» saviem biznesa klientiem palīdzējis ietaupīt jau vairāk nekā 12 miljonus eiro, kurus tie būtu iztērējuši bankas maksājumos.

«Revolut» biznesa konti tika ieviesti pagājušā gada jūnijā. Kopš tā laika šādus kontus izveidojuši 60 tūkstoši klientu un katru dienu kompānijai pievienojas aptuveni 120 jauni biznesa klienti

Biznesa klientus uzņēmums šonedēļ iepazīstināja ar jaunu rīku «Revolut Connect», kas ļauj kompānijas biznesa kontus tieši salāgot ar uzņēmumos ikdienā izmantojamajām aprēķinu vai komunikācijas programmām. Biznesa klienti, izmantojot atklātās programmēšanas saskarnes (API), varēs automatizēt arī visbiežāk veicamos savus ikdienas uzdevumus un uzņēmuma darba procesus, piemēram, algu izmaksu, norēķinus ar klientiem, kā arī tūlītējos atgādinājumus un paziņojumus par jebkuru no veicamajām darbībām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Garmin Venu" patiks tiem sportiska dzīvesveida cienītājiem, kuri sagaida ne vien plašas sporta pulksteņa iespējas, bet arī kvalitatīvu skārienekrānu.

Kopš iesaistīšanās ar viedtelefonu savienojamu valkājamo tehnoloģiju ražošanā aizgājušās desmitgades sākumā "Garmin" uzaudzējis prāvu piekritēju pulku, kas augstu novērtē amerikāņu ražotāja piedāvātās daudzveidīgās sporta aktivitāšu mērīšanas iespējas. Tomēr visu šo laiku kompānija pati sev «šāvusi kājā», viedajiem pulksteņiem izvēloties taupīgus, taču modernos lietotājus pavisam neuzrunājošus zemas izšķirtspējas displejus. Pērnā gada nogalē "Garmin" šo kļūmi laboja, prezentējot savu pirmo izstrādājumu ar laika garam atbilstošu AMOLED ekrānu.

Dizains

✪✪✪✪✪✪✪

(Raksta autora vērtējums: 7 punkti no 10)

Atšķirībā no "Garmin" dārgajiem modeļiem, "Venu" vizuāli ir pavisam vienkāršs un viegls. Šeit nav ne titāna, ne safīra. Korpuss veidots no plastmasas, kas mārketinga vajadzībām nosaukta par «šķiedru stiprinātu polimēru» un tikai ap pašu 1,2 collu AMOLED displeju ir dažus milimetrus plats nerūsējoša tērauda gredzens, kurā nez kādēļ iegrebtas sīkas gropes. Var jau būt, ka vizuāli tas piešķir pulkstenim savdabīgu šarmu, taču praktisku labumu nedod. Gredzenu nevar pagriezt, tādēļ šādai saķeres virsmai jēgas nav. Vēl vairāk – gropēs viegli ieķeras netīrumi un tos ir grūti izkasīt no dziļajām rievām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Db.lv piedāvā viktorīnu, kurā sadarbībā ar Electrolux varat laimēt putekļu sūcēju no Electrolux - Ergorapido Cyclonic 2 in 1.

Komentāri

Pievienot komentāru