Baltijas Telpu futbola līga "Baltic Futsal League" sadarbībā ar "FanApps" izveido mobilo lietotni piecu valstu komandām "Baltic Futsal League".
"2019./2020. gada sezona jau ir pusceļā un ir jāņem vērā fanu un komandu ieteikumi, lai "Baltic Futsal League" kļūtu populārāka Eiropā un mūsu līga būtu viena no vadošajām un atzītajām Eiropas futbola pārvaldības organizācijas (UEFA) līgām, pieejamāka faniem un pievilcīgāka sponsoriem.
Lai sasniegtu izvirzītos mērķus, ir jāpieņem lēmumi, lai mūsdienu tehnoloģiskie risinājumi kā mobilā lietotne būtu neatņemama ikdienas sastāvdaļa visu sacensību atspoguļošanā un nodrošinātu klātbūtnes efektu visiem, kuri jau seko mūsu līgai un uzrunātu jaunu auditoriju," norāda Boriss Šipunovs (Boris Shipunov), Baltijas Telpu futbola līgas "Baltic Futsal League" prezidents.
"FanApps" valdes loceklis Anrijs Brencāns norāda, ka šī sadarbība dos iespēju līgai 2020. gadā palielināt savu fanu loku ar regulārajām tiešajām translācijām, video ierakstiem un rezultātiem, ko nodrošinās jaunais mārketinga rīks. "Telpu futbols un futbols sportā ir inovāciju ieviešanas līderi," viņš uzsver.
Baltijas telpu futbola līga "Baltic Futsal League" ir zīmols jaunam un ambiciozam telpu futbola projektam Eiropā, kur ir astoņas komandas no piecām valstīm. 2019. gada oktobrī Igaunijas, Latvijas, Lietuvas, Krievijas un Baltkrievijas komandas uzsāka cīņu par līgas titulu. Organizatori plāno līgas paplašināšanu līdz 12 līdz 16 komandām, piesaistot tās arī no Somijas, Zviedrijas, Dānijas, Vācijas un Polijas.
"FanApps" ir mobilo aplikāciju izstrādes kompānija, kas palīdz sporta klubiem un līgām sasniegt savu sekotāju un fanu auditoriju minūtes laikā. Ar viedajiem paziņojumiem tā informē par komandu sastāvu, rezultātiem, labākajiem komerciālajiem piedāvājumiem no sponsoriem, atgādina par spēles sākumu, sacensību tiešraidēm un citām faniem svarīgām lietām.
Db.lv jau rakstīja, ka "FanApps" dibinātājs Anrijs Brencāns ir bijis profesionāls sportists un ir vadījis Latvijas Handbola federāciju, kas viņam deva iespēju būt arī Latvijas Olimpiskajā komitejā un Eiropas Handbola federācijā. Karjeras gaitā viņš ievēroja problēmu - sportisti nekomunicē ar saviem faniem.
"Piedāvājam šo kā pamatkanālu komunikācijai. Sportā ir pierasts informēt par to, kā ir gājis sacensībās, bet tas ir par pagātni, piemēram, ieliekot fotogrāfijas, kur sportists ir ar medaļu, kā fani kādam aplaudēja vai lēja rūgtas asaras. Šī visa ir komunikācija pēc tam. Aplikācijai ir nedaudz cita nozīme - tā piedāvā viedo ziņapmaiņu, kas ir papildu komunikācija fanu lapām. Šī ir proaktīva komunikācija. Aplikācija dod iespēju apsteigt notikumu, dodot iespēju tam sagatavoties ne vien sportistam, bet arī faniem," iepriekš minējis A. Brencāns.
Uzņēmuma izstrādāto mobilo lietotņu mērķis ir veidot kanālu, ar kuru palīdzēt sportistiem, klubiem, sporta līgām un federācijām pareizi pozicionēt sevi fanu un sponsoru priekšā un piekļūt finansējumam.
Sportistiem, klubiem, līgām, turnīriem un federācijām domātu mobilo lietotņu izstrādātājs "FanApps" 2019. gadu noslēdza ar sešām aplikācijām - Aļonai Ostapenko, pludmales volejbola duetam Aleksandram Samoilovam un Jānim Šmēdiņam, "Ghetto Games", U-19 Eiropas telpu futbola čempionāta finālturnīram, basketbola klubam "Ventspils", kā arī vienu mobilo lietotni, kur "FanApps" ir izstrādātājs un uzturētājs, bet kuras nosaukums netiek atklāts. Nesen kā pabeigta arī video bloga 11TV mobilā lietotne "Sporta ekspertu komentāri un viedokļi par aktuālajiem notikumiem sportā un par Latvijas atlētu sniegumiem pasaulē".
"Vidēji cilvēki telefona ekrānā pavada trīs stundas un 15 minūtes dienā, nedēļas laikā izmantojot apmēram 30 dažādas aplikācijas. Sporta organizācijām un sportistiem ir jāspēj novērtēt, vai viņa sporta veidam vai līgai ir vieta šajā laikā un vai tā vēlas tikt pamanīta. Ikviens cīnās par auditorijas uzmanību un vēlas atņemt šīs trīs vai četras minūtes kādam citam. Es nebaidos no šī vārda "atņemt" - šis ir bizness. Ne jau fiziski kāds kādam kaut ko atņem, bet gan dara to ar savu meistarību. Kad ir izdevies iegūt šo laiku, ir jautājums par to, ko darīt, lai sekotājs atgrieztos vēl un vēl," iepriekš norādījis A. Brencāns.