Arhīvs

Degustācijas mudina piestāt un nogaršot

Anda Asere,02.09.2013

Jaunākais izdevums

Piedāvājot tirgū vēl ne pārāk pazīstamu produktu, ir svarīgi rīkot degustācijas, lai iepazīstinātu patērētājus ar sevi un sāktu komunikāciju

Tā secinājuši Burbuļnīcas līdzīpašnieki Laura Žumbure un Jānis Stankunas, kas t/p Alfa projektā Biznesa eskalators startējuši ar burbuļtējām. «Degustācijas strādā – tās piesaista cilvēkus un palielinās to īpatsvars, kuri nopērk burbuļtēju,» saka J. Stankunas. L. Žumbure papildina, ka degustācijas labāk palīdz uzrunāt cilvēkus un sākt domu apmaiņu. Bez parauga pārliecināt, ka burbuļtēja ir kaut kas garšīgs, ir grūti. Tiesa gan, rezultāti, iespējams, būtu labāki, ja uzņēmums šo mārketinga rīku būtu izmantojis jau no paša sākuma.

«Šī mēneša laikā sapratām, kāda ir mūsu mērķauditorija, kā uzrunāt cilvēkus, kas vietējiem garšo un negaršo. Ārzemnieki jau zina, kas ir burbuļtēja, Latvijas iedzīvotāji ar to ir jāiepazīstina. Viņi bieži vien nesaprot, kā var jaukt kopā tēju ar pienu, tāpēc jāpastāsta, ka tas vairāk ir kokteilis, nevis tēja,» saka L. Žumbure.

Kas ir burbuļtēja? Tas ir tējas (melnās vai zaļās) vai piena kokteilis, kam pievieno sīrupu (zemeņu, melleņu, ananāsu u.c.), sajauc un pievieno želejas bumbiņas, kam vidū ir sīrups vai sula. Dzerot šo kokteili, ar salmiņu iesūc bumbiņas, kas pārkožot pārsprāgst. Burbuļtēja radusies 80. gados Taivānā, bet uz Eiropu atceļojusi vien pēdējos gados, stāsta J. Stankunas.

Pirms trim gadiem uzņēmuma līdzīpašniece Elza Žumbure bija Taivānā un pagaršoja burbuļtēju. Atgriezusies Latvijā, viņa stāstīja par to draugiem. «Pērn aizbraucām uz Vāciju un arī tur bija burbuļtēja – pagaršojām un sapratām, ka gribam to piedāvāt Latvijā. Sākām domāt par finansējumu, rakstīt projektus,» saka J. Stankunas. Šī iecere materializējusies samērā ilgi, bet maijā, uzzinot par Biznesa eskalatoru, viņi nolēma pieteikties. Tā kā Burbuļnīca tika izvēlēta dalībai projektā, nekas cits neatlika kā sakopot spēkus un piedāvāt savu produktu t/p Alfa apmeklētājiem. Augusta sākumā uzņēmums atvēra arī kafejnīcu Rīgas centrā. Viņi gan atzīst, ka vienlaicīgi atvērt divas vietas nebija viegli.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Raksti

Sākas pieteikšanās otrajam Biznesa eskalatoram

Anda Asere,03.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības parks Alfa un laikraksts Dienas Bizness izsludina pieteikšanos projektam Biznesa eskalators, kas šogad norisināsies otro gadu.

«Šī projekta ietvaros mēs vēlamies palīdzēt jaunajiem uzņēmējiem praktiski novērtēt savas idejas, sava produkta dzīvotspēju reālā vidē, vienlaikus saņemot konsultācijas no dažādu nozaru ekspertiem. Jau iepriekšējais gads ir pierādījis, ka bieži vien jaunajiem uzņēmējiem izšķirošs ir bijis tieši šis aspekts, kas ir pavēris arvien jaunus un citādus biznesa virzienus,» teic Liene Apine, t/p Alfa vadītāja.

Pērn projektā roku tirdzniecībā izmēģināja vairāki uzņēmumi, piemēram, koka skrejriteņi DipDap, galda spēle Oligo, gaismas virtenes Cherry Picking, gleznas ar Swarovski kristāliem Latvian Art, Yuta apģērbi, kafejnīca Burbuļnīca, zīmola Biksēm stilizētās Lielvārdes jostas u.c.

Komentāri

Pievienot komentāru