Finanses

Candy Crush Saga izstrādātājs IPO laikā piesaista 500 miljonus dolāru

Žanete Hāka,26.03.2014

Jaunākais izdevums

Mobilās spēles Candy Crush Saga izstrādātājs King Digital Entertainment sākotnējā publiskā piedāvājuma (IPO) laikā piesaistījis 500 miljonus ASV dolāru, raksta Wall Street Journal.

Kopumā pārdoti 22,2 miljoni kompānijas akciju.

Vienas akcijas cena noteikta 22,5 dolāri, kas ir pa vidu sākotnēji noteiktajam cenas diapazonam – 21 līdz 24 dolāriem.

Uzņēmuma akcijas trešdien sāks tirgot Ņujorkas biržā.

Pārdodot akcijas, 350 miljonus ASV dolāru piesaistījis King un 150 miljonus dolāru – iepriekšējie investori, kā, piemēram, privātā kapitāla kompānija Apax Partners LLP.

Kaut arī Candy Crush Saga ir kļuvusi iecienīta visā pasaulē, un pagājušajā mēnesī ik dienas piesaistīja 97 miljonus lietotāju, King nesastapās ar tik lielu investoru interesi, kā iepriekš citas interneta kompānijas, piemēram, Facebook un Twitter. Pieprasījums pēc šo uzņēmumu akcijām bija tik liels, ka tās pārdeva akcijas par augstāku cenu nekā sākotnēji tika plānots.

King peļņa pagājušajā gadā sasniedza 567,6 miljonus dolāru, un tās ienākumi pieauga 11 reižu līdz gandrīz 1,9 miljardiem dolāru, ko veicināja Candy Crush Saga gūtā popularitāte. Tiesa gan, daļa analītiķu uzskata, ka spēles augstākais popularitātes punkts ir garām, un pastāv jautājums, vai King spēj atkārtot šo veiksmes stāstu.

«Viņiem jāspēj izveidot jaunas spēles, kā arī tās veiksmīgi attīstīt un reklamēt, lai aizvietotu to ienākumu daļu, kura noteikti zudīs, kad Candy Crush ienākumi sāks sarukt,» sacījis Connective Capital Management LLC eksperts Robs Romero.

King piedāvā arī tādas spēles kā Bubble Witch Saga un Pet Rescue Saga, kuras ir iekļuvušas pirmajā pieciniekā, skatoties pēc ikdienas aktīvajiem lietotājiem tādās platformās kā Apple iOS.

Farm Heroes Saga, kuru King sāka piedāvāt Apple app store janvārī, ir irkļuvusi starp desmit populārākajām iPhone aplikācijām starp ASV lietotājiem kopš februāra sākuma. Savukārt Papa Pear, kurš kā mobilā aplikācija tika palaists pērnā gada novembrī, ir izkritis no labāko 30 spēļu saraksta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien, 28. septembrī, Piņķos oficiāli tika atklāta King’s College, Britu skola Latvijā, kas ir pirmā britu izglītības programmas iestāde Baltijas valstīs, informē King’s College, Britu skolas Latvijā sabiedrisko attiecību pārstāve Gita Deniškāne.

Šogad mācības skolā uzsāka 72 bērni vecumā no 3 līdz 10 gadiem un audzēkņu skaits ik gadu pieaugs.

Skolas pirmajā mācību gadā darbu uzsāka septiņi starptautiski pieredzējuši skolotāji un to skaits ar katru gadu palielināsies. Visi skolotāji ir apmācīti Lielbritānijā un angļu valoda ir viņu dzimtā valoda. G. Deniškāne atzīmē - būtiski, ka visiem šiem skolotājiem ir pieredze darbā ar bērniem, kuriem angļu valoda ir otrā valoda. Papildu starptautiskajam mācībspēkam, ar skolēniem strādā klases asistenti, kas pārzina vairākas valodas un latviešu valodas skolotāja. Bērniem tiek piedāvātas arī dažādas ārpusklases nodarbības - valodu apguve, sporta treniņi, mākslas un mūzikas pulciņi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tallink Grupa iegādājusies franšīzes tiesības globālās ātrās ēdināšanas ķēdes Burger King attīstībai Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Baltijas valstis ir vienas no tām retajām valstīm Eiropā, kurās šobrīd nav šīs ķēdes restorāni.

Saskaņā ar šo līgumu Tallink Grupa, kas atvēra pirmo peldošo Burger King restorānu 2016. gadā, šobrīd papildus iegādājusies ekskluzīvas franšīzes tiesības Burger King ķēdes attīstībai Baltijas valstīs. Kompānija atvērs Burger King restorānus Igaunijā, Latvijā un Lietuvā nākamo gadu laikā, un saskaņā ar līgumu katra atvērtā restorāna licences darbības laiks būs 20 gadi. Pirmos restorānus Igaunijā plānots atvērt šajā ziemā.

«Vispazīstamākais Burger King produkts ir WHOPPER® burgers, kas pēdējos 60 gadus raksturojis īstu Amerikāņu burgeru visā pasaulē,» sacīja Paavo Nogene, AS Tallink Grupp valdes priekšsēdētājs.

«Tallink veica vēsturisku darījumu jau 2016. gadā, atverot ķēdes pirmos restorānus uz kuģiem, un šobrīd mēs atkal radām vēsturi, atvedot WHOPPER® burgeri un arī citus populāros Burger King produktus cilvēkiem Igaunijā, Latvijā un Lietuvā.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kanādas regulators ir devis atļauju ASV ātrās ēdināšanas kompānijai Burger King iegādāties Kanādas ātrās ēdināšanas uzņēmumu Tim Hortons, apmēram deviņu mljardu eiro vērtā darījuma rezultātā izveidojot trešo lielāko ātrās ēdināšanas uzņēmumu pasaulē.

Kanādas ekonomikas ministrs Džeimss Mūrs, kuram ir regulatora funkcijas, paziņojumā norādījis, ka Burger King ir piekritis viņa izvirzītajam apvienošanās nosacījumam nesamazināt Tim Hortons darbinieku skaitu.

Tim Hortons dos Burger King lielāku ietekmi kafijas un brokastu tirgū.

Jaunās kompānijas galvenā mītne atradīsies Kanādā, kas nodrošinās Burger King zemākus nodokļus. Šādas nodokļu samazināšanas metodes ir kritizējis ASV prezidents Baraks Obama un ASV Kongress, jo tas nozīmē mazākus ieņēmumus ASV budžetā. Burger King un Tim Hortons norāda, ka abas restorānu ķēdes tiks pārvaldītas atsevišķi, un, Burger King joprojām tiks vadīts no ASV pilsētas Maiami.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo telefonu spēles Candy Crush Saga veidotāja King Digital Entertainment akcijas cena otrajā dienā pēc tirdzniecības sākšanas biržā turpinājusi sarukt.

King akcijas cena pirmajā dienā nogāzās par 16%, un nākamajā dienā saruka par 2,68%.

Tādējādi tas ir lielākais no jauna biržā iekļauta ASV uzņēmuma akcijas cenas kritums pēdējo četru mēnešu laikā. Jāatzīmē, ka kompānija IPO laikā akcijas piedāvāja lētāk nekā tā lielākie konkurenti.

Kā skaidro Sica Wealth Management eksperti, akcijas cenas kritumu veicināja investoru bažas, ka Candy Crush popularitāte drīz izgaisīs, un uzņēmums vairs negūs tik lielus ienākumus. Viņi skaidro, ka daudzi ieguldītāji domāja, ka pēc biržas atvēršanas akcijas cena pēc inerces ies uz augšu, taču tas nenotika, un, ja tas nenotiek, visticamāk, kāpumu nevar gaidīt, tādēļ daudzi slēdz pozīcijas pēc iespējas ātrāk, lai minimizētu zaudējumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Plaši zināmās mobilās spēles Candy Crush Saga izstrādātāja King Digital Entertainment akcijas cena pēc tirdzniecības sesijas sākuma Ņujorkas biržā saruka par 15%, liecina Reuters dati.

King sākotnējā publiskā piedāvājuma (IPO) laikā piesaistīja aptuveni 500 miljonus ASV dolāru, piedāvājot akciju par 22,5 dolāriem, kas ir vidējā atzīme sākotnēji noteiktajā cenas diapazonā.

King akcijas cena tirdzniecības sesijas sākumā maksāja 20,5 dolārus un tad saruka līdz 19,08 dolāriem par akciju.

Db.lv jau rakstīja, ka, kaut arī Candy Crush Saga ir kļuvusi iecienīta visā pasaulē, un pagājušajā mēnesī ik dienas piesaistīja 97 miljonus lietotāju, King nesastapās ar tik lielu investoru interesi, kā iepriekš citas interneta kompānijas, piemēram, Facebook un Twitter. Pieprasījums pēc šo uzņēmumu akcijām bija tik liels, ka tās pārdeva akcijas par augstāku cenu nekā sākotnēji tika plānots.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Salienā piektdien ielikts pamatakmens King's College, Britu skolai Latvijā , kas būs pirmā izglītības iestāde Baltijā, kuras mācību programma tiek veidota pēc Britu izglītības sistēmas augstajiem standartiem un sagatavo skolēnus iestājeksāmeniem labākajās pasaules universitātēs.

King's College Britu skola Latvijā būs viena no astoņām prestižajām britu King's College skolām pasaulē. Kopumā Salienā šī būs trešā izglītības iestāde, kas tiek veidota pēc starptautiskas izglītības programmas pamatprincipiem. King`s College Latvija durvis vērs 2017.gada septembrī, un skolēnu uzņemšana jau ir uzsākta.

Pamatakmens ieguldīšanā piedalījās King's Group korporatīvās attīstības vadītājs Nicholas Fry Jáuregui, Lielbritānijas vēstnieks Latvijā Tim Colley, Babītes novada domes priekšsēdētāja vietnieks Gatis Senkāns, Saliena SIA valdes priekšsēdētājs Michael Makarov, Diānas Zalānes projektu biroja arhitekte Agnese Tautiete un projekta attīstītājs ESPI SIA projekta vadītājs Reinis Raznačs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Restorānu ķēdes Burger King franšīzes īpašnieks Baltijas valstīs Tallink Grupp atvēris pirmo Burger King restorānu ārpus Igaunijas, informē uzņēmumā.

310 kvadrātmetru plašais restorāns ar 112 vietām atrodas iepirkšanās centrā Akropole.

Pandēmijas ierobežojumu dēļ ēdieni sākotnēji būs pieejami tikai līdzņemšanai vai piegādei uz mājām.

Burger King nolūkojis vietas vēl diviem restorāniem Latvijā 

Līdz ar trīs restorānu atvēršanu Latvijā, globālā zīmola Burger King franšīzes īpašnieki...

Komentējot globālās ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes darbības uzsākšanu Latvijā, Tallink Grupp mazumtirdzniecības biznesa attīstības vadītāja Katre Kevaska sacīja, ka "neraugoties uz šķēršļiem, ar kuriem esam saskārušies šogad, mēs priecājamies par iespēju piedāvāt garšas no Burger King ēdienkartes arī Latvijas ātrās ēdināšanas cienītājiem".

"Esam gandarīti par pirmā Burger King restorāna Latvijā atvēršanos tieši pie mums. Burger King ir zīmols, kas Latvijā raisījis plašu interesi," piebilst Zane Kaktiņa, iepirkšanās un izklaides centra Akropole vadītāja.

Restorāns Burger King Akropolē ir pirmais starptautiskā zīmola restorāns, kas atvērts ārpus Igaunijas, un kopumā sestais restorāns Baltijas valstīs, kas atvērts šogad. Jaunajā restorānā Rīgā strādās aptuveni 30 cilvēku.

Līdz 2020.gada beigām uzņēmums plāno atvērt vēl divus restorānus Baltijas valstīs: vienu Viļņā, Lietuvā, un otru Tallinā, Igaunijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reti kuras kompānijas šefs būs veicis savas organizācijas restrukturizāciju un zīmola identitātes maiņu bruņuvestē, jo veicamās reformas ir tik apjomīgas un tik ļoti pretējas organizācijas vēsturiskajai pieredzei, ka daudzi tās locekļi pašu reformatoru gribētu redzēt aukstu. Šis noteikti pretendē uz trakāko organizācijas reformas un zīmolvedības stāstu, kāds db.lv ir bijis lasāms.

Antonio Fernandess jeb King Tone bija ASV skaitliski lielākās bandas Latin Kings dekriminalizācijas un sociālās iekļaušanās reformas sludinātājs. 1996. gadā Ņujorkas bandas atzara dibinātājs King Blood, būdams mūža ieslodzījuma priekšā vieninieka kamerā, nodeva savu varu King Tone, kurš reorganizēja bandu pēc ļoti izstrādāta hierarhijas plāna ar mērķi kontrolēt, lai viņa nevardarbības, dekriminalizācijas un sociālā taisnīguma vēsts jeb, kā viņš pats saka, vēsts, «kā mīlestība izskatās bandā», tiktu sludināta, piekopta un rituāli godināta.

Ņujorkas Latin Kings banda King Tone vadībā (viņš sevi sauc par CEO – kompānijas šefu) divu gadu laikā pieauga par vairāk nekā 1000 piederīgajiem. Varas iestādes nenoticēja latīņamerikāņu bandas labprātīgajai dekriminalizācijai un tās pārejai no noziedzības uz «vienkāršu» civilo nepakļaušanos sociālo un politisko netaisnību priekšā. Tālaika mērs Rūdolfs Džuliani apsolīja King Tone «iesēdināt», un 1999. gadā viņam piesprieda no 12,5 gadu cietumsodu par konspirāciju un līdzdalību narkotiku tirdzniecībā. Par labu uzvedību viņu atbrīvoja pēc 10 gadiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas apavu tirgotājs "NS King" (SIA "NITTIS") pievienojies Baltijas e-komercijas uzņēmuma "Pigu Grupa" izveidotajai "marketplace" platformai.

Šobrīd uzņēmuma preces ir pieejamas visos trīs "Pigu Grupai" piederošajos veikalos, tajā skaitā 220.lv.

"NS King" darbojas visā Baltijā ar 50 apavu veikalu lielu ķēdi un interneta veikalu, pārstāvot tādus zīmolus kā "Rieker", "Mustang", "Bugatti" un vēl citus.

"Pievienošanās "Pigu Grupas" tirdzniecības platformai, galvenokārt, bija solis tuvāk mūsu klientiem. Mēs vēlamies būt tur, kur ir ērti veikt pirkumus tiešsaistē. "Pigu Grupas" maksājumi un piegādes nosacījumi pilnīgi noteikti šīs ērtības nodrošina, jo tā ir vide, pie kuras ir pieraduši vairums pircēju Baltijā. Pievienojoties "Pigu Grupai", mēs ne tikai sasniedzam klientus viņiem izdevīgā un ērtā veidā, bet arī paplašinām savu klientu bāzi," norāda "NS King" e-komercijas vadītājs Andrejs Maksimiks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrais ēdinātājs "Burger King" savus centienus izsvītrot mākslīgos konservantus un citas piedevas no uzņēmuma ēdienkartes reklamē ar sapelējušiem burgeriem, vēsta "CNN".

Burgeru ķēde ASV tirgū nākusi klajā ar sava jaunā produkta "Whopper", kas brīvs ko konservantiem, reklāmas kampaņu. Netradicionālajā kampaņā parādīts, kā "Whopper" palēnām, 34 dienu periodā pārklājas ar pelējumu, fonā skanot 1959. gada dziesmai "What A Difference A Day Makes".

Līdz 45 sekunžu garās reklāmas beigām "Whopper" ir pilnībā sabojājies.

"Restaurant Brands International", kam pieder "Burger King", uzsver, ka klienti vēlas veselīgākas, organiskas sastāvdaļas. Arī pētījumi pierādījuši, ka gados jaunāki cilvēki ir gatavi maksāt augstākas cenas par produktiem, kas izgatavoti no dabīgām, videi draudzīgākām sastāvdaļām.

"McDonald's", "Burger King" un "Wendy's" ir trīs lielākās burgeru ķēdes Amerikas Savienotajās Valstīs. "McDonald's" dažās burgeru sastāvdaļās pārtrauca lietot konservantus jau 2018. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Rīgā atklās pirmo gultu ražotāja King Koil veikalu Baltijas valstīs

Dienas Bizness,14.06.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Leģendārā gultu un matraču ražotājs King Koil ceturtdien, 16.jūnijā atklās pirmo salonu Baltijas valstīs tirdzniecības centrā Spice Home, King Koil Baltic valdes locekle un īpašniece Regīna Vucāne.

King Koil ir viena no vecākajām un pasaulē vadošajām matraču un gultu ražotnēm (ASV), kuras produkciju izmanto prasīgākie klienti un prestižākās luksusa klases viesnīcas visā pasaulē.

King Koil Baltic ir vienīgā kompānijas pārstāvniecība Baltijas valstīs un Latvijā darbojas kopš 2015. gada, savu produkciju piedāvājot mēbeļu salonā Kate. Jaunajā King Koil salonā Spice Home klientiem tiks piedāvāti vairāk nekā 60 matraču un gultu modeļi, 400 dažādus auduma veidi, guļamistabas mēbeles, gultas aksesuāri un gultas veļa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tallink Grupp, kas ir Burger King franšīzes īpašnieks Baltijas valstīs, Rīgā, Galerijā Centrs atklājis desmito Burger King restorānu Baltijā.

Jaunais restorāns atrodas iepirkšanās centra divos stāvos ar plašu āra terasi.

“10. Burger King restorāna darbības uzsākšana Baltijā nedaudz vairāk kā viena gada laikā un tik sarežģītos apstākļos, kurus pieredzējām pandēmijas laikā, nav bijis viegls uzdevums,” komentē Tallink Grupp mazumtirdzniecības biznesa attīstības Baltijā vadītāja Katre Kevaska.

Jau vēstīts, ka pērn Rīgā, tirdzniecības centrā "Akropole" tika atvērts pirmais "Burger King" restorāns Latvijā, bet vēlāk, šā gada sākumā, franšīzes restorāns atklāts arī Vienības gatvē 113, Rīgā.

2019.gada rudenī "Tallink Grupp" ieguva franšīzes tiesības Baltijas valstīs globālajai ātrās ēdināšanas ķēdei "Burger King".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija King, kura izstrādājusi mobilo telefonu spēli Candy Crush Saga plāno iet ASV biržā, un daži analītiķi prognozē, ka uzņēmums varētu piesaistīt vairāk nekā 5 miljardus dolāru, tādējādi aiz sevis atstājot virkni citu tehnoloģiju kompāniju, raksta Reuters.

Veiksmīgā Twitter ieiešana vērtspapīru tirgū un Facebook akcijas pieaugums ir veicinājis runas tirgus dalībnieku vidū, ka vairākas tehnoloģiju kompānijas šajā gadā varētu ieiet tirgū. Kā piemēri tiek minēti Spotify, AirBnB, Square, kā arī King. Tiesa gan, daļa analītiķu apšauba, vai King spēj ilgtermiņā nodrošināt tik strauju izaugsmi, ko lielākoties veicina citu spēļu izstrādātāju grūtības.

Spēles Farmville izstrādātāja Zynga akcijas cena kopš sākotnējā publiskā piedāvājuma 2011. gada beigās ir sarukusi uz pusi, bet Somijas Rovio patlaban stagnē, nespējot atkārtot 2010. gada spēles Angry Birds panākumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vienīgais pasaulē peldošais ātrās ēdināšanas restorāns BURGER KING atvērts uz Tallink Shuttle prāmja M/S Star, kas kursē maršrutā Tallina–Helsinki.

Šis ātrās ēdināšanas restorāns BURGER KING ir lielākais Somijā un pirmais Igaunijā.

Ātrās ēdināšanas restorāna BURGER KING koncepta franšīzes atvēršana uz prāmja esot labs pārbaudījums sinerģijai starp diviem spēcīgiem zīmoliem un pakalpojumu sniedzējiem. BURGER KING lieliski iederoties ātrajā maršrutā starp Helsinkiem un Tallinu.

Ātrās ēdināšanas restorāns atrodas uz 9. klāja, aizvietojot restorānu Quick&Easy. Ātrās ēdināšanas restorānā BURGER KING ir gandrīz 300 sēdvietas. Savukārt ēdiena līdzņemšanas serviss dod pasažieriem iespēju ēst arī citā vietā uz prāmja. Restorāna darbinieki ir apmācīti un sagatavoti atbilstoši restorānu ķēdes starptautiskajam konceptam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Tiek reorganizēts apavu tirgotājs ABC King

Gunta Kursiša,03.10.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzsākta SIA ABC King reorganizācija, kuras rezultātā uzņēmums tiks pievienots SIA TKM Latvija, liecina Lursoft dati.

Tāpat TKM Latvija tiks pievienota SIA Suurtuki, kas arī darbojas apavu un ādas izstrādājumu mazumtirdzniecības jomā. Kā SIA TKM Latvija pamatdarbības veids Lursoft norādīts uzņēmumam piederoša vai nomāta nekustamā īpašuma izīrēšanas un ekspluatācijas pakalpojumu sniegšana.

Līdz ar izņēmuma reorganizāciju iespējamie kreditori tiek aicināti savu prasījumu nodrošināšanas prasības pret SIA ABC King pieteikt rakstveidā viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas, informē Lursoft.

Apavu tirgotāja SIA ABC King reģistrēta 2004. gadā un pieder SIA TKM Latvija, kura īpašnieks, savukārt, ir Tallinna Kaubamaja Kinnisvara Aktsiaselts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Globālā ātrās ēdināšanas ķēde Burger King Rīgas centrā, Merķeļa ielā atvērs savu jauno restorānu.

Jaunākajā, 295 m2 lielajā restorānā ir 70 vietas. Komentējot jaunā restorāna atvēršanu Rīgā, Laura Maaranda, Burger King komercdirektore Baltijas valstīs, sacīja:

"Esam patiesi priecīgi sniegt vēl vienu iespēju nobaudīt mūsu burgerus Rīgas iedzīvotājiem un viesiem, tagad Merķeļa ielā, kas ir lieliska atrašanās vieta, jo atrodas tuvu daudzām galvenajām galvaspilsētas vietām, piemēram, centrālā dzelzceļa stacija, starptautiskā autoosta un daudzas viesnīcas, tostarp, Tallink Hotel Riga, rosīgajā Rīgas centrā. Šis ir mūsu septītais atvērtais Burger King restorāns Latvijā un 20. restorāns Baltijas valstīs."

Tallink Grupp 2019.gada nogalē iegādājās Burger Kingi Baltics franšīzi, un pirmie restorāni reģionā tika atvērti 2020.gada pavasarī. Šobrīd reģionā kopumā ir atvērti 20 Burger King restorāni Igaunijā, Latvijā un Lietuvā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tallink Grupp pirmos globālās ātrās ēdināšanas ķēdes Burger King restorānus atvērs 2020. gada 2. ceturksnī Tallinā.

Pirmais restorāns tiks atvērts tirdzniecības centrā Rocca al Mare, otrais – Ülemiste tirdzniecības centrā.

2020. gadā kompānija plāno atvērt restorānus arī lielākajos tirdzniecības centros Latvijā un Lietuvā.

Tallink iegādājās Burger King franšīzes tiesības šī gada septembrī, un kompānija ir paziņojusi, ka tā plāno atvērt kopumā vairāk nekā 50 Burger King restorānus Igaunijā, Latvijā un Lietuvā.

Šajā rudenī Latvijā un Lietuvā kompānija nodibināja meitasuzņēmumus Tallink Fast Food, kas pārvaldīs restorānus šajās valstīs, uzsākot arī atbilstošu restorāna vietu meklēšanu un izvērtēšanu, darbinieku piesaisti un procesu vadību restorānu darbībai. Burger King ieviešanu Baltijas valstīs vada Tallink Grupp Krasta tirdzniecības vadītāja Katre Kõvask.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaulē pirmais peldošais ātrās ēdināšanas restorāns Burger King tiks atvērts uz Tallink Shuttle prāmja M/S Star, kas kursē maršrutā Tallina–Helsinki, jau 2016. gada pirmajā ceturksnī, informē AS Tallink Grupp.

AS Tallink Grupp un Restel Oy pārstāvji vakar Helsinkos parakstīja vienošanos par populārā ātrās ēdināšanas restorāna Burger King koncepta franšīzes atvēršanu uz prāmja M/S Star.

Ātrās ēdināšanas restorāns Burger King uz M/S Star tiks izbūvēts prāmja plānotās tehniskās apkopes laikā nākamā gada sākumā. Restorānu plānots atvērt 2016. gada pirmajā ceturksnī. Ātrās ēdināšanas restorāns atradīsies uz 9. klāja, aizvietojot restorānu Quick&Easy, kurā šobrīd ir iespējams iegādāties picas un hamburgerus. Ātrās ēdināšanas restorānā Burger King būs gandrīz 300 sēdvietas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Candy Crush izstrādātāja vērtība nogāžas par piektdaļu

Žanete Hāka,14.08.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sociālo tīklu un mobilo telefonu spēļu izstrādātāja King Digital Entertainment akcijas cena saruka pēc tam, kad uzņēmums paziņoja par sliktākiem otrā ceturkšņa ieņēmumiem nekā gaidīts, jo mazinājās Candy Crush Saga ienākumi, raksta Reuters.

Kompānija plāno, ka ieņēmumi šajā gadā sasniegs 2,25-2,35 miljardus ASV dolāru. Iepriekš tika paredzēti ienākumi 2,55-2,65 miljardu eiro apmērā.

King otrā ceturkšņa rezervācijas, kas liecina par nākotnes ieņēmumiem, bija 611 miljoni dolāru, kas ir par 27% vairāk nekā pirms gada, tomēr tas ir mazāk nekā pagājušajā ceturksnī, kad tā ziņoja par rezervācijām 641,1 miljona eiro apmērā. Kopumā 2. ceturksnī uzņēmuma ienākumi sasniedza 594 miljonus dolāru, salīdzinot ar 456 miljoniem dolāru pirms gada.

King paziņoja arī par speciālo dividenžu 150 miljonu ASV dolāru apmērā jeb 46,9 centus par akciju izmaksu.

Pēc šiem paziņojumiem uzņēmuma akcijas cena saruka par 22% līdz 18,2 dolāriem par akciju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Burger King iepērkoties, radīsies pasaulē trešā lielākā ātrās ēdināšanas ķēde

Lelde Petrāne,26.08.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Burger King apstiprinājis plānus iegādāties Tim Hortons, Kanādas kafijas un virtuļu ķēdi, maksājot aptuveni 11 miljardus ASV dolāru (8,3 miljardus eiro), ziņo BBC.

Darījums radīs pasaulē trešo lielāko ātrās ēdināšanas ķēdi ar 18 000 restorānu 100 valstīs.

Jaunās grupas tirgus kapitalizācija būs aptuveni 18 miljardi ASV dolāru.

Burger King galvenajam akcionāram 3G Capital apvienotajā uzņēmumā piederēs aptuveni 51%.

Vorena Bafeta investīciju uzņēmums Berkshire Hathaway nodrošinās aptuveni 25% no finansējuma.

Uzņēmumi arī pavēstījuši, ka galvenā mītnes vieta atradīsies Kanādā, kur korporatīvie nodokļi ir zemāki. ASV uzņēmuma ienākuma nodokļa likme ir 35%, bet Ontārio, Kanādā - 26,5%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

International School Exupéry mācības maksās 1600 eiro mēnesī

Kristīne Stepiņa,23.05.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kuplajam Latvijas privātskolu pulkam pievienosies vēl divas lielas mācību iestādes

Šoruden Pierīgā, Piņķos, tiks atklāta franču skola Exupéry International School, turpat netālu – Salienā nule guldīts pamatakmens King’s College Britu skolai Latvijā.

International School Exupéry izveidē tiks investēti 11 miljoni eiro, aptuveni 700 tūkstoši no šīs summas ir maksa par diviem hektāriem zemes. Skolas būvniecībā tiks ieguldīti mācību iestādes dibinātājas Jeļenas Bujanovas privātie līdzekļi. Krievijā viņai pieder uzņēmums Oberon, kurš IT nozarē darbojas jau kopš 2003.gada. Mācību maksa būs 1600 eiro mēnesī, bet bērnu dārzā 1300 eiro mēnesī.

Savukārt Babītes novada Piņķos 2017. gada septembrī tiks atklāta starptautiski pazīstamā izglītības institūciju tīkla King’s Group izveidotā King’s College, Britu skola Latvijā. Ieguldījumi skolas izveidē ir 6 miljoni eiro. Investors un attīstītājs – SIA ESPI.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Pārceļ Burger King restorānu atvēršanu Baltijas valstīs

Zane Atlāce - Bistere,28.04.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmo "Burger King" restorānu atvēršana pārcelta ne vien Igaunijā, bet arī Latvijā un Lietuvā - šo restorānu atvēršana pārcelta uz 2020.gada otro pusi, informē "Tallink Grupp" pārstāve Katri Link.

Remontdarbi un sagatavošanās darbi Igaunijā turpinās, bet "Tallink Grupp" ir nolēmis atlikt restorānu atvēršanu līdz brīdim, kad visiem atkal būs droši uzturēties publiskās vietās un ārkārtas stāvoklis tiks atcelts.

"Pārcelt restorānu atvēršanu ir pareizais lēmums pašreizējos apstākļos, kad vīruss vēl ir aktīvs un izplešas. Protams, ka mēs bijām ļoti sajūsmināti par restorānu tuvojošos atvēršanu, bet šobrīd pats svarīgākais ir ikviena veselība, labsajūta un drošība. "Burger King" jau kaļ plānus pēc krīzes periodam, lai nodrošinātu, ka restorānu atvēršanas brīdī, mēs saviem klientiem, roku liekot uz sirds, varētu apsolīt, ka ir droši apmeklēt mūsu restorānus un pavadīt tajos laiku," sacīja "Tallink Grupp" Krasta mazumtirdzniecības vadītāja Katre Kõvask.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

King Coffee Service Latvia pagarinājis sadarbības līgumu ar Narvesen

Lelde Petrāne,15.10.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kafijas, tējas, kakao un garšvielu vairumtirdzniecības uzņēmums, kas nodarbojas ar kafijas automātu nomu visā Latvijas Republikā, SIA King Coffee Service Latvia vakar ir iesniedzis savu aizvadītā gada pārskatu. Aplūkojot King Coffee Service Latvia saimnieciskās darbības rādītājus, var secināt, ka aizvadītajā gadā uzņēmuma darbība bijusi stabila, vēsta klientuportfelis.lv.

Pārskata gadā tika pagarināts sadarbības līgums ar Narvesen Baltija vēl par 5 gadiem. Uzņēmums 2013.gadā turpināja ieguldīt kafijas aparātu funkcionalitātes uzlabošanā un veica jaunu kafijas automātu uzstādīšanu Narvesen tirdzniecības vietās.

King Coffee Service Latvia apgrozījums 2013.gadā salīdzinājumā ar 2012.gadu pieauga, sasniedzot 3,3 milj.EUR. Uzņēmums 2013.gadu noslēdza ar 53,9 tūkst.EUR peļņu, kuru vadība plāno novirzīt uzņēmuma turpmākai attīstībai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viesnīcu pārvaldības uzņēmums «Apex Alliance Hotel Management» 18.septembrī Vecrīgā, Grēcinieku ielā atklāj pirmo Hilton zīmola viesnīcu Rīgā «Hilton Garden Inn Riga Old Town». Viesnīcas izveidē kopumā plānots investēt 23 miljonus eiro.

«Hilton Garden Inn Riga Old Town» viesiem piedāvās 100 numuriņus, konferenču zāles un restorānu «Beef Room». Sākotnēji plānots izveidot 50 cilvēku lielu komandu. Plānotais šī brīža projekta investīciju apmērs – 13,5 miljoni eiro.

Līdz pilnīgam projekta noslēgumam tuvāko 18 mēnešu laikā plānots izveidot 175 istabas. Istabas iedalītas King (divguļamā gulta), Twin (divas vienguļamās gultas), King istaba ar dīvānu un King Deluxe istaba ar skatu uz vecpilsētu. Kopējās investīcijas projektā ir 23 miljoni eiro.

Pašlaik «Apex Alliance Hotel Management» pārvalda «Hilton Garden Inn» Bukarestes vecpilsētas viesnīcu, «Courtyard by Marriott» viesnīcu Viļņas pilsētas centrā, jaunatklāto «Hilton Garden Inn» viesnīcu Viļņas vecpilsētas centrā. Šogad plānots atvērt vēl četras viesnīcas: «Hilton Garden Inn Riga Olda Town» Rīgas vecpilsētā, «Hilton Garden Inn» pie Bukarestes lidostas, «Courtyard Bucharest Floreasca» un «Moxy BucharestOld Town».

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Burger King bērnu komplektos vairs nepiedāvās plastmasas rotaļlietas

Žanete Hāka,19.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšnas kompānija Burger King Lielbritānijā bērnu komplektiem vairs nepievienos plastmasas rotaļlietas, ņemot vērā augošo tendenci samazināt plastmasas atkritumus, raksta BBC.

Tāpat uzņēmums aicinājis pircējus nest atpakaļ iepriekš pārdotās plastmasas rotaļlietas, ko tas plāno pārstrādāt, lai izgatavotu jaunas lietas.

Šis solis sekojis pēc tam, kad divas Hempšīras skolnieces izveidojas petīciju, ko iesnieguši gan Burger King, gan Mcdonald’s, aicinot pārtraukt bezmaksas plastmasas rotaļlietu dāvināšanu. Viņas uzsvērušas, ka bērni ar šīm rotaļlietām paspēlējas tikai dažas minūtes, un tad tās tiek izmestas. Tā vietā viņas ierosinājušas ražot rotaļlietas no ilgstpējīgiem materiāliem.

Burger King paziņojis, ka vēlas samazināt plastmasas izstrādājumu ražošanas apjomus, un paredz savos restorānos izvietot konteinerus, kuros apmeklētāji varēs izmest vecās rotaļlietas. Šāds solis, pēc uzņēmuma pārstāvju, aplēsēm, varētu samazināt plastmasas ražošanas apjomus par 320 tonnām.

Komentāri

Pievienot komentāru