Modernizējot Amarok pikapu, Volkswagen pretēji citiem Eiropā nopērkamajiem līdziniekiem četrcilindru motora vietā uzdrošinājušies piesolīt V6 dīzeli, piektdien raksta laikraksts Dienas Bizness.
Pēc Minhenes apkārtnē notiekošajiem testa braucieniem bija nojaušams, ka Volkswagen ar laiku vēlas pašreizējo četrcilindru dīzeļu klāstu aizstāt ar V6 motoriem. Vispirms priekšroka tiks dota glaunākajam un dusmīgākajam 224 ZS dīzelim ar 550 ņūtonmetru lielu griezi. Šis motors tiks iesaiņots un pasniegts elitārākajā aprīkojumā Aventura, kas turpmāk atradīsies augstāk par līdz šim lepnāko Highline versiju. Loģiski, ka šāds Amarok maksās lielu naudu. Iekams Latvijā uzlabotā Amarok cena vēl tiek finalizēta, salīdzinājumam var minēt, ka Vācijā šāds Amarok Aventura maksās vairāk nekā 46 tūkst. eiro. Ne mazāk saistoša varētu būt informācija par to, ka jaunā Amarok V6 motorizācijas programma paredz vēl 163 un 204 ZS versijas. Mazjaudīgākais Amarok motortelpu sasniegs tikai 2017. gada otrajā pusē un tiks saprecināts kopā tikai ar sešpakāpju manuālo transmisiju, bet 204 ZS motoram pēc izvēles pienāksies gan sešpakāpju manuālā, gan astoņpakāpju automāts. Visbeidzot lielzemnieka, bagāta mežu īpašnieka vai pat lielpilsētas biznesmeņa sapnis – 224 ZS jaudīgais V6 dīzelis – draudzēsies tikai ar astoņpakāpju automātu.
Visu rakstu iespējams izlasīt piektdienas, 1.jūlija, laikrakstā Dienas Bizness.