Lietotāji Latvijā, Lietuvā un Igaunijā vairāk pērk viedpulksteņus, un tas palīdz "Huawei" vieglāk pārciest globālās pandēmijas izraisīto krīzi, žurnālam "Dienas Bizness" stāsta "HUAWEI Consumer Business Group" Baltijas reģiona vadītājs Jans Huns.
"Pieaug pieprasījums pēc viedpulksteņiem, un no tā varam secināt, ka cilvēki arvien lielāku uzmanību pievērš veselīgam dzīvesveidam un veselības uzraudzīšanai," viņš teic.
"Nepārtraukti optimizējot sensoru tehnoloģiju, esam atraduši veidu, kā piedāvāt lietotājiem iespējas, ko nepiedāvā mūsu sāncenši fitnesa un veselības uzraudzīšanas ierīcēs. Piemēram, jaunajā "Watch GT2" sērijā iestrādāts SpO2 jeb skābekļa līmeņa asinīs mērītājs," norāda J. Huns.
"Runājot par pandēmijas ietekmi uz biznesu, jāteic, ka viedtelefonu tirgus šajā laikā ir stipri sarucis. Saskaņā ar International Data Corporation datiem, 2020. gada pirmajā ceturksnī viedtelefonu pārdošanas apjomi pasaulē samazinājušies par 11% salīdzinājumā ar šo pašu laika posmu pirms gada. Arī mēs piedzīvojām kritumu, taču kopumā situācija ir normāla, un esam saglabājuši otro lielāko tirgus daļu pasaulē," viņš atzīst.
Gan globālā līmenī, gan katrā valstī atsevišķi "Huawei" pieliek daudz pūļu "AppGallery" uzlabošanā.
Visu rakstu lasiet 30. jūnija žurnālā "Dienas Bizness".
Abonējiet, lasiet elektroniski vai meklējiet preses tirdzniecības vietās.