T/c Alfa atklāts trešais jaunā koncepta salons Kolonna Day Spa. Jaunais koncepts paredz salona pārstrukturizēšanu un paplašināšanu, un jaunatklātajā salonā investēti 300 tūkst.eiro, biznesa portālam db.lv pastāstīja SIA Baltic Cosmetic Holding valdes locekle Rūta Vilsone.
«Galvenās izmaiņas ir saistītas ar pakalpojumu un produktu klāsta izvēršanu, kas nozīmē to, ka Kolonna skaistumkopšanas salonu klientiem ir iespējams saņemt ne tikai friziera, manikīra un citus standarta salona pakalpojumus, bet arī sejas un ķermeņa procedūras un ekspertu konsultācijas. Klientu konsultē individuāli, iesakot kompleksus skaistumkopšanas risinājumus, ko šobrīd, savukārt, nevar nodrošināt neviens veikals vai salons, kas pilda tikai vienu no fukcijām. Attiecīgi tiek modernizēts arī jaunā koncepta salonu izkārtojums, sadalot funkcionālās zonas un palielinot arī kopējo salona platību,» skaidroja R. Vilsone.
Investīciju apjoms ir proporcionāls konkrētā salona jaunajai platībai. Pirmais jaunā koncepta salons šogad tika atvērts t/c Origo - salona izveidē investēti 200 tūkst. eiro un izveidotas 30 jaunas darba vietas, savukārt, jaunatklātajā salonā t/p Alfa investēti 300 tūkst.eiro un izveidotas 45 jaunas darba vietas. Rekonstruēts atbilstoši jaunajam konceptam tika arī Kolonna salons t/c Galerija Centrs, kas ietver gan salona, gan SPA un sporta kluba pakalpojumus.
Nākotnes plāni paredz jaunā koncepta pakāpenisku attīstīšanu un ieviešanu visos Rīgas tirdzniecības centru salonos turpmāko trīs gadu laikā, informēja uzņēmuma pārstāve. Investējamo līdzekļu apjoms esot atkarīgs no uzņēmuma peļņas un skaistumkopšanas nozares ekonomiskās izaugsmes, kas šobrīd esot vērtējama kā lēna, bet stabila.
Vaicāta par cenām, R. Vilsone db.lv norādīja, ka «uzņēmuma galvenais mērķis ir nodrošināt stabilu cenu politiku, tādēļ tas tiek konsekventi ievērots, un turpmākajos gados īpašas izmaiņas nav plānotas».
Vidējais Kolonna skaistumkopšanas salona klients esot ekonomiski aktīvs, aptuveni 30 - 55 gadus vecs. Procentuāli lielākā daļa, protams, ir sievietes, tomēr arī vīrieši veidojot pietiekami lielu stabilo klientu daļu. Pašreiz Kolonna skaistumkopšanas salonus ik gadu apmeklē vidēji 300 000 klientu.
R. Vilsone arī atzina, ka darbinieku deficīts skaistumkopšanas nozarē ir īpaši aktuāla problēma: «Kaut vai tā iemesla dēļ, ka, piemēram, manikīra specialitāti nevar apgūt nevienā vidējās profesionālās izglītības mācību iestādē. Šo problēmu risinām, jaunos speciālistus apmācot Kolonna mācību centrā.»