Apģērbu mazumtirgotājs Hennes & Mauritz (H&M) peļņas kritumā vaino lielākas izmaksas un investīcijas jaunā zīmolā, ziņo BBC.
Tas paziņojis, ka tīrā peļņa trīs mēnešos - līdz novembra beigām, bijusi 5,29 miljardi kronu (832 miljoni ASV dolāru). Atbilstošajā iepriekšējā gada ceturksnī uzņēmums nopelnīja 5,36 miljardus kronu.
Jāatgādina, ka šā gada pirmajā pusē H&M jaunā zīmola & Other Stories veikalus solījis atvērt Lielbritānijā, Spānijā, Vācijā, Itālijā, Francijā un Zviedrijā.
2012. gadā H&M atvēra 304 jaunus veikalus.
Tīrā peļņa gadā kopumā bijusi 16,87 miljardi kronu, kas ir par 7% vairāk nekā iepriekšējā gadā.
Ceturtā ceturkšņa rezultāti bijuši nedaudz sliktāki nekā gaidīts, kas rezultējies ar H&M akcijas cenas kritumu.