"Uzņēmēju fabrika" ir praktiskas video nodarbības, kuru mērķis ir apmācīt topošos uzņēmējus, kuri vēlas realizēt savu biznesa ideju.
Kursus izveidojuši deviņi uzņēmēji – mārketinga aģentūras "Market Me Good" īpašnieks un finanšu tehnoloģiju kompānijas "Paybis" mārketinga vadītājs Helvijs Šmoteks, velosipēdu internetveikala "Single-Speed Co." dibinātājs un informācijas tehnoloģiju kompānijas "Scandiweb" biznesa attīstības izpilddirektors Māris Skujiņš, mārketinga aģentūras "NJ Media" vadītājs Niks Jansons, audio raidījuma "Svarīgas detaļas" veidotājs Juris Baltačs, konsultāciju kompānijas "Davis Suneps Investments" dibinātājs Dāvis Suneps, ieguldījumu pārvaldes sabiedrības "Indexo" projektu vadītājs Valters Vestmanis un IT uzņēmuma "Pixel Deer" dibinātājs Kristaps Kokins.
"Jau diezgan ilgu laiku esam pazīstami un, kad satiekamies, tad to vien darām kā runājam par biznesu, kā nopelnīt vairāk un kādas stratēģijas testējam, lai piesaistītu klientus saviem biznesiem. Pirms trim četriem mēnešiem man ienāca prātā doma: ja nu viss, ko savā starpā apspriežam, tiktu stāstīts arī cilvēkiem, kam tas ļoti interesētu? Tā dzima ideja," teic H. Šmoteks.
Viņš uzsver, ka šo nedara peļņas dēļ, jo vēlas, lai mācības būtu pieejamas visiem, kam tās interesētu. "Mēs zinām, cik grūti ir spert pirmos soļus uzņēmējdarbībā, jo paši esam gājuši tam cauri, un tāpēc vēlamies palīdzēt citiem un atvieglot šo procesu," norāda H. Šmoteks.
Nodarbības notiks reizi nedēļā sešu mēnešu garumā. Kopumā paredzētas 33 video lekcijas. Mācību programmā iekļautas šādas tēmas – biznesa reģistrācija, grāmatvedība, ceļš līdz labai biznesa idejai, mājaslapas veidošana programmēšanas zināšanām, digitālais, sociālo mediju un e-pasta mārketings, reklāmas kampaņu veidošana "Google", "Facebook", "YouTube" un "Instagram", klientu piesaiste, dažādu analīzes rīku izmantošana u. tml.