Savulaik visā pasaulē izskanēja informācija par projektu Olialia Blonde Island - blondīņu kūrortu Maldīvijā. Kā portālam db.lv pastāstīja aģentūras Ad Hunters Latvia valdes priekšsēdētājs Kestutis Isakas, projektam atrasti investoru un tajā tiks investēti miljoni.
Jau vairākus gadus Lietuvā darbojas blondīņu kustība, kas ir reģistrēta kā zīmols Olialia.
Saskaņā ar aģentūras Ad Hunters iepriekš sniegto informāciju Olialia Group kā tās klients vēlējās radīt viesnīcu tīklu, taču par interesantāku atzina aģentūras piedāvāto ideju – izveidot īpašu blondīņu kūrortu Maldīvijā. Ideja par kūrortu, kurā strādā tikai blondīnes (arī lidmašīnās, kas tūristus turp nogādātu), bet pati sala būtu veidota kičīgas augstpapēžu kurpītes formā, ieinteresēja daudzus pasaules medijus un guva plašu rezonansi.
Kā stāstīja K. Isakas, šobrīd projekts «virzās uz priekšu» un saistībā ar to Maldīvijā jau trīs mēnešus dzīvo Olialia pārstāvis. Projektam atrasti investori no Indijas un investīciju apmērs sasniegs 50 miljonus ASV dolāru. Tas, ka investori ir no Indijas, neesot nekāds pārsteigums, ņemot vērā Indijas tuvumu un šīs valsts investoru lielo klātbūtni salu valstī.
Blondīņu kūrorta, kas taps uz vienas no salām, būvniecība varētu sākties pēc gada, bet atvēršana plānota 2014. vai 2015. gadā.
Par blondīņu kūrorta izveides plāniem jau 2010. gadā paziņoja Lietuvas blondīņu kustības līdere Giedre Pukiene. Saskaņā ar viņas teikto uz salas plānots uzbūvēt viesnīcas, atpūtas centrus, koncertzāles un izklaides vietas, kā arī SPA salonus. Izklaides un atpūtas vietas atbildīšot blondīņu garam un pasaules redzējumam. Arī meitenēm, kas apkalpos salas viesus, mati būšot blondi.
Lietuvas blondīņu kustībā esot aptuveni 20 tūkstoši biedru. Olialia group galvenais mērķis esot pārspēt britu uzņēmēja Ričarda Bensona vadīto Virgin Group.