Jaunākais izdevums

Ecolines šā gada pirmajā pusgadā pārvadājis par 10 % vairāk pasažieru kā attiecīgajā laika posmā pērn un kāpinājis apgrozījumu par 2 %, informē uzņēmums.

«Pasažieru skaita pieaugums vērojams teju visos virzienos, kas liecina, ka cilvēki vairāk ceļo un arī labprāt izvēlas autobusu,» stāsta Ecolines vadītājs Andris Podgornijs.

Pasažieru plūsma starp Baltijas valstīm pieaugusi par 5 %, Vācijas virzienā par 11 %, savukārt Čehijas virzienā vērojams vairāk nekā 30 % pieprasījuma pieaugums, kura apmierināšanai Ecolines ieviesis intensīvāku kustības grafiku uz Prāgu. Turpretī Ukrainas virzienā pasažieru skaits samazinājies par 35 %.

«Neskatoties uz saspīlējumu Austrumeiropā, kur vēsturiski atrodas liela daļa mūsu gala mērķu, no kuriem atsevišķus, piemēram, uz Doņecku, nācies slēgt, esam spējuši saglabāt pozitīvu pārvadājumu tendenci,» norāda A. Podgornijs.

Uzņēmums iegādājies mūsdienīgākus autobusus starptautiskajiem pārvadājumiem. Ecolines šajā gadā sāk ieviest jaunu kvalitātes kategoriju Komfort+.

Ecolines ir 100% Latvijas kapitāla uzņēmums, dibināts 1993. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Ecolines trešajā ceturksnī pārvadā par 7% vairāk pasažieru

Dienas Bizness,11.11.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasažieru pārvadātājs Ecolines šī gada trešajā ceturksnī apkalpojis 180 000 cilvēku, kas ir par 7% vairāk nekā attiecīgajā periodā 2013. gadā, informē Ecolines sabiedrisko attiecību konsultante Ksenija Mirošņika.

Ievērojamākais pasažieru plūsmas pieaugums – par 25%, vērojams Baltkrievijas virzienā. Par 4% pieaudzis pasažieru skaits reisos starp trim Baltijas valstu galvaspilsētām – Rīgu, Viļņu un Tallinu, kuros Ecolines 2014. gada trešajā ceturksnī pārvadājis vairāk nekā 15 tūkstošus cilvēku. Tāpat pieprasījums par 10% audzis Kaļiņingradas virzienā, par 2,5% Vācijas virzienā un par 11% Čehijas virzienā.

Populārākie maršruti tāpat kā pagājušajā gadā bijuši uz Berlīni, Tallinu un Viļņu.

«Ecolines novērojumi liecina, ka jūlijs, augusts un septembris ir iemīļotākais ceļošanas laiks īpaši studentu vidū,» stāsta Ecolines vadītājs Andris Podgornijs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautisko sauszemes pasažieru pārvadājumu operators Ecolines maina maršrutus, kuru gala mērķis ir Ukrainā. Turpmāk Ecolines Ukrainā centīsies iebraukt no Polijas, izslēdzot Baltkrieviju, pavēstījuši uzņēmuma pārstāvji.

Ecolines pārstāvji skaidro, ka tādas izmaiņas tiek veiktas, ņemot vērā saspīlējumu Ukrainā.

Maršruti tiks mainīti iespēju robežās. «Piemēram, uz Odesu Ukrainā no šā gada 17. jūnija pilnīgi visi pārvadājumi tiks veikti nevis cauri Baltkrievijai, kā līdz šim, bet gan tikai cauri Polijai. Savukārt pasažieri, kuru galamērķis ir Kijeva, varēs izvēlēties maršrutu pēc nepieciešamības, proti, cauri Polijai vai Baltkrievijai,» teikts Ecolines paziņojumā.

Braucot, piemēram, no Rīgas uz Odesu cauri Polijai nevis Baltkrievijai, ceļā pavadītais laiks ieilgst par trim stundām, taču divu robežu vietā ir jāšķērso tikai viena, turklāt Latvijas iedzīvotājiem vairs nebūs nepieciešama tranzīta vīza, ceļojot cauri Baltkrievijai, ieguvumus un zaudējumus skaidro Ecolines vadītājs Andris Podgornijs. Viņš arī atzīst, ka, pasliktinoties kaimiņvalstu attiecībām, tiek ietekmēts arī robežu šķērsošanas un muitas kontroles process.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasažieru pārvadātājs Ecolines 2013. gadā palielinājies apgrozījumu par 11%, bet pārvadāto pasažieru skaits audzis par 13%, informē uzņēmuma pārstāvji.

Pērn ar Ecolines autobusiem pārvadāti 1,4 miljoni pasažieru. Starptautiskajos reisos – vairāk nekā 600 tūkstoši pasažieru, bet iekšzemes reisos – aptuveni 800 tūkstoši pasažieru.

Lielākais pasažieru skaita pieaugums - par 45%, bijis maršrutā Rīga – Viļņa, otrs lielākais pieaugums, par 31% novērots no Rīgas uz Tallinu, bet trešajā un ceturtajā vietā ierindojušās Berlīne (20% pieaugums) un Sanktpēterburga (19% pieaugums).

Ecolines ir Latvijā bāzēts pasažieru pārvadājumu uzņēmums, kurš veic pasažieru pārvadājumus uz 18 valstīm, 169 pilsētām.

Ecolines zīmola uzņēmumu pārvalda SIA Norma-A. Kā liecina Lursoft dati, kompānijas apgrozījums 2012. gadā bija 17,6 miljoni eiro, bet peļņa pēc nodokļu nomaksas veidoja vairāk nekā 102 tūkstošus eiro. Vidēji kompānijā strādāja 365 cilvēki. Lursoft pašlaik nav pieejami dati par 2013. gadu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Latvijā vidējā autobusa biļetes cena ir pieci eiro

Dienas Bizness,25.08.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par situāciju vietējos pasažieru pārvadājumos un izaicinājumiem biznesā intervijā laikrakstam Diena stāsta Ecolines (SIA Norma-A) valdes priekšsēdētājs Andris Podgornijs.

Fragments no intervijas:

Vai Latvijas reģionālie maršruti Rīga-Madona un Rīga-Rēzekne, ko apkalpo SIA Norma-A, ir rentabli?

Mūsu bizness Latvijā sastāv no divām daļām - Eiropas tirgus un iekšzemes tirgus. Pēdējā daļa ir ļoti maza, un tas ir valsts pasūtījums - strādājam tikai tāpēc, ka pirms četriem gadiem atklātā konkursā vinnējām vienu no lotēm. Valsts nosacījums bija, ka tā maksā mums peļņu, bet mēs 12 gadus darām darbu. Paši tur neko neizdomājam un arī lielāku peļņu gūt nevaram, jo likumā ir noteikts apmērs. Kāpēc to uzņēmāmies? Tajā brīdī, kad valsts izsludināja konkursu, bija vieni spēles nosacījumi, bet valsts izmantoja savas priekšrocības, tos mainīja un tagad maksā daudz mazāk, nekā solīja. Otrreiz šādā konkursā mēs vairs nestartētu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Ecolines atsāks autobusu satiksmi starp Baltijas valstu galvaspilsētām

Lelde Petrāne,14.05.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasažieru pārvadātājs "Ecolines" plāno atsākt starptautisko autobusu satiksmi starp Baltijas valstu galvaspilsētām pēc robežu atvēršanas 15.maijā.

Reisu atvēršanas datums pašlaik tiek precizēts un tiek prognozēts, ka tiks izpildīti 2- 3 reisi dienā starp Rīgu, Tallinu un Viļņu.

Lux Express prognozē vāju sezonu 

Lai gan Baltijas iedzīvotājiem no 15. maija ir atļauts brīvi šķērsot robežas,...

Uzņēmuma vadītājs Andris Podgornijs norāda, ka pašlaik tiek saskaņota informācija ar atbildīgajām valstu institūcijām par starptautisko pārvadājumu noteikumiem pēc 15.maija. "Esam gatavi uzsākt pārvadājumus un biļešu tirdzniecību tiklīdz tiks atrisinātas tehniskās detaļas," stāsta uzņēmuma vadītājs.

Sekojot valstu institūciju lēmumiem, pašlaik par iespējamo satiksmes atjaunošanas datumu uz citām valstīm ir noteikts jūnija vidus, jo tiek prognozēta vairāku valstu robežu atvēršana.

Biļetes uz starptautiskajiem reisiem pēc 15.06.2020 jau ir pieejamas interneta tirdzniecībai vietnē ecolines.net, reisu daudzums un biežums tiks atjaunots atbilstoši pieprasījumam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Ecolines starp Baltijas valstīm pārvadā par 13% vairāk pasažieru

Dienas Bizness,03.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasažieru pārvadātājs ar autobusiem Ecolines šā gada pirmajā ceturksnī pārvadājis vairāk nekā 170 tūkstošus pasažieru un kāpinājis apgrozījumu par 6% salīdzinājumā ar pērnā gada attiecīgo periodu, informē kompānijā.

Pasažieru skaita pieaugums vērojams teju visos virzienos. Pasažieru plūsma starp Baltijas valstīm pieaugusi par 13%, Ukrainas virzienā par 15%, savukārt Baltkrievijas virzienā vērojams pieprasījuma pieaugums ap 30%. Eiropas vispopulārākie galamērķi – Vācija, Čehija un Polija šā gada pirmajā ceturksnī turpina saglabāt aktualitāti. Turpretī Maskavas virzienā pasažieru skaits samazinājis par 30%.

Kompānijas vadītājs Andris Podgornijs skaidro: «Ģeopolitiskā situācija noteikti ietekmē pasažieru pārvadātājus, tāpēc arī pasažieru plūsmai starp Baltijas valstīm un Krieviju šobrīd ir tendence mazināties».

Ecolines ir 100% Latvijas kapitāla uzņēmums. Tas dibināts 1993. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autobusu pasažieru pārvadātājs Ecolines (SIA Norma-A) ar Swedbank finansējumu 4 miljonu eiro apmērā šogad iegādājies jau 10 jaunus autobusus - 5 SETRA S431DT un 5 MAN R08 modeļus.

Jaunie autobusi tiks izmantoti reisos uz Rietumeiropu, Baltijas valstīs, kā arī Latvijas iekšzemes pārvadājumos.

Savukārt autobusos, kas apkalpos Baltijas un Rietumeiropas maršrutus, tiek uzstādīti multimediju monitori ar plašām izklaides iespējām – laiku ceļā būs iespējams īsināt, skatoties filmas, klausoties mūziku, meklējot informāciju internetā un spēlējot spēles.

«Savu autoparku atjaunojam katru gadu un tās ir ievērojamas investīcijas. Swedbank finansējums ļauj to izdarīt īsākā laika periodā, un lielākā apjomā nekā tas būtu ispējams autobusus iegādājoties par saviem līdzekļiem,» saka no Norma-A valdes priekšsēdētājs Andris Podgornijs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar Swedbank finansējumu 2,7 miljonu eiro apmērā, autobusu operators «Ecolines», kura pārstāvis Latvijā ir SIA «Norma-A», papildina savu autobusu parku – iegādāti četri jauni «MAN» markas autobusi un seši mazlietoti «SETRA» markas autobusi.

«Starptautisko autobusu pārvadājumu tirgus attīstība Baltijas valstīs tiek prognozēta ar pozitīvu attīstības virzienu un «Ecolines» sadarbībā ar Swedbank turpina ieguldīt līdzekļus pakalpojumu kvalitātes uzlabošanā. Autobusi būs aprīkoti ar bezvadu internetu, multimediju ierīcēm, klimata kontroli, bezmaksas kafijas aparātiem un labierīcībām,» stāsta SIA «Norma-A» valdes priekšsēdētājs Andris Podgornijs.

«Swedbank ar SIA «Norma-A» sadarbojas jau kopš 1998. gada un šo gadu laikā uzņēmums ir būtiski veicinājis savu izaugsmi, kļūstot par vienu no lielākajiem un veiksmīgākajiem Latvijas uzņēmumiem savā nozarē,» norāda Swedbank Uzņēmumu pārvaldes vadītāja Ieva Vīgante.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Atļauj veikt starptautiskos pasažieru pārvadājumus starp Baltijas valstīm

Lelde Petrāne,14.05.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien valdība lēma no 15. maija atļaut atsākt starptautiskos pasažieru gaisa, jūras, autobusa un dzelzceļa pārvadājumus no un uz Lietuvu un Igauniju, informē Satiksmes ministrija.

Valdības apstiprinātie grozījumi rīkojumā par ārkārtējo situāciju paredz atļaut atsākt starptautiskos pasažieru gaisa, jūras, autobusa un dzelzceļa pārvadājumus starp Baltijas valstīm no 15. maija. Savukārt starptautiskajiem pasažieru pārvadājumiem uz citiem galamērķiem joprojām būs nepieciešama satiksmes ministra atļauja.

airBaltic atsāks lidojumus no Rīgas uz Tallinu un Viļņu  

Pēc Latvijas valdības lēmuma, sākot ar 15. maiju, atļaut starptautiskos pasažieru aviopārvadājumus...

Valdība šodien tāpat lēma, ka satiksmes ministrs var noteikt ierobežojumus un nosacījumus starptautisko pasažieru gaisa, jūras, autobusa un dzelzceļa pārvadājumu veikšanai.

Latvijas valstspiederīgajiem un pastāvīgajiem iedzīvotājiem, kā arī ārzemniekiem, kuri pēdējo 14 dienu laikā nav apmeklējuši citas valstis, izņemot Lietuvu vai Igauniju, kā arī Lietuvas un Igaunijas valstspiederīgajiem, kuri Latviju šķērso tranzītā, nav jāpavada 14 dienas pašizolācijā. Arī personām, kas tranzītā šķērso Latviju, ja personai ir biļete tālākam starptautiskam pasažieru pārvadājumam, vai tā Latviju šķērso ar savu vai citas personas transportlīdzekli, nav jāpavada 14 dienas pašizolācijā.

Ecolines atsāks autobusu satiksmi starp Baltijas valstu galvaspilsētām 

Pasažieru pārvadātājs "Ecolines" plāno atsākt starptautisko autobusu satiksmi starp Baltijas valstu...

Grozījumi rīkojumā nosaka, ka personas, kas ieradušās Latvijā no ārvalstīm, izņemot Igauniju un Lietuvu, sabiedrisko transportu drīkst izmantot tikai tādā gadījumā, ja ir jānokļūst pašizolācijas vietā, turklāt tām sabiedriskajā transportā ir jālieto mutes un deguna aizsegs.

No 15.maija savstarpējās Baltijas valstu robežas tiek atvērtas brīvai iedzīvotāju kustībai. Starp Baltijas valstīm bez ierobežojumiem varēs ceļot valstspiederīgie un personas, kurām ir tiesības uzturēties Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Ceļot starp Baltijas valstīm varēs, ja persona pēdējās 14 dienās nebūs apmeklējusi citas valstis vai tai nebūs noteikta pašizolācija vai karantīna.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskais autobusu pasažieru pārvadātājs "Ecolines" no 15.jūnija atsāks starptautisko autobusu satiksmi starp Rīgu un Berlīni, informē uzņēmumā.

Šajā maršrutā reisi tiks veikti katru dienu ar pieturām Varšavā, Belostokā, Viļņā, Kauņā, Augustovā, Mariampolē un Suvalkos.

Reiss no Rīgas uz Berlīni izbrauks katru dienu plkst.11, bet no Berlīnes uz Rīgu plkst.22 un no Varšavas uz Rīgu plkst.6.15.

Maršrutos uz Berlīni būs norīkoti modernākie divstāvu autobusi Setra S 431, kas ir aprīkoti ar multimediju ierīcēm, bezmaksas internetu, WC un gaisa kondicionieriem.

Pašlaik ceļošana uz Poliju un Vāciju Eiropas savienības pilsoņiem ir atļauta ar dažādiem ierobežojumiem un karantīnas pasākumiem, tomēr līdz 15.06.2020 tiek paredzēti šo ierobežojumu mīkstināšanas pasākumi vai atcelšana.

Atsākot regulāros starptautiskos pārvadājumus autobusā būs pieejami dezinfekcijas līdzekļi rokām. Autobusi pirms un pēc reisa tiks pilnībā dezinficēti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautisko sauszemes pasažieru pārvadājumu operators Ecolines iegādājies deviņus jaunākās paaudzes autobusus pasažieru pārvadājumiem starptautiskajos maršrutos.

Kopējās investīcijas ir 4,378 miljoni eiro, ko palīdzēja finansēt AS Swedbank.

Jauniegādātie Setra autobusi nodrošinās autobusu satiksmi uz Vāciju, Franciju, Beļģiju, Čehiju un citām pilsētām.

Tāpat jauno, ES prasībām attiecībā uz izmešu daudzumu – Euro 6 atbilstošo autobusu izmantošana ļauj arī iebraukt tajās Eiropas pilsētās, kurās iebraukt aizliegts, ja autobusa dzinējs atbilst zemākiem standartiem, piemēram, Berlīnē, Londonā, vairākās Dānijas pilsētās.

Autobusiem šobrīd pieejamas tāda paša līmeņa vadītāja atbalsta sistēmas kā vieglajiem pasažieru transporta līdzekļiem, kas brīdina vai iejaucas, kad vadītājs veic drošības prasībām neatbilstošu manevru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas starptautiskie autobusu pārvadātāji, neraugoties uz pieaugošo konkurenci ar aviopiedāvājumiem, spējuši piesaistīt aizvien vairāk pasažieru. Saskaņā ar Autotransporta direkcijas (ATD) datiem populārākie autobusu maršruti gan nav Rietumeiropas valstis, bet Lietuva, Igaunija un Polija, kā arī Krievija un Baltkrievija, trešdien raksta laikraksts Diena.

Kā galvenie autobusu plusi tiek minēts fakts, ka daudzos maršrutos to biļetēm ir zemāka cena nekā aviopārvadājumiem, kā arī iespējas pārvadāt lielu un smagu bagāžu bez lidmašīnās prasītajām diezgan dārgajām piemaksām. Savukārt galvenais mīnuss ceļošanai uz Rietumeiropas valstīm ar autobusu ir ilgais ceļā pavadītais laiks, kas nereti ietver arī nakts braucienu autobusā. Tādējādi starptautisko autobusu pārvadājumu nozares attīstība ilgtermiņā atkarīga tieši no balansa starp piedāvāto cenu un komfortu, tas attiecas arī uz ceļā pavadīto laiku.

Kā norāda transporta nozares eksperts Tālis Linkaits, Baltijas reģionā tuvāko desmit gadu perspektīvā autobuss noteikti būs visizdevīgākais pārvietošanās līdzeklis pasažieriem, jo diezgan nelielos attālumos aviocenas nekad nebūs tik zemas, lai spētu konkurēt ar autobusu piedāvājumu. Turklāt šajā reģionā ceļā pavadītais laiks ir pieņemams gan tūristiem, gan biznesa ceļotājiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dzelzceļu izmanto mazāk, autobusu kompānijām pagaidām rādītāji labāki, ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Eiropas Savienības un Krievijas savstarpējo sankciju, kā arī mūsu austrumu kaimiņvalsts ekonomisko nedienu sekas nav pagājušas secen arī kompānijām, kas veic pasažieru pārvadājumus uz citām valstīm. Sāpīgāk tas skāris SIA L-Ekspresis, kuras vilcieni dodas uz Maskavu, Sanktpēterburgu un Minsku, taču tas nav traucējis kompānijai investēt jaunos vagonos. Savukārt Lux Express Group un Norma-A (Ecolines) autobusos aizvien vērojams pasažieru skaita kāpums, taču neziņa par nākotni komersantus dara bažīgus.

Vilcieni tukšāki

Rubļa vērtības samazināšanās un biļešu cenu sadārdzinājums Šveices franka svārstību rezultātā negatīvi ietekmējuši Krievijas tūristu plūsmu ārvalstīs, skaidro L-Ekspresis komercdiretore Ieva Veinberga. Pasažieru plūsmu skāris arī ar korporatīvo segmentu saistītais risks. «Iepriekšējos gadus Rīga bija populāra vieta, kur pasākumus rīkoja Krievijas lielākās farmācijas, informācijas tehnoloģiju kompānijas, bankas un citas kompānijas, bet šobrīd Krievija pati attīsta savas tūrisma un atpūtas vietas, piemēram, Sočus,» saka uzņēmuma pārstāve. Pēc viņas teiktā, Krievijas tūristu skaits Eiropā samazinājies par 30%, būtiski ietekmējot arī L-Ekspreša pārvadājumus. Samazinās grupu tūrisms, stipri pieaug individuālo un ar savu transporta līdzekli ceļojošo tūristu skaits. Tā visa rezultātā Krievijā bankrotējušas vairākas lielas tūrisma aģentūras. L-Ekspreša gadījumā šī gada pirmajā ceturksnī ir par 38,5% (-34,13 tūkst.) pasažieru mazāk nekā pērn attiecīgajā laika periodā. Maršrutu izteiksmē tie ir -36,17% (-21,61 tūkst.) Maskavas virzienā, -32,77% (-7,08 tūkst.) Sanktpēterbugas virzienā un -74,64% (-5,44 tūkst.) Minskas virzienā, kur no februāra kursē tikai Baltkrievijas formējuma sastāvs. Pērn vasaras mēnešos kompānija apkalpoja 106 tūkst. pasažieru, bet šogad cer uz 80 tūkst. klientu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Komersanti neredz Eiropas dzelzceļa projektam ekonomisko pamatojumu, ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Pretstatā lielai daļai politiķu un Eiropas platuma sliežu infrastruktūras projekta Rail Baltica (RB) īstenotājiem, autobusu biznesā iesaistītie ir par to visai skeptiski. Vaicāts, vai RB īstenošana nebūs starptautisko autobusu pārvadājumu kapakmens, Lux Express (LE) vadītājs Latvijā Krišjānis Reķis saka: jautājums ir par to, cik bieži vilciens brauks. LE no Tallinas uz Rīgu brauc 11 reizes dienā. Protams, vilciens brauks ātrāk, ja vien neņem vērā to, kāds būs ātrums Polijā, kur vēl nebūs ātrvilcieniem piemērotas infrastruktūras. Viņš pieļauj, ka vilcienu lidmašīnu vietā varētu izvēlēties cilvēki, kam biļetes cena nav būtiska, bet ir svarīgi taupīt laiku. Tomēr arī daudzi uzņēmēji skatās līdzi, cik tērē, tostarp, piemēram, labāk brauc nevis ar uzņēmuma auto, bet autobusu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas-Baltkrievijas ekonomisko sakaru veicināšanas biedrība (LBESVB) ir sabiedriska organizācija, kas izveidota 2005. gadā.

Jau vairāk nekā desmit gadu Biedrība veic aktīvu darbību divpusējas ekonomiskas sadarbības starp Latviju un Baltkrieviju stiprināšanai un paplašināšanai. Ka sabiedriskā organizācija mēs cenšamies izmantot visas iespējas, lai pozitīvi ietekmētu lietišķo klimatu starp mūsu valstīm.

Kopš 2019.gada sākuma Biedrībai ir jauns valdes priekšsēdētājs. Tas ir Ivars Sormuļa kungs, vadītājs ar ļoti lielu pieredzi kravas pārvadājumu un tranzītbiznesa jomā. Biedrībai tranzīta un loģistikas sfēra bijusi un joprojām paliks viena no galvenajām prioritātēm.

Ivars Sormulis atzīmē, ka šajā periodā Latvijā un Baltkrievijā jau ar Biedrības atbalstu norisinājusies virkne pasākumu - gan ekonomiskās, gan kultūras jomā – lietišķas vizītes, reģionālie biznesa forumi, sadarbības pilsētu forumi, Minskas dienas un Rīgas dienas, ministrijas un iestādes vadības tikšanās, nacionālas izstādes, zinātniskās konferences un daudz citu pasākumu. Visnozīmīgākais un lielākais pasākums – divpusējais Latvijas-Baltkrievijas biznesa forums, kas pulcēja lielu skaitu dalībnieku no abām valstīm.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Darba devēji piedāvās vairāk nekā 1 000 brīvās darba vietas

Lelde Petrāne,08.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

10.maijā, no pulksten 10.00 līdz 14.00, Rīgā, Kronvalda parkā pie Kongresu nama, norisināsies Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) rīkotais Vakanču gadatirgus.

Vakanču gadatirgū Rīgā piedalīsies ap 50 darba devēju, darba meklētājiem tiks piedāvātas vairāk nekā 1000 vakances. Darbiniekus sev meklēs Nacionālie Bruņotie spēki, Rīgas pašvaldības policija, Rīgas Sociālais dienests, Rīgas sociālās aprūpes centrs Gaiļezers, AS Veselības centru apvienība, Latvijas Pasts, Rīgas pašvaldības SIA Rīgas satiksme, AS Rīgas piena kombināts, AS Latvijas balzams, SIA Spilva, AS Putnu fabrika Ķekava, AS Drogas, SIA Čilija Pizza, SIA Maxima Latvija, SIA Post Service, SIA Pasākumu apkalpošana, SIA LATNET datu centrs, SIA TNS Latvia, SIA CVO Recruitment Latvia, SIA Jysk Linnen`n Furniture, SIA CX2, SIA Binders, SIA Karavela, SIA Eiropica, SIA Norma A (ECOLINES), SIA Baltic Restaurants Latvia, SIA Hotel Operator VVM, SIA GRIFS AG un citi uzņēmumi.

Komentāri

Pievienot komentāru