Novembrī jaunu automašīnu pārdošanas apjomi Eiropas Savienībā pieauguši par gandrīz 14%, tādējādi tas ir otrs spēcīgākais mēneša rādītājs šogad, liecina jaunākie Eiropas Automobiļu ražošanas asociācijas dati.
Novembra rādītājs ir otrs labākais aiz jūnija, kad automašīnu pārdošanas apjomi pieauga par 14,6%.
11 mēnešu laikā jaunu automašīnu pārdošanas apjoms palielinājies par 8,7%, sasniedzot 12,6 miljonus.
Dažādas valstu iniciatīvas, kas veidotas, lai veicinātu autoīpašnieku vēlmi mainīt vecu transportlīdzekli uz jaunu, lētā nafta, vājais eiro, zemās procentu likmes un jaunu modeļu izlaišanas cikls ir veicinājis pārdošanas apjomu pieaugumu, The Wall Street skaidrojis Ernst&Younng eksperts Anils Valsans. Nākamajā gadā viņš paredz pieauguma turpināšanos.
Ford Motor un General Motors piedzīvoja izaugsmi attiecīgi par 21% un 18%.
Peugeot automašīnu pārdošanas apjomi pieauga par 14%, Renault – par 15%, bet Fiat – par 19%.
Volkswagen pārdošanas apjomi palielinājās par 2,8%.