Parīzē aizrit pēdējie sagatavošanās darbi pirms plašākai sabiedrībai durvis vaļā vērs viena no pasaules ietekmīgākajām auto izstādēm. Šogad izstādi aizēno sarežģījusies situācija Eiropas auto tirgū, vēsta AP.
Eiropas autoražotāji cer, ka Parīzes autošovs uzrunās jaunus klientus un pircējus, tādējādi atbalstot nozari, kas pēdējā laikā saskārusies ar grūtībām, kuras izraisījusi eirozonas ekonomiskā krīze un augstās degvielas cenas.
Prezentācijā pirms auto izstādes oficiālā sākuma Volkswagen izpilddirektors Martins Vinterkorns atzina, ka nākamais gads nozarei sagādās daudzus izaicinājumus. Lielākie izaicinājumi gaidāmi Dienvideiropā. Pesimistiski nākotnē raugās arī citi autoražotāji. Tā, piemēram, Japānas Toyota Eiropas struktūrvienības izpilddirektors Didjers Lerojs (Didier Leroy) norādīja, ka nākamos divus trīs gadus strauju izaugsmi autoražotāji, visticamāk, nesagaidīs.
Parīzes autošovs tradicionāli izceļas ar to, ka tajā atoražotāji prezentē jaunus automašīnu modeļus, kā arī konceptauto. Arī šis gads solās nebūt izņēmums. Tā parādījušās ziņas, ka Volkswagen pasākumā gatavojas demonstrēt Golf VII BlueMotion Concept. Ar jauniem modeļiem solās iepazīstināt arī amerikāņu Ford, Spānijas SEAT, Čehijas Škoda, Itālijas Lamborghini u. c. ražotāji.
Pirms izstādes atvēršanas plašākai publikai Parīzē notika automašīnu modeļu prezentācijas pasākumus, kuru apmeklēja nozares speciālisti un eksperti. Parīzes autošovs darbu oficiāli uzsāks 29. septembrī. Izstāde tiek rīkota katru otro gadu jau kopš 1898. gada.