Laika apstākļos, kad gaisa temperatūra dienā paaugstinās virs 0°C un naktī tā ir negatīva, sliktā tehniskā stāvoklī esošajos autoceļu segumos pastiprināti veidojas bedres. Satiksmei bīstamās bedres tiek remontētas visu gadu, nekavējoties, tūlīt pēc to konstatācijas, šodien izplatītā paziņojumā norāda Latvijas Valsts ceļi.
Tiklīdz ceļa konstrukcija būšot pilnībā atkususi un diennakts vidējā gaisa temperatūra būšot stabili virs +5°C, tiks uzsākts masveida bedrīšu remonts valsts autoceļu tīklā. Kopumā šos darbus vienlaicīgi veikšot līdz 100 remontbrigādēm.
Kā uzsver Latvijas Valsts ceļi, ceļu bedrīšu remonts ir ikgadējs steidzams mērs stipri nolietoto asfaltbetona segumu sakārtošanai pēc ziemas, tādējādi nodrošinot šo ceļu turpmāku lietošanu. Pamattehnoloģija ir bedrīšu aizpildīšana ar šķembām un bitumena emulsiju, kas ir universāla un īpaši piemērota segumiem ar augstu bojājumu pakāpi.
Masveida bedrīšu remontu ierasti sāk marta beigās vai aprīļa sākumā. Ceļu segumu sakārtošanu veiks prioritārā secībā, proti, vispirms remontējot ceļus svarīgākajos autosatiksmes maršrutos. Plānots, ka asfaltēto ceļu brauktuves defekti A uzturēšanas klases ceļos tiks saremontēti līdz 1.jūnijam, līdz 15. jūnijam - B klases ceļos un līdz 1.jūlijam - C un D klases ceļos.
Remontdarbu zonās tiek noteikti īslaicīgie satiksmes ierobežojumi - darbu laikā to norises vietā lokāli sašaurina brauktuvi un ierobežo braukšanas ātrumu. Arī pēc darbu beigām, līdz iestrādātais materiāls iegūst nepieciešamās īpašības drošai satiksmei, remontposmā tiek ieviests maksimālā ātruma ierobežojums 50 - 70 km/h uz periodu līdz 3 diennaktīm.