Elektrotransportlīdzekļu skaits Latvijā aug, taču, lai tie uz ielām kļūtu par ikdienu, nepieciešams plašs atbalsta mehānismu kopums, pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Šī gada sākumā Latvijā bija reģistrēti 277 elektrotransportlīdzekļi, no kuriem 211 vieglie auto, 3 – kravas auto, bet pārējie – mopēdi, kvadracikli, motocikli. To skaits pakāpeniski aug, tomēr uz kopējā reģistrēto teju 888 tūkst. transportlīdzekļu fona tas joprojām ir nieks vien.
58% elektromobiļu ir uzņēmēju, 36% – pašvaldību un tikai 6% – privātpersonu īpašumā, liecina Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) dati.
Nepārtikušā valstī, ja zaļā domāšana nav spēcīgi attīstīta un nepastāv vesels atbalsta mehānismu komplekss, nav nekāda loģiska pamata iegādāties elektromobiļus, kuru cena ir augsta, uzsver Auto asociācijas prezidents Andris Kulbergs.
Visu rakstu Piesardzīgi skatās uz valsts centieniem bruģēt ceļu elektromobiļiem lasiet 8. februāra laikrakstā Dienas Bizness.