Attīstās burgernīcu ķēdes un arī citi restorāni šo ēdienu iekļauj savās ēdienkartēs, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Pēdējos trīs gados pilsētā ir nostiprinājušās atsevišķas burgernīcu zīmolu ķēdes (tiesa, tās pašlaik ir pavisam nelielas), tirgū darbojas arī uzņēmumi, kuriem pieder tikai viena specializēta kafejnīca. Uzņēmēji DB atklāj, ka konkurence ir jūtama, jo jāsacenšas ne tikai savstarpēji, bet arī ar citiem ātrās ēdināšanas jomas uzņēmumiem, kuri piedāvā picas, suši, nūdeles vai kebabus.
Pirmais Street Burgers (SIA Street Food Inc.) tika atvērts 2013. gadā februārī, un patlaban ar šo zīmolu strādā trīs ēdināšanas vietas – divas Rīgā, viena Jūrmalā. «Marta sākumā ķēdei pievienosim vēl vienu vietu Blaumaņa ielā, un šajā gadā plānojam atvērt arī kafejnīcu Vecrīgā. Pēc tam gan attīstību Latvijā neesam plānojuši, skatīsimies ārpus valsts robežām,» atklāj Street Burgers līdzīpašnieks Aleksandrs Vēvers.
Savukārt pirmā Burger Story (SIA Burger Story) atvērta aptuveni pirms gada Rīgā, Ģertrūdes ielā, bet pēc pusgada tai piepulcējās vēl viena šī zīmola vieta Vecrīgā. Uzņēmuma menedžeris Gils Jansons DB informē, ka īpašnieks ir Maskavas uzņēmējs, kuram pieder arī gruzīnu virtuves restorāns Estrāde netālu no Dzintaru koncertzāles Jūrmalā. Tā kā kūrortpilsētā bizness ir ar izteiktu sezonalitāti, tika apsvērtas jaunas biznesa iespējas.
Visu rakstu Bizness viens, garšu daudz lasiet 16. februāra laikrakstā Dienas Bizness.