Divi pasaulē plaši pazīstami ādas kopšanas zīmoli - Dove un Nivea - ceturtdien Vācijas tiesā centās atrisināt nesaskaņas par to, kuram ir tiesības uz saviem produktu iepakojumiem lietot tumši zilo krāsu.
Vācijas kosmētikas uzņēmums un Nivea ražotājs Beiersdorf vērsies Vācijas augstākajā tiesā Karlsrūē, lai apstrīdētu patentu tiesas lēmumu, kas liedza Beiersdorf reģistrēt tumši zilo krāsu kā preču zīmi.
Nīderlandes un Lielbritānijas plaša patēriņa preču ražošanas uzņēmums un Dove ražotājs Unilever bija pieprasījis atcelt Beiersdorf iesniegumu un uzvarēja pirmajā raundā patentu tiesā 2013.gadā.
Unilever pārstāvošais jurists norāda, ka tiesas lēmumu nepieciešams apstiprināt un Beiersdorf protestu noraidīt.
Nivea savos produktu iepakojumos jau vairākus gadus izmanto zilo krāsu, un arī Dove produktu noformējumā to lieto.
Patentu tiesa iepriekš norādīja, ka zilās krāsas toni iespējams reģistrēt kā identificējošu īpašību vien tad, ja 75% Vācijas sabiedrības automātiski pieņem, ka iepakojums šajā krāsā satur Nivea produktu.
Aptaujas dati liecināja, ka šādi domā vien 57,9% sabiedrības.