17 gadi atjaunotās neatkarīgās Latvijas uzņēmumam nav mazs laiks: tieši tik ilgi Izdevniecības Dienas bizness īpašnieki bija Skandināvijas ietekmīgais mediju koncerns Bonnier grupa, kuras atzara - Bonnier Business press daļa bija arī Dienas bizness, atgādina SIA Izdevniecība Dienas bizness valdes priekšsēdētājs Gastons Neimanis.
Viņš piebilst, ka šis ir bijis vērtīgs kopābūšanas laiks, kad Bonnieru ģimene mums ir bijusi ne tikai īpašnieks, bet arī padomdevējs, piedāvājot savu labāko praksi un pieredzi.
«Akcionāru maiņa ir nopietns notikums jebkura uzņēmuma dzīvē, un tas paver jaunas iespējas arī Dienas biznesa tālākajā attīstībā», uzsver G. Neimanis. Savukārt laikraksta Dienas bizness galvenā redaktore Dace Andersone piebilst: «Mēs jau laicīgi esam gatavojušies dižķibelei gan optimizējot un efektivizējot visas mūsu uzņēmuma darbības, gan uzlabojot un attīstīstot savus produktus. Šai laikā mēs ieejam spēcīgi un pārliecināti par sevi: ar vislabāko un profesionālāko komandu.»
Laikā, kad preses tirgus ne vien pasaulē, bet arī Latvijā ir nokļuvis spēcīgā turbulencē, laikraksts Dienas bizness ir bijis teju vienīgais, kas pavasara sezonā ir spējis audzēt savu auditoriju, tādējādi ar lietišķo informāciju sasniedzot 70 tūkstošus lasītāju, skaidro Dienas bizness galvenā redaktore. «Tas nozīmē, ka šais pārmaiņu laikos pieaug lietišķas informācijas nozīme ikkatra valsts iedzīvotāja dzīvē un tādēļ mēs turpināsim lasītājus ar to nodrošināt, saglabājot nemainīgas mūsu redakcionālās pamatvērtības: kvalitāte, atbildība, vārda brīvība, esot neatkarīgam medijam un nepārstāvot nevienu politisku vai ekonomisku spēku,» uzsver D. Andersone.