Lai atrisinātu satiksmes problēmas Rīgā, pilsētas vicemērs Jānis Dinevičs pieļauj iespēju ieviest iebraukšanas maksu par iebraukšanu pilsētā, kā arī attīstīt park & ride sistēmu un izbūvēt vairākas jaunas tramvaja līnijas.
Uzstājoties LSDSP rīkotā forumā Nākotnes Rīga — satiksme, J.Dinevicš pauda uzskatu, ka rīdziniekiem jādod iespēja izmantot priekšrocības, jo viņi ir nodokļu maksātāji, tāpēc viņiem varētu piešķirt rīdzinieku čipkartes, savukārt visiem pārējiem par iebraukšanu Rīgā būtu jāmaksā. J.Dinevičs aicināja arī izbūvēt «nopietnu un plaši attīstītu satiksmes infrastruktūru», slavējot Dienvidu tiltu kā «izteiksmīgu un skaistu akcentu». Nepieciešams ierobežot satiksmes plūsmu pilsētas centrā, attīstot park & ride sistēmu, taču to vicemērs ieteica attīstīt vienīgi tramvaja līniju tuvumā, jo trolejbusi un autobusi tāpat nonākot sastrēgumos un situāciju neuzlabojot. J.Dinevičs aizstāvēja ideju par 6. līnija tramvaja modernizāciju, pagarinot to līdz Berģiem un jaunas ātrgaitas tramvaja līnijas izveidi uz lidostu, par ko gan jāvienojas ar Mārupes pagastu.
Jaunas tramvaja līnijas vicemērs iesaka būvēt arī uz Ziepniekkalnu, Pļavniekiem un Dreiliņiem. Vicemērs slavēja arī Rīgas domes veikto līdzfinansējumu vilcienu satiksmei no Priedaines līdz Salaspilij, tiesa gan, izsakot dīvainu apgalvojumu, ka šāds maršruts izvēlēts, jo šajās stacijās vilcieni varot apgriezties.